Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, miten miestenmielenkiinnon voisi herättää?

Vierailija
01.03.2016 |

Alkaa viikko olla kohta puolessa välissä, ja viikonloppukin lähestyy. Miten mä lähestyn miehiä baarissa, jos tarkoituksena olisi löytää ihan poikaystävä, eikä mitään panojuttuja. Pakko tässä on jotain alkaa tekemään, ettei oo ilman heilaa helluntaina..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymällä mua suht selvinpäin. Plussaa saat, jos esität kiinnostunutta, kun selitän mun tutkimusprojektista

Vierailija
2/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaa heitä muualla kuin kapakoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymällä mua suht selvinpäin. Plussaa saat, jos esität kiinnostunutta, kun selitän mun tutkimusprojektista

Ihana :) Ohis

Vierailija
4/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ikinä kukaan mies tule juttelemaan baarissa. Missä on vika :(

Vierailija
5/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla oma itsesi, puhumalla avoimesti, ilman tarkoitushakuisuutta. Viimeisin nainen, josta kiinnostuin, tuli juttelemaan minulle punttisalilla ex-miehensä tekemistä rikoksista .... herätti heti mielenkiintoni, koska hän ei häpeillyt itseään eikä mennyttä elämäänsä. Rehellisen ihmisen merkki.

Vierailija
6/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää muualta kuin baarista löytää se mies.

Vierailija
7/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla oma itsesi, puhumalla avoimesti, ilman tarkoitushakuisuutta. Viimeisin nainen, josta kiinnostuin, tuli juttelemaan minulle punttisalilla ex-miehensä tekemistä rikoksista .... herätti heti mielenkiintoni, koska hän ei häpeillyt itseään eikä mennyttä elämäänsä. Rehellisen ihmisen merkki.

No kai se jotenkin lämmitteli ennen kuin aloitti juttelun? Vaihdoitteko katseitajo  pidempään ennen, vai mikä sai sut kiinnostumaan?

Vierailija
8/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa yrittää muualta kuin baarista löytää se mies.

En tapaa niitä missään muualla :( Netti ei oo mua varten.

Vierailija
9/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä puhuisit sun tutkimusprojektista, jos jo etukäteen epäilet ettei se kiinnosta naisia? Puhuisit jostain muusta vai etkö osaa tai keksi muuta puhuttavaa. On ehkä ihan kiva kuulla noin ympäripyöreesti mitä toinen tekee työkseen, mut joku puolen tunnin monologi aiheesta josta ei ymmärrä oikeesti yhtään mitään, saa kyllä naisen kun naisen katoamaan. 

Vierailija
10/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai se jotenkin lämmitteli ennen kuin aloitti juttelun? Vaihdoitteko katseitajo  pidempään ennen, vai mikä sai sut kiinnostumaan?

Hän sanoi minulle "hyvää iltaa" ja sitten kun menin hänen viereensä juomaan pullostani, niin hän puheli ikävästä ajokelistä, josta siirtyi sujuvasti exänsä rikoksiin. Täysin poikkeava, ja siksi myös mieleenpainuva, aloitus keskustelulle.

Vierailija
11/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et käy baareissa? Tai oot siellä miehesi kanssa?

Vierailija
12/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi minulle "hyvää iltaa" ja sitten kun menin hänen viereensä juomaan pullostani, niin hän puheli ikävästä ajokelistä, josta siirtyi sujuvasti exänsä rikoksiin. Täysin poikkeava, ja siksi myös mieleenpainuva, aloitus keskustelulle.

"Hyvää Iltaa."

"Iltaa..."

"Aika ikävä ajokeli."

"Niin, juu..."

"Aivan kuin sinä päivänä kun ex-mieheni Jarski ajoi pakoautoa pankkikoplansa kanssa Lievestuoreella"

"Niinkö?"

"Jarski parka, olisi varmaan päässyt pakoon, jos ei olisi ollut aivan pöllyssä varastamistaa huumeistakin."

"oho!"

"Jarski oli myös kleptomaani, joka usein varasti nenäliinoja Stockalta"

"jaha.."

"voi sitä Jarskia...No nyt treenaamaan pakaroita!"

Vierailija
13/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä etsien löydä tyttö hyvä. Minä olin sinkku 5 vuotta ja etsin kuumeisesti poikaystävää, mutta sitten kun annoin vaan olla ja lopetin etsimisen ja aloin vaan nauttia elämästä ja kävin kavereiden kanssa ulkona vain pitämässä hauskaa ilman mitään miehenmetsästys ajatuksia... ja sitten se vain itsestään tupsahti kohdalle. :)

Vierailija
14/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et käy baareissa? Tai oot siellä miehesi kanssa?

Baarissa on vitusti naisia. Ei niistä kaikkia jututeta. Itse asiassa ainakin täällä naisporukat saa kyllä olla yllättävän rauhassa mitä olen katsellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi