Olipas pettymys tuo Suomen bachelor :(
Vanha ukko (miksi häntä kuvailtiin naisten esittelyssä "päälle kolmikymppinen"? Toihan on neljissäkymmenissä eikä kolmekymppinen. 37-vuotias.
On kerennyt jo lisääntymään, eli epäonnistunut parisuhde takana (miksi? Mitä meni vikaan? Esim. pettikö?) ja lasten/uusperheen/ex-vaimon tuomat riesat päälle.
Mitäänsanomaton, hailakka suomalainen pullanvärinen naamavärkki. Ei edes aitoa tai iloista hymyä, vaan mukaviettelevä ja limainen ilme.
Ilmaisee itseään kuin teini-ikäinen.
Olipa pettymys. Eikö joskus voisi edes yrittää näiden suhteen? Toisaalta, kuka täyspäinen tollaseen lähteekään..
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tai ehkä rehellisyyden nimissä tiedän Juhan. Hurjaa luettavaa nämä "tiedot" ja "analyysit". Rohkea veto lähteä mukaan ohjelmaan avoimesti ja omalla nimellä. Järkyttää vaan, että näyttää olevan täysin luvallista repiä lapset, cv, tulot, työ ja ulkonäkö oikeasta ihmisestä vain sillä perusteella, että nimi on ollut lehdessä.
En ihmettele, että näihin on vaikea löytää ketään mukaan. Itse en olisi lähtenyt.
Ei sillä perusteella, että nimi on lehdessä, vaan sillä perusteella, että on julkinen vävyehdokas.
Osa tiedoista (esim kuvia) on ihan tuotantoyhtiön toimesta nettiin laitettu.
Mutta juu, ihmettelen, että kukaan viitsii osallistua varsinkaan, jos ei oikeasti olekaan niin unelma.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tai ehkä rehellisyyden nimissä tiedän Juhan. Hurjaa luettavaa nämä "tiedot" ja "analyysit". Rohkea veto lähteä mukaan ohjelmaan avoimesti ja omalla nimellä. Järkyttää vaan, että näyttää olevan täysin luvallista repiä lapset, cv, tulot, työ ja ulkonäkö oikeasta ihmisestä vain sillä perusteella, että nimi on ollut lehdessä.
En ihmettele, että näihin on vaikea löytää ketään mukaan. Itse en olisi lähtenyt.
Juu, kyllä olisi kannattanut lähteä mukaan jonkun toisen kuvilla ja nimellä?
Tykkään tyypin miehekkäästä vartalosta. On sopivalla tavalla iso ja lihaksikas olematta kuitenkaan ilmapumpattu Hunks. Vähän liikaa punapigmenttiä ja ryppyjä naamassa mun makuuni, vuodet ei selvästikään ole olleet hänelle helliä, mutta toisaalta mieheen vuodet tuo charmia ja uskottavuutta.
Olisi hyvin mielenkiintoista tietää, kuinka kauan Juha on ollut sinkkuna ennen ohjelmaa ja myös, kuinka kauan aikaa sitten on erottu lasten äidistä... Kuinka paljon ollut mukana kaksostensa lapsiarjessa, vai onko lusikat laitettu jakoon heti ensimetreillä? Ilmeisesti päävastuu lapsista on äidillä, ei kaksosarkea täysillä elävällä isällä olisi aikaa treenata noin paljon, matkustella ja luoda uraa.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikä!!! Eiks sillä oo koulutustakaan!!
Nyt mua jo suututtaa! Mitä paskaa tää Suomen telkkari on ja millanen ego tolla jannulla pitää olla näkeäkseen itsensä tavoiteltavana??
Tosi kiva, kun Suomen käsitys tavoitellusta poikamiehestä on ensinnäkin nelikymppinen pappa. Siihen päälle vielä kouluttamaton, kulahtanut, ei edes komea, eronnut, lapsia.
Toi nyt on niin kaukana tavoitellusta kun vaan voi olla. Ei hyvää päivää.
