Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-Citymarketin räätälöidyt tarjoukset

Vierailija
01.03.2016 |

Tuleeko jollekin sähköpostiin K-Citymarketin räätälöityjä tarjouksia ? Millaisia tarjouksia teille tulee ? Itselleni tuli viimeksi tarjous Oltermannista, Pätkis-pussista, feikki Dominoista ja jostakin muusta samantasoisesta, mitä en enää muista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne tarjoukset tule juuri sinun ostostottumuksiesi mukaan? Eli vähä sen mukaan mitä yleensä ostat.

Vierailija
2/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli näköjään tullut. Tarjotaan kirsikkatomaatteja, krakovanmakkaraa, suklaakeksejä ja hapankorppuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Citymarketit boikottiin sen jälkeen kun ne alkoivat niitä Jutta Gustafsberg vaatteita markkinoimaan.

Vierailija
4/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani saan noita henkkoht tarjouksia K-marketista ja K-supermarketista. Yleensä tyyliin "Pirkka talouspaperi, maustetut ruokakermat, Pirkka suklaacookiet" eli aika vaatimattomia tuotteita. Cittarissa asioin sen verran harvakseltaan etteivät lähetä ko. tarjouksia. Varmaan olisivat yhtä kehnoja...

Vierailija
5/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, kun mulle tulee Pirkan valmispussipasta-aineksista yms. niitä ja ikinä en oo ostanu eli miten ne liittyy mun ostokäyttäytymiseen? :D

Vierailija
6/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka kanafileitä, Valion Plus-kaakaota, Arla salaattijuustokuutioita ja Malacon hedelmäaakkosia.

Vierailija
7/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää Cittarin tarjouksissa se, että ne ei koskekaan ihan kaikkia tuotteita ja ne normaalihintaiset on kuitenkin samassa kasassa. Esim. vain vaaleapaahtoinen kahvi ollut tarjouksessa ja samaan hyllynpäätyyn on ladottu tummapaahtoista normaalihintaista. Samoin on ollut pakastemarjapusseja kolmea eri lajia samassa laarissa ja näistä kaksi lajia on ollut tarjouksessa. Siinä sitten lapusta syynäilet, mitkä nyt olikaan niitä alennettuja. Tämä on todella ärsyttävää, enkä ole törmännyt tällaiseen muissa kaupoissa.

Vierailija
8/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka kanafileitä, Valion Plus-kaakaota, Arla salaattijuustokuutioita ja Malacon hedelmäaakkosia.

Noihan on oikeasti hyvät. ap

Vierailija
9/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatut luumut, Vaasan ruisnachot, viikarinnakit ja lihasuikaleet olivat meidän tarjouksessa. Kaikkia muita voisin ostaa, lihasuikaleita vaan ei nyt tarvitse.

Vierailija
10/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekös nään ns "tarjoukset" lähellekään Lidlin hintoja? 

Se harva kerta kun enää sikakalliissa sittarissa käyn, niin huvittaa ne tarjoukset, ne kun ei pääsääntöisesti pääse edes Lidlin normihintoihin, vaan on tarjouksessakin kalliimpia :)

Vierailija
11/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja, vesirinkeleitä, jäätelöä ja karkkia. Ollaan varmaan ostettu noita viimeksi kesällä...Prismasta. Citymarketista on tullut ostettu pussilohta, juustoa ja hedelmiä.

Vierailija
12/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se harva kerta kun enää sikakalliissa sittarissa käyn, niin huvittaa ne tarjoukset, ne kun ei pääsääntöisesti pääse edes Lidlin normihintoihin, vaan on tarjouksessakin kalliimpia :)

Jos nyt vaan painut vittuun hehkuttamasta sitä sukapaskaa liiteriä.

Vierailija
13/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, koska en seuraile mitään hintoja

Vierailija
14/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne tarjoukset tule juuri sinun ostostottumuksiesi mukaan? Eli vähä sen mukaan mitä yleensä ostat.

Tuliskin! Vuosia kasvisruokaa syöneenä näissä "räätälöidyissä" tarjouksissa on ollut mm. poronlihaa. Tosi harvoin tulee hyödynnettyä. Joskus on ollut hyviä suklaakeksejä, niitä olen ostanut. Joskus oli maukasta juustoa, sitä olisin ostanut muutenkin eli hyödynsin tarjouksen toisin kuin tän vkon Oltermannin. Ideana ihan kiva, mut viimeaikoina tarjoukset menny ihan hukkaan meillä...

Vierailija
15/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmetyttää että millä kumman puppugeneraattorilla noita räätälöityjä tarjouksia suolletaan, kun minulle on tullut mm. lapsille suunnatuista elintarvikkeista tarjouksia eikä meillä edes ole jälkikasvua :D Eli en todellakaan osta mitään muksujen tuotteita.

Vierailija
16/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli tarjous pussikastikkeista, suklaahippukeksestä, marjapiirakasta ja Jumbo-makeispussista. Noita olen kyllä K-Citymarketista ostanut. Toivon tarjousta Turunmaa-juustosta (3,99 €) kun on normaalisti niin  kallista, mutta parasta tietämääni juustoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme