Kasvojooga - kokemukset ja suositukset
Haluaisin kokeilla, ja olen valmis maksamaan, mutta tarjontaa on _niin paljon_, ettei tiedä mitä ottaa ja mistä aloittaa.
Mikä sun kokemus on, toimiiko, suosittele hyvä appi/kurssi.
Tack!
Kommentit (18)
Youtubessa on vaikka mitä joogaa. Sieltä olen kokeillut sitä sun tätä.
No jos et mitään maksullista ota, niin eikö ihan sama mistä aloittaa? Googlaa vaan suosituimmat ohjelmat.
Tuostahan teki joku suomalainen jokin aikaa sitten kirjan. En muista nimeä mut googlaamalla löytyy.
Vierailija kirjoitti:
No jos et mitään maksullista ota, niin eikö ihan sama mistä aloittaa? Googlaa vaan suosituimmat ohjelmat.
Nimenomaan olen valmis maksamaan, mutta silloin osuisi mielellään nopeammin johonkin toimivaan. Olen valmis myös sitoutumaan, Mutta en jaksaisi kokeilla monia.
Teen kaikenlaista kasvojumppaa netissä. Joka aamu teen tietyt kasvojumppaliikeet, sitten teen taputuskasvojumpan, jääpalahieronnan ja ainakin kolme kertaa viikossa kasvohieronnan. Laita Youtubeen face yoga, niin varmasti löydät kaikenlaista ohjelmaa.
Hans kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan olen valmis maksamaan, mutta silloin osuisi mielellään nopeammin johonkin toimivaan. Olen valmis myös sitoutumaan, Mutta en jaksaisi kokeilla monia.
No eikö se ole parempi, kun kokeilee monta eriä eikä vaan jotain yhtä ja samaa. Netti on täynnä erilaisia kasvojumppia Miksi haluat jonku maksullisen, kun ilmaiseksi saa vaikka mitä?
Vierailija kirjoitti:
Hans kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole parempi, kun kokeilee monta eriä eikä vaan jotain yhtä ja samaa. Netti on täynnä erilaisia kasvojumppia Miksi haluat jonku maksullisen, kun ilmaiseksi saa vaikka mitä?
Ei, en haluaisi kokeilla monta, aika on rajallista ja osuisin mielelläni nopeammin johonkin hyvään. Youtubessa kävin ja tarjontaa on älyttömästi, en jaksaisi alkaa käydä läpi (ja perkata pois ne, joissa on pelkkää hierontaa, vetäjä joka pölpöttää kaikkea ylimääräistä jnejne.) Siksi toivoisin myös kokemuksia, missä vaiheessa on alkanut vaikuttaa (vai onko lainkaan).
Kokeile, Parmita YouTubessa, tehokkaita liikkeitä, kasvolihaksissa tuntuu kyllä.
Tal Reinhart The Facial Workout: Because the Muscles Don't End at the Neck
Valmis ohjelma. Helppoa vaan katsoa ja tehdä perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hans kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en haluaisi kokeilla monta, aika on rajallista ja osuisin mielelläni nopeammin johonkin hyvään. Youtubessa kävin ja tarjontaa on älyttömästi, en jaksaisi alkaa käydä läpi (ja perkata pois ne, joissa on pelkkää hierontaa, vetäjä joka pölpöttää kaikkea ylimääräistä jnejne.) Siksi toivoisin myös kokemuksia, missä vaiheessa on alkanut vaikuttaa (vai onko lainkaan).
Eihän ne oikeesti mitään auta. Epätoivossaan rupsahtavat keski ikäiset akat vaan väkisin uskoo siihen.
Mene kylppärin peilin eteen. Laita kosteuttava voide ettei rypyt jää kasvoille. Tee erilaisia ilmeitä. Puhalla ilmaa poskiin ja pois. Maksu: 0 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne oikeesti mitään auta. Epätoivossaan rupsahtavat keski ikäiset akat vaan väkisin uskoo siihen.
Tällä keski-ikäisellä akalla näkyy vatsalihakset ja aika paljon muutakin lihasta - ja lihastahan siellä kasvoissakin on. Joten en näe, miksei niiden traanaaminen ainakin jossain määrin vaikuttaisi.
Tiedän että kysyit kasvojoogasta, mutta suosittelen silti edes mielenkiinnosta tsekkaamaan Katja Kokon Yin your skin-gua sha-kurssit. Ihan mielettömiä tuloksia saa gua shalla jo kertahoitonakin aikaan ja lastoja saa kympillä ostettua. Katjan ig-tilillä löytyy myös vinkkejä ja tekniikoita ilmaiseksi ja niitä samoja tekniikoita voi hyvin käyttää ihan päivittäisessä ihon hoidossa.
Jatkan vielä sen verran että mitä haluaisit saada aikaan niin voisin vinkata ehkä paremmin? :)
KORPIA on minusta hyvä. Siitä on kirjakin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mene kylppärin peilin eteen. Laita kosteuttava voide ettei rypyt jää kasvoille. Tee erilaisia ilmeitä. Puhalla ilmaa poskiin ja pois. Maksu: 0 euroa.
Ei näin!
Kiinnostavaa.