Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka olleet aina köyhiä?t.ammattivalittaja

Vierailija
01.03.2016 |

Löytyykö muita ikuisuusköyhiä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänään olet vaihteeksi köyhä?

Vierailija
2/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Vakavia mielenterveysongelmia lapsesta lähtien. Monia koulutuksia kesken ja palkallista työtä 4kk siivoojana (jota kroppa ei kestänyt) Nyt ikä 40 ja näillä näkymin köyhänä hautaan asti. On paha moka sairastua nuorena 😞 Oikeisiin töihin pääsystä ja siellä jaksamisesta turha edes haaveilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan mä köyhä olen ollut. Seuraan tarjouksia ja ostan kaiken mistä halvimmalla saan, marjastan, lämmitämme puilla yms ja jos johonkin matkustamme säästämme siihen vuosia.ap

Vierailija
4/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö muita jotka ovat aina pelkästään valittaneet ja kitisseet?

Vierailija
5/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaihtaisit levyä. Alkaa olla aika puuduttavaa tämä sama päivästä toiseen.

Vierailija
6/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan mä köyhä olen ollut. Seuraan tarjouksia ja ostan kaiken mistä halvimmalla saan, marjastan, lämmitämme puilla yms ja jos johonkin matkustamme säästämme siihen vuosia.ap

Noin puolet ajasta vaan ajankuluksesi valehtelet? Ei sun kanssa viitsi mistään järkevästä puhua, kun suunta muuttuu sekunnissa ja aina jaksat vinkua, että joku muu se vaan kirjoittelee nikilläsi. Ihan saatanan sama.

Vierailija
7/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä Ap ole köyhä, olet säästänyt ja matkustanut. Oikeasti köyhä käyttää mahdolliset säästötkin ihan normi elämään , eikä matkustele Aruballe.

Vierailija
8/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

./\. kirjoitti:

Et sä Ap ole köyhä, olet säästänyt ja matkustanut. Oikeasti köyhä käyttää mahdolliset säästötkin ihan normi elämään , eikä matkustele Aruballe.

Eli jos säästää 10v johonkin matkaan, on rikas.ap

Vierailija
9/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pari kertaa koittanut säästää rahaa sivuun että pääsisi joskus ulkomaille. Yleensä kun on saanut sen joku 500e kasaan, leviää auto tai pesukone ja ne säästöt meneekin sitten siihen.

Vierailija
10/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

./\. kirjoitti:

No en mä sanoisi rikkaaksi. Köyhällä ne kymmenen vuoden säästöt olisi menneet lääkkeisiin , vuokraan , ruokaan tai lapsen talvikenkiin tms pakollista.

Asut omakotitalossa, teillä on auto, et ole köyhä.

Sinä vaan kitiset koska voit kitistä. Jos asiat ei ole niinkuin haluat , tee jotain asialle. Ainiin mut ku..... Niinhän se olikin jokin syy olla muuttamatta asioita ja jatkamalla kitinää löytyy jälleen kerran.

Vierailija
11/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pari kertaa koittanut säästää rahaa sivuun että pääsisi joskus ulkomaille. Yleensä kun on saanut sen joku 500e kasaan, leviää auto tai pesukone ja ne säästöt meneekin sitten siihen.

Meillä on ollut tuuria kun sukulainen on osannut korjata autoa eikä se ole edes ollut paljoa rikki. Pesukone meillä oli pitkään vuosikymmeniä vanha, varmaan jostain 70-luvulta mutta n 4v sitten ostettiin uusi halpa pesukone kun vanha meni rikki.ap

Vierailija
12/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, köyhä lapsi --> köyhä aikuinen.

Mun perhe oli tavallaan köyhä. Oli kuitenkin ruokaa. Vaatteet ja katto pään päällä. Ei käyty ulkomailla ja mitään maksullista en saanut harrastaa. Tunsin olevani huonompi kuin muut.

