Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lesbojen sivusiili

Vierailija
01.03.2016 |

Siitäkö lesbot tunnistavat toisensa, sivusiilistä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. Olen ihan hetero perheenäiti. Sivusiili vain sattuu sopimaan näihin ylipaksuihin ja pitkiin kihariin.

Vierailija
2/24 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sovi kyllä kellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun, minun mielestäni typerä, mielipiteesi.

Vierailija
4/24 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun, minun mielestäni typerä, mielipiteesi.

Naulan kantaan. :) Vaikka onhan se kyllä myös monen, monen muun mielipide, niitähän maailmaan mahtuu. Ihanaa saada se sanottua kerrankin. Kiitos av!

Vierailija
5/24 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mulla ei ole sivusiiliä. Ilmankos oon sinkku. Oiskohan mulla jotain leikkuria jossain...

Vierailija
6/24 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi miehille.

Vierailija
7/24 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta näyttää kyllä hyvältä kaikilla, itsellänikin oli joskus. Sivusiililesbot. <3

Vierailija
8/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä kaikilla lesboilla on sivusiili? Ainakin Sannilla ja Saara Aallolla. Muita?

Vierailija
9/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vähän vanhemmat lesbot suosimme alasiiliä : )

Vierailija
10/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusiili on järkyttävän ruma, epänaisellisuuden huipentuma. Yök.

Vierailija
11/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sivusiili, olen kylläkin bi ja muuten tukan pituus on alaselälle asti ja paksukin on, tämän alle tukehtuu! Yksinkertaisesti kyllästyin tasapitkiin hiuksiin ja halusin jotain ilmettä, niin mars, parturiin ja laitoin tuon. Välillä omalla koneella vain ajanut lyhyeksi :D

Vierailija
13/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sivusiili, olen kylläkin bi ja muuten tukan pituus on alaselälle asti ja paksukin on, tämän alle tukehtuu! Yksinkertaisesti kyllästyin tasapitkiin hiuksiin ja halusin jotain ilmettä, niin mars, parturiin ja laitoin tuon. Välillä omalla koneella vain ajanut lyhyeksi :D

Lesbogeenisi laittoi sinut leikkaamaan tukan. Hyvä että leikkasit, nyt sinut tunnistaa paremmin.

Vierailija
14/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, jaa.. olenko ollut sitten ala-asteelta lesbo? ;) ..Tietääkseni heräsin tähän bisseyteen jossain yläasteen korvilla

Tässä päässä on ollut lyhyttä poikatukkaa, irokeesiä, kananpersettä, emotukkaa ja jopa ihkupitkää normiponnariakin pidin.. Niin ja melkein kaikki sateenkaaren väritkin ovat käyneet päässä, mutta yleensä jossain kohdin on koneella ajeltu kohta. Se vain sopii minun tyyliin muutenkin, joten miksi luopua? :D 

Ikääkin 27, joten ei voi vedota johonkin 40-50 -villityksiin ;D

Vierailija
15/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13, jaa.. olenko ollut sitten ala-asteelta lesbo? ;) ..Tietääkseni heräsin tähän bisseyteen jossain yläasteen korvilla

Tässä päässä on ollut lyhyttä poikatukkaa, irokeesiä, kananpersettä, emotukkaa ja jopa ihkupitkää normiponnariakin pidin.. Niin ja melkein kaikki sateenkaaren väritkin ovat käyneet päässä, mutta yleensä jossain kohdin on koneella ajeltu kohta. Se vain sopii minun tyyliin muutenkin, joten miksi luopua? :D 

Olet ollut aina lesbo tietenkin. Nyt vain oet tunnustanut sen.

Vierailija
16/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, pilasiko tämä tieto päiväsi, kun takerruit kiinni ja oikein minua sanalla lesbo kutsut? :D Eiköhän se bi ole kuitenkin hieman eri asia, kuin lesbo, homo tai hetero, kun pidän myös miehistä :P

Vierailija
17/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusiili on rumin hiustyyli naisilla. Siitä on naisellisuus kaukana ja se lähti muodista jo 6 vuotta sitten... Tyylittömät white trash ihmiset tätä suosii. Eli jos tykkäät sivusiilistä, olet tyylitön wt.

Vierailija
18/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, pilasiko tämä tieto päiväsi, kun takerruit kiinni ja oikein minua sanalla lesbo kutsut? :D Eiköhän se bi ole kuitenkin hieman eri asia, kuin lesbo, homo tai hetero, kun pidän myös miehistä :P

ok, nussitaanko?

Vierailija
19/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Olen täysin hetero nainen ja mulla on ollut lyhyet hiukset, sivusiili, irokeesi, pitkät hiukset, mustat, pinkit, valkoiset, ruskeat, vaaleat, turkoosit, siniset, punaiset ja nyt harmaat hiukset. Nyt haaveilen vielä niskaan siiliä ja hiustatuointia. Viimeksi kun mua nainen yritti iskeä, niin mulla oli ihan tavalliset olkapäille ylettyvät hiukset.

Vierailija
20/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Olen täysin hetero nainen ja mulla on ollut lyhyet hiukset, sivusiili, irokeesi, pitkät hiukset, mustat, pinkit, valkoiset, ruskeat, vaaleat, turkoosit, siniset, punaiset ja nyt harmaat hiukset. Nyt haaveilen vielä niskaan siiliä ja hiustatuointia. Viimeksi kun mua nainen yritti iskeä, niin mulla oli ihan tavalliset olkapäille ylettyvät hiukset.

Oletko varma seksuaalisuudestasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme