Miten vihjata kohteliaasti, että vaimon pimppa haisee?
Ei kai mitään hyvää tapaa ole mutta miten naiset haluaisitte kuulla tällaisen vai haluaisitteko?
Kommentit (30)
Kyllä me aviomiehen kanssa huomautellaa, jos esim. toisen henki haisee/jalat haisee tms. miksei myös pimpistä? Tulehdus? Jos kerto naimisiss olette niin kai uskallatte keskustella asioista? Toki voit myös tarjoutua suihkussa kuuraamaan intiimipesunesteellä naisesi värkin ym..
Kysy, että ootko sä laittanu lipeäkalaa ruoaksi ja pyyhkiny kädet housuihin?
Totta kai haluaisin itse tietää ja sanoisin kyllä miehellekin suoraan, jos elimessään olisi paha haju. Jo ihan terveyssyistä ja myös siksi, että olen itse tarkka hygieniasta enkä halua mitään sissijuustoa sisuksiini. Jos pelkäät naisen reaktiota, niin kannattaa vedota juurikin terveysseikkoihin, esim. kysäistä asiallisesti, voisiko haju johtua jostain tulehduksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kysy, että ootko sä laittanu lipeäkalaa ruoaksi ja pyyhkiny kädet housuihin?
Heh. Ap
Epäspesifinen vagiitti luultavasti. Ei oikein auta kuin kohteliaasti sanoa, että älä ammu viestinviejää, mutta nyt on sellainen tilanne, jotta tuoksu on vähän erikoinen. Vagiitti on helppo hoitaa pois parilla supolla.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai haluaisin itse tietää ja sanoisin kyllä miehellekin suoraan, jos elimessään olisi paha haju. Jo ihan terveyssyistä ja myös siksi, että olen itse tarkka hygieniasta enkä halua mitään sissijuustoa sisuksiini. Jos pelkäät naisen reaktiota, niin kannattaa vedota juurikin terveysseikkoihin, esim. kysäistä asiallisesti, voisiko haju johtua jostain tulehduksesta.
Voi kai olla tulehdus tai se joku bakteeritasapainon häiriö tms (?). Toivottavasti ei loukkaannu, kai sen itse tietää jos haisee vai? Mietin onko huomannut asiaa. Ehkä ostan pesunestettä (intiimi) suihkuun ja katson ottaako puheeksi. Ei oikein huvita seksi tässä tilanteessa. Ap
Hyi, minkä hajuinen pillu! Haiset ruumiilta, pupu.
Pyykkipoika nenuliin kun alat lähestyä lörppätussua. Ei tarvitse sanoa mitään ja akka tajuaa vihjeen.
"Kulta, römpsäsi haisee yhtä pahalta kuin pesemätön pikku pilini."
Miten pidätte pimppanne puhtaana ja hajuttomana? Tuntuu, että pesun jälkeen muutaman tunnin kuluttua on aina joku haju siellä, vieno tai voimakkaampi, se vähän vaihtelee. Nolottaisi päästää mies sellaisen pimpan lähelle. :(
Se pesuneste voisi olla hyvä idea, ap. Hienotunteinen vihjaus. Itselläni tuoksuu voimakkaammin pesusta huolimatta, jos olemme rakastelleet.
Itse olen miehelle sanonut jo aikoja sitten, että kertoo sit heti suoraan jos sellanen tilanne tulee eteen. Taitaa silti olla parempi sanoa edes nätimmin kuin esim. hyi ku haiset tai jotain :D
13 jatkaa kommenttien lukemisen jälkeen.
Saattaisin ottaa nokkiini tollasesta pesuaineen suihkuun tuomisesta, sanomatta sanaakaan. Olis vähän liian mitä hittoo tilanne.
teidän feromonit ei osu yksiin jos vaimon haju häiritsee. hajun pitäisi toimia kutsuna seksiin.
Vierailija kirjoitti:
teidän feromonit ei osu yksiin jos vaimon haju häiritsee. hajun pitäisi toimia kutsuna seksiin.
Aika jännä jos kalatiskin roskis saa panot mieleen......
Juicella on/oli kappale: "et sä pese sitä koskaan?"
jos nimittäin haluat vihjata enemmän(tai vähemmän) hienovaraisesti...
Meillä mies taisi sanoa:"Hyi helvatta sun värkkis haisee" :D johtuu ihan siitä, että olen viimeisilläni raskaana ja en ylety siistimään karvoja ja vaikka pesen päivittäin kunnolla, niin kaikki hajut tuntuu jäävän kiinni :( sanoin siihen, että eikös haisekin, mieti että mun tarvii elää sen kanssa :D
Mitäs jos ostaisit piimää tai sokerintonta karpaloa mehua tyttöystävällesi. Minä itse pyysin miestä ostamaan niitä, koska alapää alkoi haista. Voit vaikka alkaa juottamaan vähintään kerran päivässä. Haju johtuu usein ph epätasapainosta, jota nämä kaksi tuotetta auttavat. Maitohappobakteeritabletitkin toimii.
Mieluummin sanot suoraan, mutta ystävällisesti kuin annat liikaa tulkinnanvaraa.