Milloin per..se on liian iso?
Mieheltä tulee turhan usein kommenttia, että takapuoli sais olla pienempi. Mikä teidän mielestä on iso, siis liian iso per...se. ?. Olen suhtkoht ureilullinen, en mikään valas.
Kommentit (42)
No esimerkiksi silloin kun ovista kulkeminen alkaa olla hankalaa, jos pitää varata lennolle kaksi (tai useampi) paikka tai housut pitää teettää tilaustyönä niin sitten saattaisi tulla mieleen, että alkaa olla liian iso.
Perse on liian iso silloin, kun se haittaa kantajaa itseään. Muuten muodokkaat naiset on ihania.
Olen nainen, jolla rasva kertyy epämiellyttävästi keskivartaloon. Olen Mensan jäsen. En usko tuohon teoriaan, miten estrogeeni tekisi älykkäämmäksi?
Rahtaa se perseesi tänne niin tarkastan tavaran laadun ja annan lausunnon.
T.tavarantarkastaja.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, jolla rasva kertyy epämiellyttävästi keskivartaloon. Olen Mensan jäsen. En usko tuohon teoriaan, miten estrogeeni tekisi älykkäämmäksi?
Heh, Mensan jäsen eikä tajua että poikkeuksia aina on.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni suomalaisten naisten takapuolet eivät ole mitenkään ongelmallisen kokoisia. Jos mies haluaa lapsenmallista niin menköön etsimään idästä uutta sopivammankokoista.
Jotkut haluaa persettä joka on hädin tuskin pikkupojan pyllyn kokoinen ja ehdotomasti posliini. Mitähän niistäkin raukoista ajattelis... ettei vaan pedari luonne!
38 koko ei todellakaan ole iso housuissa, itselle menee 38/36 riippuen merkistä ja haluaisin isomman perseen.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun kulli ei ylety pimppiin.
Treenasin itselleni täydellisen muotoisen ison perseen ja kuinkas ollakaan oma mies ei enää ylettänyt perille asti takaapäin. Olen kyllä saanut hyvin seuraa tummemmista miehistä, varsinkin kesällä kun voi käyttää mikroshortseja.
Silloin kun se on kropan levein kohta.
Vierailija kirjoitti:
Menen 38 housuihin, mutta pitäis kuulemma 36 olla housukoko.
Ap.
Jaaha.
42 on oman vaimon koko ja ei nyt tulisi mieleenkään isoksi moittia.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun se on kropan levein kohta.
Tämä taas riippuu kropan luontaisesta mallista.
Kyllä mä sanoisin että siinä vaiheessa kun se alkaa olla sellainen arkkumallinen ja sen päälle voi asetella tavaroita kun kyseisen perseen omaava seisoo
Katso Kim Kardashianin takapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun kulli ei ylety pimppiin.
Treenasin itselleni täydellisen muotoisen ison perseen ja kuinkas ollakaan oma mies ei enää ylettänyt perille asti takaapäin. Olen kyllä saanut hyvin seuraa tummemmista miehistä, varsinkin kesällä kun voi käyttää mikroshortseja.
Eli ehkä peppu ei ole koskaan liian iso, pitää vaan olla oikeassa seurassa.
Miehellä oli hirmuinen laardiperä, erosin hänestä.
Omasta mielestään hän oli liikunnallinen.
N
No, jos ovesta ei pysty kulkemaan...
Eksälläni oli valtavan hyllyvä ahteri, vaikka hän lenkkeili.
Juristi nimeltä Marko.
Jos mun mieheltä kysytään, ei varmaan koskaan. Ja mun perse on aina kerännyt miehiä puoleensa kuin hunaja. Etsi itsellesi peppumies.