Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas pettymys tuo Suomen bachelor :(

Vierailija
01.03.2016 |

Vanha ukko (miksi häntä kuvailtiin naisten esittelyssä "päälle kolmikymppinen"? Toihan on neljissäkymmenissä eikä kolmekymppinen. 37-vuotias.
On kerennyt jo lisääntymään, eli epäonnistunut parisuhde takana (miksi? Mitä meni vikaan? Esim. pettikö?) ja lasten/uusperheen/ex-vaimon tuomat riesat päälle.
Mitäänsanomaton, hailakka suomalainen pullanvärinen naamavärkki. Ei edes aitoa tai iloista hymyä, vaan mukaviettelevä ja limainen ilme.
Ilmaisee itseään kuin teini-ikäinen.
Olipa pettymys. Eikö joskus voisi edes yrittää näiden suhteen? Toisaalta, kuka täyspäinen tollaseen lähteekään..

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, oon kaivannut telkkariin temptation-tyyppistä vaivaannuttavaa wt-kuraa!

Naisehdokkaista huvittavin oli Tiia Tampereelta, "hiusmuotoilija" PERSOONALLINEN eli lila sivukaljutukka, moottoripyörät ja tatuointiuskonto. Yh-mutsi. Kumppanilta ei muuta vaatimuksia, että kunhan on tatuointeja.

Taattua valkoroskaviihdettä!

Juhan punainen parta on aivan kamala.

Eikös koska tule taas Temptation Island 2 (suomiversio)?

Vierailija
122/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen nuorten ja nuorten aikuisten  aivot tuhotaan , juuri tämänkaltaisella  ripulipaska hutulla, jota lähes jokainen tv kanava 24 tuntia vrk pumpaa eeteriin. Tarvitsee olla harvinaisen tylsä elämä näillä syväjääpotilailla, jotka näitä maikkarin ja nelosen roskakanavia katselevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon antaa mammat perusmiehille toivoa täällä , ulkonäköön liittyen :D . Tuo tyyppi on naamaltaan parempi kuin 85% tuon ikäisistä suomalaismiehistä ja vartaloltaan parempi kuin 90% tuonikäisistä.

Vierailija
124/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK jos miehen ikä on kerrottu naisille selvästi ja työ on sellainen että sillä tulee toimeen. Ainoa mikä minusta ei sovi formaattiin on se että mies on eronnut ja hänellä on jo lapsia. Ei perheellinen mies ole enää mikään unelmien poikamies ja varmastikaan moni hakija ei ole kiinnostunut jo naimisissa olleesta miehestä, jonka mukana tulee uusperhe painolastina. Unelmien "uusperhe" sarjat sitten erikseen... Ei varmaan parempiakaan hakijoita ollut.

Vierailija
125/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temptation Island Suomi 2 alkaa Nelosella 23. maaliskuuta Nelosella! Sarjan seuraava jakso on katsottavissa Ruutu+-palvelussa aina seuraavan jakson tv-esityksen jälkeen!

Tässä he ovat – Temptation Island Suomi 2 -sinkkunaiset ja -miehet:

http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/2101314-samuli-edelmannin-nayttele…

Vierailija
126/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tolle miehelle ois sopinu naisehdokkaat, joka ovat jo lapsensa tehneet tai sellaiset, jotka eivät lapsia halua. En voi uskoa, että eronnut 6-vuotiaiden kaksosten isä jaksaisi lähteä siihen vauvarumbaan enää uudelleen, veikkaanpa, että on ollu melko rankka vauvavuosi hänellä takana.

Hänhän etsii rakkautta ja naisesta kumppania, ei käsittääkseni naista, jonka kanssa lähteä tekemään ne vauvavuoden rumbat uudelleen ja vielä tuossa iässä?? Hän ei kai etsi naista, jonka kanssa perustaa perhe from the scratch. (korjatkaa, jos olen väärässä)

Ja siksi tolle selkeästi ois sopinu hänen ikäluokassaan olevat naiset ihan vain max parin vuoden heitolla ylös tai alaspäin 37 v iästä.

tämä

Vierailija
127/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan laadukas mies lähde tuollaiseen ohjelmaan.

Vierailija
128/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Kukaan koulutettu ja oikeasti ammatissaan uskottavuutta tarvitseva ei lähde pilaamaan mainettaan tosi-tvhömppään.

Sama juttu noilla sinkkunaisillakin. Vai eikö kukaan ihmettele, miksi mimmit on kaikki matalasti jos ollenkaan kouluttautuneita (paitsi se opettajaksi haluava, joka on tosin hänkin vielä opiskelija)? Jos itse tällä koulutuksella ja uralla lähtisin etsimään miestä TV-ohjelmasta, olisi todennäköisesti pakko sen pestin jälkeen etsiä työtä Suomen ulkopuolelta tai jatkaa opiskelua...

Vierailija
129/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi useimmat naisten kriteerit täyttää helposti.

-pitkä

-kivannäköinen

-urheilullinen

-hyvä ura ja kunnianhimoa

Muksut on miinus ja toi instagram.. Luonteesta vaikea sanoa vielä mitään.

Tommonen tv-kelpoinen yksilö.

