Voinko ikinä saada miestä?
Kun en osaa keskustella oikein mistään, eikä minulla ole mielipiteitä? Oon vähän tämmönen hymistelijä-tyyppi ja osaan vastata korkeintaan älykkäästi: "joo" tai "aha". En ole sanavalmis, mutta huumorintajuinen olen ja joskus osaan oikeassa paikassa sanoa vahingossa jotain hauskaa. Silti taidan vaikuttaa aika tyhjäpäältä. Ihan nätti olen, mutta en mikään missi, joten ulkonäölläkään en voi päteä.
Voiko kukaan kiinnostua tällaisesta? Minun kanssani ei saisi aikaan pitkiä yöllisiä syvällisiä keskusteluja tai maraton-puheluita, mutta osaan tehdä hiton hyviä karjalanpiirakoita sekä voileipäkakkua ja neuloa villasukat.
Ja puhun nimen omaan seurustelusuhteesta, en pelkästä seksistä. Tuntuu, että joka paikassa arvostetaan vaan keskustelutaitoja tai sitä että osaa olla reippaan puheliasta seuraa. Minä olen hiljainen, eikä mulla riitä asiaa. Moni pitää varmasti tylsänäkin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku löytää naisen, joka ei olisi ikinä saanut miestä niin annan penistä.
Siis sellaisen naisen, joka ei oikeasti ole saanut miestä. Ei sellaista joka ei saanut kalsarimalli-jalkapalloilijaa ja päätti elää "railakasta sinkkuelämää" koiriensa kanssa :X
Hah! Melkoista yleistystä taas, itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa kaunis poika-tyyppiset miehet, mutta en todellakaan kelpaa kenellekään kuin pelkkää seksiin. Mitään muuta minusta ei haluta, se on totuus ja minunkaltaisia naisia on paljonkin. Saattaa joillekin tulla suurenakin shokkina kun se oma ahdas maailmankuva ei vastaakaan todellisuutta. Äläkä sano että "no sä kelpaat seksiin, mikset oo tyytyväinen?" koska se ei ole se asia mitä haluan enkä halua olla kenenkään hyväksikäytettävänä.
Olen ap:n kaltainen ja en ole saanut miestä. Olen kyllä fiksu, mutta en sosiaalisesti lahjakas. Tämä näkyy siinä etten ole hyvä juttukumppani ja sen päälle vielä introvertti, eli en jaksaisi sitäkään että mies hoitaa valtaosan puhumisesta. Hiljaisia miehiä on vaikea löytää ja lopuille kelpaan vain sänkyseuraksi. 22 Puhuu asiaa :)
^ Naiset tykkää badasseista.
Badass ei välttämättä ole puhelias, mutta se on badass.