Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojooga - kokemukset ja suositukset

Hans
06.09.2023 |

Haluaisin kokeilla, ja olen valmis maksamaan, mutta tarjontaa on _niin paljon_, ettei tiedä mitä ottaa ja mistä aloittaa.
Mikä sun kokemus on, toimiiko, suosittele hyvä appi/kurssi.
Tack!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa.

Vierailija
2/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on vaikka mitä joogaa. Sieltä olen kokeillut sitä sun tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et mitään maksullista ota, niin eikö ihan sama mistä aloittaa?  Googlaa vaan suosituimmat ohjelmat. 

Vierailija
4/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan teki joku suomalainen jokin aikaa sitten kirjan. En muista nimeä mut googlaamalla löytyy.

Vierailija
5/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et mitään maksullista ota, niin eikö ihan sama mistä aloittaa?  Googlaa vaan suosituimmat ohjelmat. 

Nimenomaan olen valmis maksamaan, mutta silloin osuisi mielellään nopeammin johonkin toimivaan. Olen valmis myös sitoutumaan, Mutta en jaksaisi kokeilla monia.

Vierailija
6/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikenlaista kasvojumppaa netissä. Joka aamu teen tietyt kasvojumppaliikeet, sitten teen taputuskasvojumpan, jääpalahieronnan ja ainakin kolme kertaa viikossa kasvohieronnan. Laita Youtubeen face yoga, niin varmasti löydät kaikenlaista ohjelmaa. 

Vierailija
7/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hans kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan olen valmis maksamaan, mutta silloin osuisi mielellään nopeammin johonkin toimivaan. Olen valmis myös sitoutumaan, Mutta en jaksaisi kokeilla monia.

No eikö se ole parempi, kun kokeilee monta eriä eikä vaan jotain yhtä ja samaa. Netti on täynnä erilaisia kasvojumppia Miksi haluat jonku maksullisen, kun ilmaiseksi saa vaikka mitä? 

Vierailija
8/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hans kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole parempi, kun kokeilee monta eriä eikä vaan jotain yhtä ja samaa. Netti on täynnä erilaisia kasvojumppia Miksi haluat jonku maksullisen, kun ilmaiseksi saa vaikka mitä? 

Ei, en haluaisi kokeilla monta, aika on rajallista ja osuisin mielelläni nopeammin johonkin hyvään. Youtubessa kävin ja tarjontaa on älyttömästi, en jaksaisi alkaa käydä läpi (ja perkata pois ne, joissa on pelkkää hierontaa, vetäjä joka pölpöttää kaikkea ylimääräistä jnejne.) Siksi toivoisin myös kokemuksia, missä vaiheessa on alkanut vaikuttaa (vai onko lainkaan).

Vierailija
9/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, Parmita YouTubessa, tehokkaita liikkeitä, kasvolihaksissa tuntuu kyllä.

Vierailija
10/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tal Reinhart The Facial Workout: Because the Muscles Don't End at the Neck

Valmis ohjelma. Helppoa vaan katsoa ja tehdä perässä.

Vierailija
11/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hans kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en haluaisi kokeilla monta, aika on rajallista ja osuisin mielelläni nopeammin johonkin hyvään. Youtubessa kävin ja tarjontaa on älyttömästi, en jaksaisi alkaa käydä läpi (ja perkata pois ne, joissa on pelkkää hierontaa, vetäjä joka pölpöttää kaikkea ylimääräistä jnejne.) Siksi toivoisin myös kokemuksia, missä vaiheessa on alkanut vaikuttaa (vai onko lainkaan).

Eihän ne oikeesti mitään auta. Epätoivossaan rupsahtavat keski ikäiset akat vaan väkisin uskoo siihen.

Vierailija
13/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kylppärin peilin eteen. Laita kosteuttava voide ettei rypyt jää kasvoille. Tee erilaisia ilmeitä. Puhalla ilmaa poskiin ja pois. Maksu: 0 euroa. 

Vierailija
14/18 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne oikeesti mitään auta. Epätoivossaan rupsahtavat keski ikäiset akat vaan väkisin uskoo siihen.

Tällä keski-ikäisellä akalla näkyy vatsalihakset ja aika paljon muutakin lihasta - ja lihastahan siellä kasvoissakin on. Joten en näe, miksei niiden traanaaminen ainakin jossain määrin vaikuttaisi.

Vierailija
15/18 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että kysyit kasvojoogasta, mutta suosittelen silti edes mielenkiinnosta tsekkaamaan Katja Kokon Yin your skin-gua sha-kurssit. Ihan mielettömiä tuloksia saa gua shalla jo kertahoitonakin aikaan ja lastoja saa kympillä ostettua. Katjan ig-tilillä löytyy myös vinkkejä ja tekniikoita ilmaiseksi ja niitä samoja tekniikoita voi hyvin käyttää ihan päivittäisessä ihon hoidossa.

Vierailija
16/18 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä sen verran että mitä haluaisit saada aikaan niin voisin vinkata ehkä paremmin? :)

Vierailija
17/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORPIA on minusta hyvä. Siitä on kirjakin olemassa.

Vierailija
18/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kylppärin peilin eteen. Laita kosteuttava voide ettei rypyt jää kasvoille. Tee erilaisia ilmeitä. Puhalla ilmaa poskiin ja pois. Maksu: 0 euroa. 

Ei näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä