Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty käymään mies gynekologilla tai mies hierojalla

Vierailija
02.03.2016 |

ymmärrän että heidän työ ja näkevät kaikenlaista, mutta ei.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Onneksi voi valita. En tykkää muutenkaan vieraiden kosketuksesta, saati sitten, että se olisi mies. 

Vierailija
2/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap. yrittää sanoa. Mies ei pysty käymään hierojalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
4/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyisin, jos olisi ihan gyne, mutta kun neuvolassa ne on ihan vaan terveyskeskuslääkäreitä eikä ne löydä sieltä alapäästä muuta kuin omat sormensa.

Vierailija
5/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli juuri korva kipeänä, päivystävä lääkäri olisi ollut mies, mutta en suostunut, vaan vaadin naislääkärin. Kukaan mies ei minun korviini koske.

Vierailija
6/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en pysty käymään naisparturilla tai hammashoitajalla. Tulee vain yksinkertaisesti niin julmettu seisokki että pokka pettää.

Vierailija
7/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en pysty käymään naisparturilla tai hammashoitajalla. Tulee vain yksinkertaisesti niin julmettu seisokki että pokka pettää.

Taidat olla melko viriili tapaus, jos vihlovien hammaskaulojen rassauksessa ottaa eteen!

Vierailija
8/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä pysty arvostamaan ihmistä, joka ei osaa kirjoittaa.

Vierailija
9/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et arvosta niitä lukemattomia Afrikan naisia, jotka eivät ole päässeet kouluun opettelemaan lukemisen ja kirjoittamisen taitoa. Nigerissäkin yli 90 % naisista on lukutaidottomia, mitäs arvostusta ne sellaiset tosin tarvitsisivatkaan.

Vierailija
10/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pysty, yksi pahimmista painajaisistani on, että joutuisin päivystykseen jonkun gynekologisen vaivan takia eikä olisi mitään muuta vaihtoehtoa kuin antaa miehen tutkia mut. En tosin muutenkaan luota yhteenkään mieheen. Tuollainen tilanne olisi erityisen vaikea mulle, siinä jalat auki maatessa on kuitenkin tosi haavoittuvaisena. :/

Vierailija
11/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et arvosta niitä lukemattomia Afrikan naisia, jotka eivät ole päässeet kouluun opettelemaan lukemisen ja kirjoittamisen taitoa. Nigerissäkin yli 90 % naisista on lukutaidottomia, mitäs arvostusta ne sellaiset tosin tarvitsisivatkaan.

No ei kai neepereitä kukaan arvosta?

Vierailija
12/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun ei kyllä tunnu missään. Mielummin menen mieshierojalle kuin naiselle. Ja pahimpina hedelmöityshoitovuosina jalkovälissäni touhusi miesgyne toisensa perään.

Vierailija
13/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se kyllä 90% ole ja kukaan ei kai luule, että ovat ihan valtavan fiksuja vaan eivät saa aikaan toimivaa koulujärjestelmää edes meidänkin antaman kehitysavun turvin. Things don't just happen, you know.

Vierailija
14/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voisin mä mieshierojalle mut en gynelle

Vierailija
15/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään menis miesgynelle tai hierojalle.

Nuorena jouduin muutamalle miesgynelle ja oli todella ala-arvoista !

Vierailija
16/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voisin mä mieshierojalle mut en gynelle

Entä jos mies hieroo myös tusongin?

Vierailija
17/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan ymmärrettävää jos ei halua vieraan miehen koskevan ainakaan jos on itse vähissä pukeissa. Olen miesgynelle päivystyksessä joutunut ja eihän se yhtään mukavalle tuntunut (tilanne tuntui hyvin oudolta ja nolotti), mutta tosi asiallinen ja mukava lääkäri silti oli. Kyllä he onneksi tietävät, että tilanne on potilaasta epämukava.

Vierailija
18/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis menemään, en

Vierailija
19/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taannoin oli tk-potilas, raskaana oleva nainen, jolle oli jostain raskausongelmasta varattu aika mieslääkärille. Potilaan mies ei suostunut siihen, että mieslääkäri olisi tutkinut potilaan, ja minut naislääkärinä pyydettiin apuun. Sanoin miehelle, että entä jos synnytys tapahtuu yöllä, ja tapahtuu jotain äkilistä, ja tarvitaan lääkäriä, sairaalassa ei välttämättä ole naislääkäriä päivystämässä. Mies totesi: sitten odotamme naislääkäriä.

Vierailija
20/22 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taannoin oli tk-potilas, raskaana oleva nainen, jolle oli jostain raskausongelmasta varattu aika mieslääkärille. Potilaan mies ei suostunut siihen, että mieslääkäri olisi tutkinut potilaan, ja minut naislääkärinä pyydettiin apuun. Sanoin miehelle, että entä jos synnytys tapahtuu yöllä, ja tapahtuu jotain äkilistä, ja tarvitaan lääkäriä, sairaalassa ei välttämättä ole naislääkäriä päivystämässä. Mies totesi: sitten odotamme naislääkäriä.

Ei tainnut olla kantasuomalaisista kyse? No joka tapauksessa, lääkärinä tiedät, että voit pyytää sosiaaliviranomaisia tekemään syntyvästä lapsesta kiireellisen huostaanoton, isä heivataan sairaalasta hemmettiin vaikka poliisin voimin ja lääkäri - oli mitä hyvänsä sukupuolta - hoitaa tulevan vauvan turvallisesti ulos, jotta lapsi voidaan myös sijoittaa sijaisperheeseen.