suositelkaa telkkarisarjoja
Onko nyt menossa mitään hyviä tv-sarjoja? Yleensä katson aika paljon telkkaria , mutta viime viikkoina en ole ehtinyt telkkaria avaamaan. Nyt olisi taas aikaa. Eniten tykkään ehkä sellaisista jännistä, koukuttavista sarjoista. Esim. Silta oli hyvä. Ja muutenkin tykkään pohjoismaisista ja englantilaisista jännäreistä. Muunlaisetkin kyllä käy. Olisiko esimerkiksi mitään sellaista joka olisi aika alkuvaiheessa, niin ehtisi vielä mukaan. Kiitos vinkeistä etukäteen.
Kommentit (10)
islantilaissarja loukussa
yle areenassa on sarjan 4 ekaa jaksoa, tänään tiistaina tulee 5. jakso tv:stä
Ja kun suomalainen sarja Koukussa näytetään tv:stä uudelleen katso se. Älyttömän hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei tarjoa jännitystä, mutta tykästyin ekan jakson perusteella tanskalaissarja Ritaan.
Itse olen niin kyllästynyt ainaisiin murhiin, että välillä tällaista positiivisempaa mielelläni katsoin.
Hyvä hauska sarja, olen sen katsonut Netfliksistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt menossa mitään hyviä tv-sarjoja? Yleensä katson aika paljon telkkaria , mutta viime viikkoina en ole ehtinyt telkkaria avaamaan. Nyt olisi taas aikaa. Eniten tykkään ehkä sellaisista jännistä, koukuttavista sarjoista. Esim. Silta oli hyvä. Ja muutenkin tykkään pohjoismaisista ja englantilaisista jännäreistä. Muunlaisetkin kyllä käy. Olisiko esimerkiksi mitään sellaista joka olisi aika alkuvaiheessa, niin ehtisi vielä mukaan. Kiitos vinkeistä etukäteen.
SYKE 1. ja 2. tuotantokausi (yhteensä 20 jaksoa) ovat YLE Areenassa katsottavissa ja 3. kausi alkaa 23.3. Aivan upea, suomalainen sarja, kannattaa ehdottamasti katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYKE 1. ja 2. tuotantokausi (yhteensä 20 jaksoa) ovat YLE Areenassa katsottavissa ja 3. kausi alkaa 23.3. Aivan upea, suomalainen sarja, kannattaa ehdottamasti katsoa.
1.kausi on menossa jossain 6 jaksossa myös tv2 klo 18 arkipäivisin. Kannattaa kuitenkin katsoa ekaksi Areenasta että pääsee tutustumaan henkilöihin. Poikkeuksellisen hyvä suomalaiseksi sarjaksi.
Vierailija kirjoitti:
islantilaissarja loukussa
yle areenassa on sarjan 4 ekaa jaksoa, tänään tiistaina tulee 5. jakso tv:stä
Ja kun suomalainen sarja Koukussa näytetään tv:stä uudelleen katso se. Älyttömän hyvä!
Multa löytyykin kaikki jaksot kovalevyltä ;) En ole vielä jaksoakaan katsellu. Ajattelin himmata sopivaan ajankohtaan ja sitten katson ne joku viikonloppu kaikki putkeen :)
Hiton hyvä muuten että mainitsit ton islantilaissarjan. On pitänyt tallentaa se koneelle mutta olen unohtanut. Ensimmäisessä jaksossa näköjään enää 2 päivää esitysaikaa jäljellä, joten muistutus tuli kreivin aikaan :)
Eilen alkoi englantilainen rikossarja River. Se on nähtävillä myös Netflixissä. Ekan jakson perusteella vaikuttaa todella hyvältä sarjalta.
No Klikkaa mua totta kai ;)
Kuinkahan mones uusintakierros meneillään, itse katon vissiin kolmatta kertaa, enkä kyllästy :)
Toinen tuotantokausi alkoi juuri ja Katsomosta taitaa löytyä vielä ekan kauden jaksoistakin ainakin loppupäätä. Ainut maikkarin sarja jota olen seurannut tällä vuosituhannella.
Tämä ei tarjoa jännitystä, mutta tykästyin ekan jakson perusteella tanskalaissarja Ritaan.
Itse olen niin kyllästynyt ainaisiin murhiin, että välillä tällaista positiivisempaa mielelläni katsoin.