Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa hyviä kokemuksia pussikeittodieetistä?
02.03.2016 |
Ajattelin aloittaa laihduttamisen nutriletilla tai muulla vastaavalla ja siitä sitten siirtyä pikkuhiljaa terveellisempään ja parempaan elämäntapaan. Koska olen kärsimätön luonne, niin nopeat tulokset vaa'assa saa jatkamaan. Niinpä otan nyt ekaa kertaa elämässäni tällaisen pussikeitto aloituksen.
Kertokaa hyviä kokemuksia ja mitä makuja suosittelette?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olen parhaillaan Cambridge dieetin ykkösvaiheella joka on pussikeittodieetti. Olen ollut 3 viikkoa, painoa on lähtenyt 8,5 kg, ja lukuunottamatta vaikeita ekaa kolmea päivää, olo on ollut tosi hyvä ja energinen, ei nälkää. Ketoosi on loistava tila, kun vie pois näläntunteen kokonaan.
Uskoisin että sinäkin jos alat nutraamaan, onnistut hyvinkin siinä itse VLCD-dieetissä, jos vaan kestät alkupäivät kun ketoosi ei vielä ole päällä ja olo voi olla heikko ja huono. Se todellinen haaste tuleekin sitten kun pitää siirtyä normaaliin ruokaan, niin että sen tekee asteittain eikä anna periksi valtavalle nälälle joka sitten iskee kun ketoositila purkautuu. Cambridgessa tähän siirtymään on 6-askelinen suunnitelma, mutta omatoimisen nutraajan täytyy itse kehitellä suunnitelmansa miten aikoo siirtyä normiruokaan.