Tunnetko mielensäpahoittajia, millaisia?
Eli, kuuluuko tuttavapiiriisi tai kenties työpaikallesi ihmisiä jotka pahoittavat mielensä aivan käsittämättömistä asioista?
Edellisellä työpaikallani oli nainen, joka loukkaantui siitä, että käytin S-koon kumihanskoja ja hän M-kokoisia. Pitkään mökötti ja yritin kysyä olenko tehnyt tai sanonut jotakin typerää ja jos olen niin pyydän anteeksi. Sitten myönsi, että hän tuntee olonsa paksuksi kun otan aina hanskat "niin huomiotaherättävästi" siitä S-koon laatikosta.
Kommentit (4)
En ihan tuollaisia, kuin kaksi edellistä. Tunnen kyllä sellaisia, jotka räkyttävät toisista ihan mitä vaan, mutta pahoittavat mielensä jos joku sanoo samalla tyylillä heistä.
Duunikaveri pahoittaa mielensä jos minua tai jotain muuta kollegaa kiitetään koska se tarkoittaa automaattisesti että häntä moititaan
Muuten luokittelen noi kaikki iltalehteen vääryyksistään soittelevat mielensäpahoittajiksi.
Yksi fb-kaveri. Oli linkannut sivulleni testin "Mikä elokuvahahmo olet" Tein sen hänen mielikseen ja sain tulokseksi Star Warsin prinsessa Leia. Tuli yksityisviestinä raget, miten minun pitää heti poistaa se vastaus seinältäni, koska hän on sata kertaa kovempi Star Wars-fani (totta, ei voisi ks. elokuvat minua vähempää kiinnostaa) ja hän oli saanut tulokseksi Nälkäpelin Katniss. Se kuulemma näyttäisi naurettavalta hänen kavereidensa silmissä verrattuna minun tulokseeni. Että sillä tavalla...