Voinko ikinä saada miestä?
Kun en osaa keskustella oikein mistään, eikä minulla ole mielipiteitä? Oon vähän tämmönen hymistelijä-tyyppi ja osaan vastata korkeintaan älykkäästi: "joo" tai "aha". En ole sanavalmis, mutta huumorintajuinen olen ja joskus osaan oikeassa paikassa sanoa vahingossa jotain hauskaa. Silti taidan vaikuttaa aika tyhjäpäältä. Ihan nätti olen, mutta en mikään missi, joten ulkonäölläkään en voi päteä.
Voiko kukaan kiinnostua tällaisesta? Minun kanssani ei saisi aikaan pitkiä yöllisiä syvällisiä keskusteluja tai maraton-puheluita, mutta osaan tehdä hiton hyviä karjalanpiirakoita sekä voileipäkakkua ja neuloa villasukat.
Ja puhun nimen omaan seurustelusuhteesta, en pelkästä seksistä. Tuntuu, että joka paikassa arvostetaan vaan keskustelutaitoja tai sitä että osaa olla reippaan puheliasta seuraa. Minä olen hiljainen, eikä mulla riitä asiaa. Moni pitää varmasti tylsänäkin.
Kommentit (23)
Miksi ei, kyllä piirakka on tärkeämpää suhteessa kuin turha small talk.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei, kyllä piirakka on tärkeämpää suhteessa kuin turha small talk.
Karjalanpiirakoita saa kaupastakin, vaan ei älykästä juttutaitoista kumppania.
Minun miehelle kelpais nainen joka on hiljaa ja kuuntelee häntä. Ja osaa leipoa ja laittaa ruokaa. Minä puhun liikaa enkä viihdy keittiössä. Ajattelin kyllä vapauttaa tuon ihan lähiaikoina. Haluatko yhteystiedot?
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelle kelpais nainen joka on hiljaa ja kuuntelee häntä. Ja osaa leipoa ja laittaa ruokaa. Minä puhun liikaa enkä viihdy keittiössä. Ajattelin kyllä vapauttaa tuon ihan lähiaikoina. Haluatko yhteystiedot?
Heh mulle kelpaisi!
Vierailija kirjoitti:
Onko mies sitten puhelias? Liian puheliaat ovat kyllä aika raskasta seuraa. En jaksa, jos toinen on koko ajan äänessä, vaikka aika hyvä ja maltillinen kuuntelija olenkin.
Ap
Ellei sinulla muita huonoja puolia ole, niin helposti löydät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh mulle kelpaisi!
Haittaako että hän on keski-ikäinen ja ylipainoinen? Pisteitä tulee kuitenkin siitä että ei tupakoi ja on työpaikka. Puhuu vähän ja vain itsestään. Pitää siitä että nainen on hiljaa ja keittiössä.
(Mitä helvettiä vielä teen tässä suhteessa?)
Enemmän vaikuttaa muut asiat.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies sitten puhelias? Liian puheliaat ovat kyllä aika raskasta seuraa. En jaksa, jos toinen on koko ajan äänessä, vaikka aika hyvä ja maltillinen kuuntelija olenkin.
Ap
No ei todellakaan ole puhelias! Se vähä mitä puhuu onkin sitten "minä, minä, minä, minä". Eniten aukoo suuta syödessään.
Kelpuuttaisitko ap puolestasi introvertin ja kiltin miehen?
Vai pitääkö olla sosiaalinen jännämies?
Oi, olispa aikoinaan törmännyt sinuun. Ole huoleti, kyllä se juttu sujuu ja oikea löytyy. Älä tyydy vähään, kannattaa odottaa sopivaa ja testata. Puhujia maailmassa riittää, kuuntelijoita haluaa jokainen!
Minut saisit jos suostut pukeutumaan latex-asuihin.
T: Latex-fetisisti
Jos joku löytää naisen, joka ei olisi ikinä saanut miestä niin annan penistä.
Siis sellaisen naisen, joka ei oikeasti ole saanut miestä. Ei sellaista joka ei saanut kalsarimalli-jalkapalloilijaa ja päätti elää "railakasta sinkkuelämää" koiriensa kanssa :X
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuttaisi lassukkajuttuja suoltavaa omituista höpöttäjää ja tuo sana "jännämies" kuulostaa pelottavasti siltä, että mies puhuu lassukkaa.
Muuten introvertti ehdottomasti kelpaisi. En kaipaa itsekään jatkuvaa sosiaalisuutta, joten kotona kanssani viihtyvä introvertti olisi täydellinen kumppani.
Ennnnn näe mitään ongelmaa. Lycka till ja sillai.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän vaikuttaa muut asiat.
Sinkkumies
Kuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuttaisi lassukkajuttuja suoltavaa omituista höpöttäjää ja tuo sana "jännämies" kuulostaa pelottavasti siltä, että mies puhuu lassukkaa.
Muuten introvertti ehdottomasti kelpaisi. En kaipaa itsekään jatkuvaa sosiaalisuutta, joten kotona kanssani viihtyvä introvertti olisi täydellinen kumppani.
Mutta kiltti ei kuitenkaan saa olla.
Mikä hinku naisilla on persläpi-miehiin??
Olen koittanut keksiä jotakin evolutionääristä selitystä tälle, mutten ole oikein hahmottanut. Yksi ajatelma oli se, että mulkkumies on todennäköisesti röyhkeämpi myös elannonhankinnassa ja menestyy siksi paremmin, mutta sitten tulee mieleen joku Bill Gates, joka on tässä menestynyt kohtuullisesti, mutta tuskin on mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kiltti ei kuitenkaan saa olla.
Mikä hinku naisilla on persläpi-miehiin??
Olen koittanut keksiä jotakin evolutionääristä selitystä tälle, mutten ole oikein hahmottanut. Yksi ajatelma oli se, että mulkkumies on todennäköisesti röyhkeämpi myös elannonhankinnassa ja menestyy siksi paremmin, mutta sitten tulee mieleen joku Bill Gates, joka on tässä menestynyt kohtuullisesti, mutta tuskin on mulkku.
Meinasin kirjoittaa, että kiltteydestä plussaa, mutta se unohtui.
Mutta kehittele sinä vain teorioitasi.
Ap
Up