Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teini harrastaa seksiä kotona - hermot menee

Vierailija
01.03.2016 |

Kuuluu sängyn narinaa ja raskasta hengitystä. Talo ei ole koskaan tyhjänä, mutta en silti halua heidän harrastavan seksiä muiden ollessa kotona ja kuunnella noita ääniä. Sanoinkin lapselle tänään, että meillä ei seksiä harrasteta jos talo ei ole tyhjä. Meneekö se nyt sitten jonnekkin puskaan, kun talo ei ole tyhjä kuin max 1x/2kk.

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen, pahansuopa ja kade ap. Olet paljon lapsellisempi kuin AIKUINEN 18v tyttäresi. Kaksinaamainen ja tekopyhä. Haikara tietysti toi sinulle lapsesikin, itsehän et mitään seksiä ikinä harrastaisi.. Hui kauhistuksen kanahäkki!

Sinäpä vasta kypsältä aikuiselta vaikutatkin.

Vierailija
62/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute. Tässäkin oiva esimerkki tuon sanonnan todenperäisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N24 kirjoitti:

No itse en olisi saanut harrastaa seksiä kotona, eikä poikaystävä saanut jäädä yöksi. Kuitenkin sitä seksiä harrastettiin, mutta niin hiljaa ettei kukaan varmasti kuullut. Kyllä minä sen verran kunnioitin vanhempiani ja kodin yhteisiä sääntöjä :) Käytiin sitten välillä hotellissa ym jossa sai rauhassa sekstailla. Eivät vanhempanikaan harrastaneet seksiä niin, että olisimme sen kuulleet.

Just näin. Ja nuo seksin terveysvaikutukset voi saada myöhemminkin. Missään ei sanota, että säännöllinen seksielämä pitää aloittaa vielä lapsuuskodissa asuessa. Pikemminkin liian varhainen seksi johtaa joillain henkisen puolen ongelmiin.

Vierailija
64/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias ei ole enää teini, vaan lain mukaan aikuinen. Itse sanoisin tytölle huumorilla, että oli aika äänekästä, tuo teidän 'jumppanne' ja kysyisin mitä hän ajattelisi, jos minä ja isäsi, 'jumppaisimme' noin äänekkäästi. Mutta en kyllä kieltäisi 18-vuotiasta harrastamasta seksiä kotona omassa huoneessaan vakituisen poikaystävän kanssa. Satunnaisia tapauksia, en hyväksyisi kotonani. Mutta jos poikaystävä on esitelty ja hänen kanssaan vakituisesti kulkee, niin en kyllä sanoisi kummempaa. Parempi harrastaa kotona seksiä, kun on täysi-ikäinen, kuin jossakin epämääräisessä paikassa ja seurassa. Jos asia vaivaa vanhempaa, siitä tietysti kannattaa keskustella nuoren aikuisen kanssa.

T:Nuoren aikuisen äiti

Vierailija
65/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja millainen äiti! Eikö niistä äänistä olisi voinut sanoa jo ensimmäisen kerran jälkeen? Selkeästi tyttö yrittänyt parhaansa ettei mitään kuulu ja varmaan ajatellut onnistuneensa. Miksei niille nuorille voisi joskus antaa kahdenkeskistä aikaa ja viedä muun perheen vaikka pulkkamäkeen, leffaan, syömään, tai mistä nyt tykkäättekin? Kaikilla olisi kivaa, kaikki voittaisivat.

Vierailija
66/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias ei takuulla ole liian nuori harrastamaan seksiä vakituisen poikaystävän kanssa...

Vierailija
67/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättinokkainen neitseellisellä sikiämisellä pihaustakaan päästämättä, ääneti kuin huopatossutehtaalla, raskautunut äitee vetäisi palkokasvin nenäänsä, kun tytär ei olekaan hänen kaltaisensa.

Samanikäinen poika samassa tilanteessa olisiko sitten "tosimies", jolle hyväksyvää yläfemmaa ja selkääntaputuksia tarjoiltaisiin? Ainakin isän toimesta? 