Laittakaa sinne 28-vuotias, pitkä, komea ja harteikas lääkäri, joka osaa vielä soittaa kitaraa, niin tääkin parikymppinen akateeminen mimmi nielisi ylpeytensä ja osallistuisi.
Eikä mitään nelikymppisiä eroisiä. Perkele.
"Näkeäkseen"...
Siinä on "Unelmien Poikamiehen" Unelmien Tyttönainen:
https://www.instagram.com/joselyncano/
Seurattujen perusteella
En tiedä, onko joku jo kirjoittanut, mutta se parta oli ällö! Teki jotenkin epäsiistin niljakkeen näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mulle, ettei tämän exä ole pitänyt kaksosblogia... Tuli vaan jostakin ihan armoton fläsäri. Olen varmaan väärässä.
Tässä ko. blogin pitäjän insta https://www.instagram.com/daydreamingmussu/?hl=fi mutta kaksoset taisi olla poikia. Sopisi kyllä muuten poikamiehen tyyliin...
Siis tämä nainen on bachelorin ex-vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo komea, mutta millainen mahtaa olla ihmisenä. Onko edes rikas, jenkkiversiossahan useimmat ovat ns. hyviä saaliita, koulutettuja jne.
Mutta ei ne jenkeissäkään mitään miljonäärejä ole tässä ohjelmassa. Suomalainen nainen ei ole jenkkinainen jolle on tärkeää ulkonäkö,mammona ja naimisiin pääsy heti kun lukiosta valmistuu. Musta tuo poikamies on ulkonäöltään ihan hyvä, radioäänen perusteella peukutan myös. Miksi pitäisikään olla jokin jenkkihymyinen maailman komein ja rikkain ja seksikkäin, ei suomalaiset (tavalliset) naiset sellaista todellisuudessa edes halua. Perus ok näköinen ja järkevä ja siisti Pertti kelpaa siellä baarissa/nettideiteillä joten miksei myös tosi tv-deiteillä. Älkää aina verratko Suomea jonnekin Usaan jossa muovista on kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo komea, mutta millainen mahtaa olla ihmisenä. Onko edes rikas, jenkkiversiossahan useimmat ovat ns. hyviä saaliita, koulutettuja jne.
Mutta ei ne jenkeissäkään mitään miljonäärejä ole tässä ohjelmassa. Suomalainen nainen ei ole jenkkinainen jolle on tärkeää ulkonäkö,mammona ja naimisiin pääsy heti kun lukiosta valmistuu. Musta tuo poikamies on ulkonäöltään ihan hyvä, radioäänen perusteella peukutan myös. Miksi pitäisikään olla jokin jenkkihymyinen maailman komein ja rikkain ja seksikkäin, ei suomalaiset (tavalliset) naiset sellaista todellisuudessa edes halua. Perus ok näköinen ja järkevä ja siisti Pertti kelpaa siellä baarissa/nettideiteillä joten miksei myös tosi tv-deiteillä. Älkää aina verratko Suomea jonnekin Usaan jossa muovista on kaikki.
Kyseessä on kuitenkin unelmien poikamies, ei tavallisen hyvä poikamies.
Onhan siellä jenkkiversiossa ollut lääkäreitä ja muita poikamiehinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mulle, ettei tämän exä ole pitänyt kaksosblogia... Tuli vaan jostakin ihan armoton fläsäri. Olen varmaan väärässä.
Tässä ko. blogin pitäjän insta https://www.instagram.com/daydreamingmussu/?hl=fi mutta kaksoset taisi olla poikia. Sopisi kyllä muuten poikamiehen tyyliin...
Siis tämä nainen on bachelorin ex-vaimo?
No ei ole.
Varma tieto.
Niin no lääkärihän on todella arvostettu ammatti siinä missä IT- alan osaaja tai AD. Oikea unelma. Onhan Jenkkien eka Unelmien poikamiestyttökin cheerleader joka löysi hyvän miehen tv:ssä, ja vieläpä palomiehen. Jollekin unelma voi olla se palomies tai raavas raksamies, toiselle yritysjohtaja tai lentokapteeni.
Kuinkahan rehellisiä nuo naiset saa tässä sarjassa olla? Ei varmaan saa heti ensinäkemältä sanoa, että ei ollut mun juttu, voisin lähtee himaan...
Vierailija kirjoitti:
Niin no lääkärihän on todella arvostettu ammatti siinä missä IT- alan osaaja tai AD. Oikea unelma. Onhan Jenkkien eka Unelmien poikamiestyttökin cheerleader joka löysi hyvän miehen tv:ssä, ja vieläpä palomiehen. Jollekin unelma voi olla se palomies tai raavas raksamies, toiselle yritysjohtaja tai lentokapteeni.
Palomies olikin oikea helmi, osasi kirjoittaa runoja ja vaikka mitä.
Ja sillä cheerleader poikamiestytöllä oli kyllä yliopistotutkintokin ennen ohjelmaan osallistumista ja työskenteli koulutustaan vastaavassa ammatissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan rehellisiä nuo naiset saa tässä sarjassa olla? Ei varmaan saa heti ensinäkemältä sanoa, että ei ollut mun juttu, voisin lähtee himaan...
Jenkkiversiossa ainakin saa, mutta siellä aika harva haluaa, palkinnot ovat sen verran rahanarvoiset.
Yyh...ei ole minunkaan unelma tämä mies.
-Lapsia, joiden äidistä eronnut lasten ollessa aivan pieniä
=> tosielämän turnauskestävyyttä sietää epäillä, todella iso red flag
-kouluttamaton, edellisen kanssa mietityttää onko ehkä impulsiivinen ja lyhytjjänteinen ei osaa sitoutua isoihin projekteihin (ml. puoliso)
-töissä muotialalla, harrastuksena muotiharrastus, ulkoasu muodinmukainen
=> missä persoonallisuus? Visusti piilossa vai puuttuuko se kokonaan?
-ikäisekseen kulahtaneen näköinen (itse olen 39v eikä todellakaan ole tollasia ryppyjä), ovatko elämäntavat kohdillaan?
-miksi nuo naiset ovat noin paljon nuorempia? Onko mies ilmoittanut ikähaarukan vai onko vähän creepy kun oman ikäiset ei kelpaa vaikka lapsetkin on jo tehtynä?
En sano etteikö hän ole jollekin hyvä mies, mutta noilla spekseillä voisin itse lähteä korkeintaan tutustumaan mieheen, en todellakaan tavoittelemaan häntä kuin isompaakin palkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa jonku hipelevän lääkärin joka on nähny kaiken ja tietää ihmisen kehosta paljon :D en minä ainakaan.
Jes, oon kaivannut telkkariin temptation-tyyppistä vaivaannuttavaa wt-kuraa!
Naisehdokkaista huvittavin oli Tiia Tampereelta, "hiusmuotoilija" PERSOONALLINEN eli lila sivukaljutukka, moottoripyörät ja tatuointiuskonto. Yh-mutsi. Kumppanilta ei muuta vaatimuksia, että kunhan on tatuointeja.
Taattua valkoroskaviihdettä!
Juhan punainen parta on aivan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa jonku hipelevän lääkärin joka on nähny kaiken ja tietää ihmisen kehosta paljon :D en minä ainakaan.
Mitä ihmiskehossa on sellaista, mitä et haluaisi puolisosi tietävän?
Komeahan tuo Juha on! Odotin aloituksen perusteella jotain pullamössö nörttiä...Ennenkaikkea iso plussa ainakin minun silmissäni on, että Juha vaikuttaa selvästi heterolta. Olen niiiiiin kyllästynyt flirttaileviin, nätteihin poikiin sixpäkkeineen, joista ei koskaan kuitenkaan tiedä, etsivätkö he itselleen vain ajanvietettä vai peitekumppania.