Upea kroppa..
Kommentit (21)
Silarit ja liian tumma, ei jatkoon.
Tämä on paljon parempi http://www.reginapiil.com/new-gallery-1/
Liian naisellisen kurvikas mun makuun :) Vaikkei kyllä ruma missään nimessä. Jotenkin semmoinen liioiteltu, karikatyyrimainen vaan mun silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Silarit ja liian tumma, ei jatkoon.
Tämä on paljon parempi http://www.reginapiil.com/new-gallery-1/
Yök ei
Heti jos on isot rinnat, ne on väistämättä silarit?
Kaunis on! Omaan makuuni tosin liian kurvikas ja leveä lantio.
Miten voi olla liian kurvikas?
t. mies
Mun tuleva vaimoni on hyvin tuon ensimmäisen näköinen, toisin blondi ja rinnat ovat luomut.
Olen joka kerta ikionnellinen ja aivan hurmiossa kun näen hänet alasti...
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Helposti :) Sun makuun kurvikkuus plussaa, mun makuun ei. Eikö se ole ihan hyvä? Vähän kuin kysyisi, miten voi olla liian iso penis. Silloin kun se sattuu. Liian isot hauikset? Silloin kun ne näyttää naurettavilta. Oikeasti vähän typerä kysymys.
Upea kroppa, ihastelisin jos törmäisin jossakin, mutta itse haluaisin olla tuota laihempi. Kaunis myös kasvoista mutta tuo ilme :DD "On mulla oikeasti poskipäät ja muhkuhuulet!!"
Liian lihava mulle, enkä tykkää isoista tisseistä.
Monet naiset ei tykkää kun ei ole samaistuttava. Sellaisille kropille annetaan hyväksyntä, jotka ovat ikään kuin parempia versioita omasta kropasta. Tuollaisen kuvan vartalon saa vain geeneillä. Kuuma on. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Helposti :) Sun makuun kurvikkuus plussaa, mun makuun ei. Eikö se ole ihan hyvä? Vähän kuin kysyisi, miten voi olla liian iso penis. Silloin kun se sattuu. Liian isot hauikset? Silloin kun ne näyttää naurettavilta. Oikeasti vähän typerä kysymys.
En ole koskaan nähnyt liian kurvikasta naista.
Vierailija kirjoitti:
Liian lihava mulle, enkä tykkää isoista tisseistä.
Sulle? Taidatpa kyllä olla kapean laiha heteronainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
En ole koskaan nähnyt liian isoa penistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Ok, kiva. Monien mieleen ei kuitenkaan semmoinen korostuneen naisellinen vartalo ole. Joku sanoi karikatyyrimäinen, just semmoiselta voi tuntua. Eikä se ole sen huonompi asia kuin tykätä kurvikkuudesta. Ärsyttää, ettei voi tajuta muiden mielipiteitä tai mielihaluja tai ihanteita ollenkaan, uskomatonta jos aikuinen ihminen ei tajua ettei kaikki vaan ole samaa mieltä kanssaan.
Sitä vaan kuvankäsittely kurssille niin onnistuu.
Tuo tyttö osaa jo kuvien manipuloimisen.
Täytyy kuolaten todeta, niin on