Vierailija
68/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N24 kirjoitti:

No itse en olisi saanut harrastaa seksiä kotona, eikä poikaystävä saanut jäädä yöksi. Kuitenkin sitä seksiä harrastettiin, mutta niin hiljaa ettei kukaan varmasti kuullut. Kyllä minä sen verran kunnioitin vanhempiani ja kodin yhteisiä sääntöjä :) Käytiin sitten välillä hotellissa ym jossa sai rauhassa sekstailla. Eivät vanhempanikaan harrastaneet seksiä niin, että olisimme sen kuulleet.

Kyllä on jollain ollut nuttura kireellä. Minä ainakin roudasin baarista mimmejä kotiin jo 17 vuotiaana (juu alaikäisenä rupesin käymään, olin ikäistäni vanhemman näköinen) 80-luvulla ja joskus vähän äänekkäämpiäkin tapauksia oli, mutta koskaan eivät aamulla vanhemmat inahtaneetkaan mistään. Eivät edes silloin kun olin roudannut pari kaksvitosta (itse siis silloinkin 17 vee) naikkosta kotiini kun vanhemmat olivat mökillä. Tulivatkin yllättäen aamulla käymään kotosalla ja minä naikkosten kanssa heidän makuuhuoneessaan :) Sieltähän me nolona kömmittiin ja toivotettiin hyvät huomenet ja minä häippäsin samalla oven avauksella mimmien kanssa tullen vasta myöhään illalla kotiin ;)

Vierailija
69/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-vuotias ei takuulla ole liian nuori harrastamaan seksiä vakituisen poikaystävän kanssa...

Ei edes satunnaisen, kunhan muistaa ehkäisyn.

Vierailija
70/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap YH??

Vierailija
71/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö. Riita tiedossa mutta niin se on kuin pikkulasten, pitää päästä riita saamaan aikaan jotta rajoja saa kokeiltua. Ei 18-vuotias ole mikään aikuinen. Ja etenkin jos pyörii vanhempien helmoissa. Aina riittää sairaita kommentteja mutta tavat ja huomioimiset kunniaan. Kyllä kaikkea ehtii.  Pedoporukkaa riittää netissä joten ei kannatta välittää. Tosin hienotunteisuutta peliin vaikka mieli tekisi rähjätä

Vierailija
72/153 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ole liikaa vaatia että voisko pari harrastaa silloin seksiä kun muut ei ole talossa tai sanoa, että huolehtii ettei kuulu mitään ääntä. Kyllä mua olis nolottanut jos mun äiti olis joutunut kuulemaan mun hommailuja kun asuin kotona. Muutin kyllä kotoa pois alle 20-vuotiaana ja silloin aloitinkin vakituisen suhteen ja seksielämä alkoi. Mutta mielestäni nuoren kuuluu kunnioittaa ja arvostaa vanhempia, saa ilmaiseksi asua kotona ja vanhemmat huolehtii omista asioista. Eli ap voit kyllä jutella tyttösi kanssa ja sopia asioista niin kuin haluat. Kyllä kaikki vanhemmat voi kotona päättää säännöistä. Itselläkin on nyt tytär, eikä ois hirveen kiva jos tulevaisuudessa kuulisin säännöllisesti mitä hän tekisi poikaystävän kanssa meillä. Ei seksielämä haittaa, mutta se on intiimi asia ja parempi ettei muut joudu kuulemaan siitä haluamattaan.

Vierailija
73/153 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu sängyn narinaa ja raskasta hengitystä. Talo ei ole koskaan tyhjänä, mutta en silti halua heidän harrastavan seksiä muiden ollessa kotona ja kuunnella noita ääniä. Sanoinkin lapselle tänään, että meillä ei seksiä harrasteta jos talo ei ole tyhjä. Meneekö se nyt sitten jonnekkin puskaan, kun talo ei ole tyhjä kuin max 1x/2kk.

Typerää kalastelua.

Teini sitä teini tätä lapsi siellä lapsi täällä ja tuolla.

Ohhohhoijaa- joutilailla jottain

Vierailija
74/153 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ei harrasta seksiä vanhempiensa kotona niin, että se kuuluu vanhempien korviin.