Mä olen ylioppilas. 28v, tienaan noin 2000e/kk. Olen osoittain katkaissut köyhyyden kierteen, koska en hanki lapsia.

Vierailija
13/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

./\. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

./\. kirjoitti:

No en mä sanoisi rikkaaksi. Köyhällä ne kymmenen vuoden säästöt olisi menneet lääkkeisiin , vuokraan , ruokaan tai lapsen talvikenkiin tms pakollista.

Asut omakotitalossa, teillä on auto, et ole köyhä.

Sinä vaan kitiset koska voit kitistä. Jos asiat ei ole niinkuin haluat , tee jotain asialle. Ainiin mut ku..... Niinhän se olikin jokin syy olla muuttamatta asioita ja jatkamalla kitinää löytyy jälleen kerran.

Mikä mä sitten palstan mukaan olen jos en ole köyhä enkä rikas?ap

Vierailija
14/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sairastu, älä vammaudu, älä vanhane, näitä ei auteta yhtään,

Vierailija
15/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap , mikä on köyhän ja rikkaan välissä ?

Vierailija
16/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

./\. kirjoitti:

Keskituloinen, mutta minä olen tuloton ja mies pienipalkkainen niin ei me keskituloisiakaan olla.ap

Vierailija
17/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti köyhällä ei ole varaa asua omistusasunnossa, ei edes pienessä sellaisessa. Oikeasti köyhä säästää jopa Tallinnan risteilyyn pitkiä aikoja, hän ei edes 10 vuotta säästämällä pääsisi Aruballe. 

Se, että kaupassa seuraa tarjouksia, ja valitsee mitä ostaa on ainoastaan järkevää taloudenpitoa, marjastaminen on myös sitä.

Me olemme hyvätuloisia, mutta silti meillä on tiukkaa, kun lapsia on 3, kustannetaan heidän harrastuksia, ja haluamme asua hyvällä paikalla, vaikkakin ahtaasti. Meillä neliöitä on 95, eli luultavasti henkeä kohti asumme ahtaammin kuin ap.

Vierailija
18/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

./\. kirjoitti:

Keskituloinen, mutta minä olen tuloton ja mies pienipalkkainen niin ei me keskituloisiakaan olla.ap

Minkä verran tienaa pienipalkkainen mies? Ihmettelen myös sitä, että välillä olet kehunut hänen olevan hyvätuloinen?

Vierailija
19/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikeasti köyhällä ei ole varaa asua omistusasunnossa, ei edes pienessä sellaisessa. Oikeasti köyhä säästää jopa Tallinnan risteilyyn pitkiä aikoja, hän ei edes 10 vuotta säästämällä pääsisi Aruballe. 

Se, että kaupassa seuraa tarjouksia, ja valitsee mitä ostaa on ainoastaan järkevää taloudenpitoa, marjastaminen on myös sitä.

Me olemme hyvätuloisia, mutta silti meillä on tiukkaa, kun lapsia on 3, kustannetaan heidän harrastuksia, ja haluamme asua hyvällä paikalla, vaikkakin ahtaasti. Meillä neliöitä on 95, eli luultavasti henkeä kohti asumme ahtaammin kuin ap.

Niin, ei meillä lapsella ole mitään kalliita harrastuksia. Ei ole varaa antaa harrastaa mitään jääkiekkoa, jalkapalloa tms kallista, onneksi on halpoja kerhoja joissa voi ilmaiseksi harrastaa. Meillä hyvin pieni ja ahdas, vanha talo. Ehkä tässä 2 huoneessa ja keittiössä on neliöitä n 50-60 en tiedä koska suurin osa tilasta on esim ulkoeteistä eli turhaa tilaa.ap

Vierailija
20/42 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

./\. kirjoitti:

Minkä verran tienaa pienipalkkainen mies? Ihmettelen myös sitä, että välillä olet kehunut hänen olevan hyvätuloinen?

yrittäjän tulot ovat tietenkin vaihtelevaisia mutta paljon alle keskitulon tienaa.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi