Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä tukehdun tänne kerrostaloon! Haluan pois!

Vierailija
01.03.2016 |

Asumme nyt väliaikaisesti pienessä kerrostaloasunnossa ja en kestä tätä enää hetkeäkään. Aluksi ajattelin että kyllä tästä asenteella selvitään ja positiivinen fiilis kumoaa tämän ahtauden. Jooh, kyllä se asenne kantoikin ekat puoli vuotta, mutta nyt en enää jaksa.
Mä tarvitsen oman pihan, johon voin päästää lapset ja koirat turvallisesti riehumaan. Nyt koirat on vietävä jonnekin kauas jos haluaa päästää ne vapaaksi tai kävellä yhtään jossain luonnonhelmassa. Ja lapsia ei voi päästää tuonne ulos keskenään, vilkasliikenteinen katu tuossa vieressä ja epämääräistä sakkia ympärillä eikä taloyhtiön pihaa ole mitenkään aidattu tai rajattu.
Itse olen moninaisista syistäkin ihan loppu enkä jaksa enää kaikkien työn ulkopuolisten töiden lisäksi joka ilta lähteä jonnekin leikkipuistoon että lapset pääsisivät ulkoilemaan. Ei heille tuo päiväkoti riitä, kiipeilevät seinille täällä. Kiukkua, huutoa, raivoa, kenelläkään ei ole tässä helkutin kopissa mitään omaa rauhaa. Mun hermot ovat ihan riekaleina ja tarvitsen happea ja tilaa.
Miten te muut kerrostaloasujat tämän hiton ulkoilun hoidatte? Aina vaan ulos töröttämään leikkipuistoon. Sitten viemään koirat lenkille. Sitten onkin jo yö.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan harmillista. Jos ei tuon vertaa kestä (sanoit asumisen olevan väliaikaista), niin täytyy olla hermoissa vikaa. Yritä rentoutua ja nauttia elämästä.

Vierailija
2/3 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole kerrostalon vika, vaan enemmänkin sijainnin. Kerrostalossa voi olla hyvinkin lapsiystävällinen piha ja kavereita ehkä enemmän, kuin omakotitalossa. Tosin minusta kovin pienet lapset eivät ulkoile keskenään, vaan lähden mukaan. Isommat osaavat ulkoilla kyllä sitten kerrostalotkin pihassa, jos se vaan on yhtään kivalla alueella. Koirat vien lenkille, joskus lapset mukana. Näin talvella mennään kaikki yhdessä ulos, lapset jäävät läheiseen pulkkamäkeen ja mä kävelen pienen kierroksen koirien kanssa pulkkamäen läheisyydessä. Kesällä pyöräilevät ja välillä pysähdytään leikkimään leikkipuistoon tai rannalle tms. Yhdistetään intressejä. Kerrostaloasuntoja on isojakin, samoin ahtaita rivareita ja pieniä taloja. Taitaa kuitenkin olka enemmän elämäntilanne, mikä sinua ahdistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan, rakennusprojekti kesken.... Otan osaa. Tää ei nyt aloittajaa auta mutta me vuokrattiin juuri noista syistä rivarikämppä rakennusajaksi vaikka olikin hieman kalliimpi. Jos olis pitänyt kaksioon sulloutua nii olis varmaan tullut avioero. Mut hei sisulla vaan, pidä mielessä että tilanne on väliaikainen.