Vierailija
75/153 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidäkään antaa. Teinien ei edes kuulu harrastaa seksiä. Meidän talossa ikäraja seksille on 21v. 

Minulle vanhemmat kettuilivat 13 vuotiaana, kun vain poika kävi kylässä ja ehkä viattomasti pusuteltiin. Vaihdonkin ikäiseni noin parikymppisiin, joilla oli omat autot, eli tuli sitten pantua autossa, joskus autossa oli useampikin yli parikymppinen ainoin yleensä kaikille vuorollaan.

En kyllä ajanut omaa tytärtäni vastaavaan, sai rauhassa tuoda poikia taloon ja taisi neitsyys häneltä mennä vasta lukion jälkeen.

Rajoitukset ei kyllä kapinateiniin tehoa.

Vierailija
76/153 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin olin liian nuori silloin 18-vuotiaana, kun poikaystävän kanssa seksin aloitin. Jännitti enemmän kuin halutti, hyvä kun kehtasin poikaystävää katsoa silmiin. Ymmärsin vasta myöhemmin että olisi kannattanut odottaa vielä vuosi tai pari, ei olisi ollut mikään kiire.

Mielestäni seksi on intiimi ja yksityinen asia eikä muiden tule tietää siitä. Itseäni hävettää se että poikaystävän luona yöpyessä sänky natisi ja miehen vanhemmat mahdollisesti kuulivat jotain, yhhh... Muuten en ole koskaan harrastanut seksiä jos muita on samassa talossa paikalla, tuntuu sopimattomalta.

Vierailija
77/153 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidäkään antaa. Teinien ei edes kuulu harrastaa seksiä. Meidän talossa ikäraja seksille on 21v. 

Minulle vanhemmat kettuilivat 13 vuotiaana, kun vain poika kävi kylässä ja ehkä viattomasti pusuteltiin. Vaihdonkin ikäiseni noin parikymppisiin, joilla oli omat autot, eli tuli sitten pantua autossa, joskus autossa oli useampikin yli parikymppinen ainoin yleensä kaikille vuorollaan.

En kyllä ajanut omaa tytärtäni vastaavaan, sai rauhassa tuoda poikia taloon ja taisi neitsyys häneltä mennä vasta lukion jälkeen.

Rajoitukset ei kyllä kapinateiniin tehoa.

Ja tämä käytöksesi oli vanhempiesi syy, koska? Todennäköisesti olisit jakanut itseäsi joka tapauksessa.

Vierailija
78/153 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on vasta alle 5 vuotiaita mutta sitten kun tuo alkaa niin olen varma etten halua niitä ääniä kuulla. Siispä hankin tehokkaat korvatulpat.

Vierailija
79/153 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näyttää, miten omat estonsa ja epäterveen haitalliset suhtautumisensa luonnolliseen ja kauniiseen asiaan (vielä oman vakituisen partnerin kanssa<3), saa pahimmassa tapauksessa iskoistettua tyttäreensä, eikä tyttörukalla välttämättä koskaan ole parempaa odotettavissa, mikäli ap tässä onnistuu. Käske asiallisesti pitämään pienempää ääntä, siinä se. Löysää nutturaa ja ota tyttärestä mallia, niin voisit vähän relata.

Tähän se kai johtaa kun epäkypsät ihmiset lisääntyvät eivätkä kypsy vanhemmuuteen matkan varrella.

*Pirkko Mannola ja miesystävänsä = kävelykaverit?  LOL!

*Katri Helena ja miesystävänsä = kalakaverit?  LOL!

Kuitenkin "jumppaavat", mutta noloa, ettei heidänkään iässä voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Vaan varsinkin naisen pitää yhä vieläkin esittää pyhää neitsytmariaa, joka kainona hysyttelee ja hymistelee. Ei tietenkään tarvi julkisuudessa puhua yksityisasioistaan ollenkaan, mutta jos kerran puhuu niin lopettaisi sievistelysössötyksen.

Vierailija
80/153 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien 18-vuotiasta on kutsuttu teiniksi?

Aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme