Milloin per..se on liian iso?
Mieheltä tulee turhan usein kommenttia, että takapuoli sais olla pienempi. Mikä teidän mielestä on iso, siis liian iso per...se. ?. Olen suhtkoht ureilullinen, en mikään valas.
Kommentit (42)
Perseen pitää mahtua miehen sormien väliin. Siten, kun se laittaa peukalot yhteen, levittää sormet niin sun pitää pystyä peruuttamaan sen pikkurillien väliin.
Menen 38 housuihin, mutta pitäis kuulemma 36 olla housukoko.
Ap.
No sano sille, että alkaa etsiä sitten sellaista muijaa, jolla on herralle sopiva housukoko. En kyllä ymmärrä, miksi vatvot tällaista asiaa.
Sitten kun kulli ei ylety pimppiin.
Sitten kun se ei sovi kaikkiin tuoliin.
t: sellaisen perseen omistaja
Tsekkaa miehen pylly ja ilmaise kiinnostukseksi vähän treenatumpaa pakaraosastoa kohtaan (vaihda mielenkiintosi sopivaan). Jos ei tästä hätkähdä, täytyy sun aloittaa vaativa huomauttelu. Katotaan kauanko yksi vaatekoko jaksaa itkettää.
Perse on liian iso tasan silloin kun sinusta itsestäsi tuntuu että se on liian iso. Heivaa se mies mäelle.
Sellaista ei olekaan. Niin kauan kuin vyötärö on pieni ja rinnat matchaavat takapuoleen, niin kokoa saa olla.
Silloin, kun se ei mahdu ovista poikittain.
Peffan mallihan (luut)voi olla leveä,vaikka muuten on noin niinkuin hoikka ihminen.
Mutta onneksi on monenlaisia vaatteita joilla saa peitettyä vartalon ongelma kohdat.
Joten turhaa stressiä ei kannate ottaa kropasta!
Minun mielestäni suomalaisten naisten takapuolet eivät ole mitenkään ongelmallisen kokoisia. Jos mies haluaa lapsenmallista niin menköön etsimään idästä uutta sopivammankokoista.
Se on liian iso jos siihen voi parkkeerata auton :)
minun peppuni mahtuu miehen käteen
isoja takamuksia ihannoidaan, olen tooodella iloinen ettei minulla sellaista ole.
Ei naisen perse saa olla kuin teinipojan, kooltaan eikä muutenkaan.
Onhan se jo tutkittukin, että ne naiset on älykkäämpiä, jotka kehittävät reisiin ja takamukseen ne rasvat.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jo tutkittukin, että ne naiset on älykkäämpiä, jotka kehittävät reisiin ja takamukseen ne rasvat.
Tästäkin syystä pieniperseiset taitavat olla kateellisia.
Sitten kun et saa pyöräilyn jälkeen persettä satulasta irti.
Miksi pitää kirjoittaa per...se?