Vierailija
130/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha on KUUMA!!! Joo ei välttämättä paras juttu ne lapset ja eronnut siitä suhteesta.. Mutta kyllä kaikki tekee virheitä. Ikänsä puolesta hyvä, tietää (toivottavasti) mitä haluaa. Naiset taas ei oo niin upeita :D Enemmän käy sääliksi Juhaa..

Vierailija
131/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin huhua että tämä unelmamies olisi eronnut lastensa äidistä alle vuosi sitten eli lienee marssinut ohjelmaan melkein suoraan aviovuoteesta.

Vierailija
132/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi instagram on kyllä ihan järkky. En todellakaan uskoisi että on nelikymppinen. Eikä todellakaan ole mun makuun mikään unelma, ei todellakaan houluttele aikuinen miestä joka ihan vakavissaan postaa tuollaisia selfieitä. 

Vierailija
133/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi instagram on kyllä ihan järkky. En todellakaan uskoisi että on nelikymppinen. Eikä todellakaan ole mun makuun mikään unelma, ei todellakaan houluttele aikuinen miestä joka ihan vakavissaan postaa tuollaisia selfieitä. 

Hehe, kuinka monta kertaa voi sanoa todellakaan! No, mielipiteeni tuli varmasti selväksi :)

Vierailija
134/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö silloin pidä jättää koko ohjelma tekemättä, jos kerran ei edes ole sitä laadukasta unelmien poikamiestä? Ei se ihan riitä, että tyyppi on paras hakeneista. Kahden lapsen viikonloppu-isä ei ole unelma kenellekään.

Vierailija
135/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän toi useimmat naisten kriteerit täyttää helposti.

-pitkä

-kivannäköinen

-urheilullinen

-hyvä ura ja kunnianhimoa

Muksut on miinus ja toi instagram.. Luonteesta vaikea sanoa vielä mitään.

Tommonen tv-kelpoinen yksilö.

Muksut onkin sitten niin pitkä miinus, että millään muulla ei ole enää merkitystä. Sama pätee siis kaikkiin miehiin, lapset ja/tai ex-vaimot on ehdoton turn-off.

Vierailija
136/156 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mulle, ettei tämän exä ole pitänyt kaksosblogia... Tuli vaan jostakin ihan armoton fläsäri. Olen varmaan väärässä.

Tässä ko. blogin pitäjän insta https://www.instagram.com/daydreamingmussu/?hl=fi mutta kaksoset taisi olla poikia. Sopisi kyllä muuten poikamiehen tyyliin...

Siis tämä nainen on bachelorin ex-vaimo?

OT, mutta mitä kyseisen instan nainen tekee työkseen?

Vierailija
137/156 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tässä taannoin vajaa vuoden sinkkuna pitkien suhteiden välillä, olin silloin 27. Ei tuo Juha valitettavasti olisi ollut mikään unelmien catch, aika kaukana siitä. Ulkonäkö olisi ehkä vielä mennyt, kouluttamattomuutta olisi saanut harkita sen mukaan, onko muuten fiksu, sivistynyt ja tavoitteellinen (minulla yksi korkeakoulututkinto, toista teen työn ohessa). Insta saisi hälyytyskellot soimaan, voi kyllä katsella ihan vapaasti jotain bikinimisujen kuvia, mutta pitääkö niitä seurata omalla naamalla, jos haluaa olla vähimmissäkään määrin uskottava?! Kaikista pahin olisi ollut nuo lapset: haluan itse lapsia ja kestävän ydinperheen, ei sitä, että mies on jo kokenut tuon jonkun muun kanssa, ja että hän suhtautuu avioliittoon niin, että siitä voi vaan lähteä lätkimään, jos ei yhtäkkiä nappaakaan. Ei, liian erilaiset arvot.

Ketjusta päätellen uskon, että aika moni muu nainen ajattelee vastaavasti. Jos on lapsia ja eronnut, ei se ole mikään maailmanloppu, mutta ei silloin olla enää mitään unelmien sinkkumiehiä, silloin ollaan eronneita vanhempia, jolle pitäisi kuitenkin tulla ne lapset ykkösenä.

Vierailija
138/156 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö silloin pidä jättää koko ohjelma tekemättä, jos kerran ei edes ole sitä laadukasta unelmien poikamiestä? Ei se ihan riitä, että tyyppi on paras hakeneista. Kahden lapsen viikonloppu-isä ei ole unelma kenellekään.

Näitä ohjelmia tehdään ja tuotetaan rahan ansaitsemiseksi, ei maailman parantamiseksi.

Vierailija
139/156 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä sarja edes alkaa TV:ssa? Huhtikuussa? Kannattaisi tuotannon mainoskamppiksessa korostaa sitäkin eikä vaan esitellä bacheloria... Menee lapsi pesuveden mukana.

Vierailija
140/156 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä sarja edes alkaa TV:ssa? Huhtikuussa? Kannattaisi tuotannon mainoskamppiksessa korostaa sitäkin eikä vaan esitellä bacheloria... Menee lapsi pesuveden mukana.

15.3. Livillä.

http://www.voice.fi/pop/viihde/suomen-unelmien-poikamies-paljastettiin-…