Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lesbojen sivusiili

Vierailija
01.03.2016 |

Siitäkö lesbot tunnistavat toisensa, sivusiilistä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Olen täysin hetero nainen ja mulla on ollut lyhyet hiukset, sivusiili, irokeesi, pitkät hiukset, mustat, pinkit, valkoiset, ruskeat, vaaleat, turkoosit, siniset, punaiset ja nyt harmaat hiukset. Nyt haaveilen vielä niskaan siiliä ja hiustatuointia. Viimeksi kun mua nainen yritti iskeä, niin mulla oli ihan tavalliset olkapäille ylettyvät hiukset.

Oletko varma seksuaalisuudestasi?

Olen. Oletko varma ettet ole käynyt lobotomiassa?

Vierailija
22/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Olen täysin hetero nainen ja mulla on ollut lyhyet hiukset, sivusiili, irokeesi, pitkät hiukset, mustat, pinkit, valkoiset, ruskeat, vaaleat, turkoosit, siniset, punaiset ja nyt harmaat hiukset. Nyt haaveilen vielä niskaan siiliä ja hiustatuointia. Viimeksi kun mua nainen yritti iskeä, niin mulla oli ihan tavalliset olkapäille ylettyvät hiukset.

Oletko varma seksuaalisuudestasi?

Olen. Oletko varma ettet ole käynyt lobotomiassa?

En, mutta Tukholmassa olen käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo sivusiilit ja ananastukat oo ollu last season jo pitkän aikaa.

Vierailija
24/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13, jaa.. olenko ollut sitten ala-asteelta lesbo? ;) ..Tietääkseni heräsin tähän bisseyteen jossain yläasteen korvilla

Tässä päässä on ollut lyhyttä poikatukkaa, irokeesiä, kananpersettä, emotukkaa ja jopa ihkupitkää normiponnariakin pidin.. Niin ja melkein kaikki sateenkaaren väritkin ovat käyneet päässä, mutta yleensä jossain kohdin on koneella ajeltu kohta. Se vain sopii minun tyyliin muutenkin, joten miksi luopua? :D 

Ikääkin 27, joten ei voi vedota johonkin 40-50 -villityksiin ;D

Olet ollut aina lesbo tietenkin. Nyt vain oet tunnustanut sen.

Voi ei, pilasiko tämä tieto päiväsi, kun takerruit kiinni ja oikein minua sanalla lesbo kutsut? :D Eiköhän se bi ole kuitenkin hieman eri asia, kuin lesbo, homo tai hetero, kun pidän myös miehistä :P

ok, nussitaanko?

Aika hankalaa näin, mutta voin tulla mielikuviisi (käynnistä siis harmaat aivosolusi ja käytä mielikuvitusta!) :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi