Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muille käynyt niin, että vanhemmiten irtoseksi ei kiinnosta?

Vierailija
02.03.2016 |

En ole pitkään aikaan hypellyt sänkyyn satunnaisten tyyppien kanssa, se ei vaan tunnu sen arvoiselta. Haluan seksiä nykyään vain, jos toinen tarpeeksi kiinnostaa ja on kiihottava. Aiemmin pystyin olemaan melkein kenen vaan kanssa, ihan kokemuksen vuoksi ja huvikseni. Nyt se ei tunnu sen arvoiselta. Tämä muutos risoo itseäni. Olen ikisinkkuilija, ja nyt en enää tiedäkään, kuka olen. Pitääkö mun nyt alkaa havitella oikeaa poikaystävää, että saisin seksiä? Miten pystyn muka seurustelemaan? Ei nyt toisaalta luulisi, että mun olisi enää vaikea olla pettämättä, kun olen nykyisin tällainen. Mutta jotenkin se seurustelukin ahdistaa.
Onkohan jotkut ihmiset halukkaita jonkinlaiseen sitoutuneeseen seksisuhteeseen? Sellaiseen, että muuten ei välttämättä kovasti elämää jaettaisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/4 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo vaihe alkoi noin 22 vuotiaana. Silloin päätin, että hyppelyt saavat jäädä ja jäivätkin kun löysin mieheni. Mutta vaikka en olisi löytänyt miestä, niin en olisi enää kertakeikkoihin lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kyllä ikinä kiinnostanut. Olisiko enemmän huonoitsetuntoisten parikymppisten hommaa tuollainen hyväksynnän hakeminen?

Vierailija
4/4 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä se huono itsetunto ole ainoa juttu, onhan ihan uteliaisuus toisten erilaisia vartaloita kohtaan, lisäksi androgeenitasot ovat 2-kymppisenä korkeammalla kuin 30-v, jolloin kiihottuu yksinkertaisesti helpommin eri asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan