Voisiko joku vaikka rukoilla puolestani
En keksi enää muuta. Olen umpikujassa ja niin väsynyt yrittämään ja jaksamaan.
Kommentit (11)
Tottakai, mielelläni:) minkälaisia murheita on?
En voi rukoilla puolestasi, koska olen ateisti, varmasti moni tekee niin nähdessäsi viestisi.
Jaksaisitko sen sijaan soittaa jonnekin? En tiedä tilanteestasi, mutta esim. valtakunnallinen kriisipuhelin
päivystää numerossa 010 195 202 (arkisin klo 9.00–07.00 viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00–07.00). Oon joskus soittanut kun on ollut tiukka tilanne, vaikka kynnys tuntui silti korkealta. Saa puhua nimettömänä, vaikka vaan itkeä, siellä ihminen kuuntelee.
Kauheita umpikujia, siis oikeasti tosi pahoja, on itselläkin ollut, aina lopulta jokin pieni rako on löytynyt ja tie niistä ulos, kun vaan on hetki kerrallaan jaksanut eteenpäin. Halaus!
Kiitos! Pelottaa etten pääse enää elämässä eteenpäin, enkä saa tehtyä päätöksiä ja jos tai kun teen ne, niin ovatko ne oikeita. Pelkään menettäväni käytännössä ihan kaiken.
Totta kai minäkin rukoilen. Itse asiassa rukoilin jo :)
Kannattaa tehdä niin kuin Raamatussa ohjataan, silloin ei tarvitse myöhemmin kokea moraalista katumusta, sitä että on tehnyt väärin. Luota Jumalaan!
Vierailija kirjoitti:
En voi rukoilla puolestasi, koska olen ateisti, varmasti moni tekee niin nähdessäsi viestisi.
Jaksaisitko sen sijaan soittaa jonnekin? En tiedä tilanteestasi, mutta esim. valtakunnallinen kriisipuhelin
päivystää numerossa 010 195 202 (arkisin klo 9.00–07.00 viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00–07.00). Oon joskus soittanut kun on ollut tiukka tilanne, vaikka kynnys tuntui silti korkealta. Saa puhua nimettömänä, vaikka vaan itkeä, siellä ihminen kuuntelee.
Kauheita umpikujia, siis oikeasti tosi pahoja, on itselläkin ollut, aina lopulta jokin pieni rako on löytynyt ja tie niistä ulos, kun vaan on hetki kerrallaan jaksanut eteenpäin. Halaus!
Voisin yrittää soittaa vielä tuonne, kunhan löydän sopivan hetken. On tässä tietynlainen kriisikin menossa, joten ehkä siis olisi ihan hyväkin. Kiitos tästäkin muistutuksesta että tuollaisia puhelinjuttuja on olemassa :)
Minäkään en tiedä olenko uskovainen vai en, mutta joku henkinen haloo päähäni tuli äsken, kun itkin tuossa sohvalla ja tuntui että pää leviää ja koska en osaa itse rukoilla kai, niin jostakin tuli mieleen pyytää muita rukoilemaan.
Rukoilen ja suosittelen myös vaikka soittamaan tuohon edellä mainittuun numeroon. Toivoisin myös, että voisit uskoutua jollekin ihmiselle johon luotat, ystävälle, sukulaiselle tai ammattilaiselle. Apua saa terveydenhoidon lisäksi esimerkiksi juuri seurakunnista, kannattaa selvittää paikallisseurakuntasi diakonissa- tai sielunhoitotyötä tai olla yhteydessä seurakunnan työntekijöihin. Rukoilen, että Jumala johdattaa elämääsi oikeita ihmisiä. Jumala toimii ihmisten kautta, mutta myös lohduttaa mm. Sanansa avulla. Lue esim. Uutta Testamenttia, jos olet ihan yksin ja tuntuu vaikealta olla yhteydessä kehenkään ihmiseen. Voimia! Uskon että pääset pahimman yli. Jumalan suunnitelmat sinun tulevaisuudellesi ovat hyviä.
Kiitos teille kaikille välittämisestä ja avusta <3
Rukoilen ja lähetän hyviä viboja sinne
No mä :)