Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vallilan verhot?

Vierailija
29.02.2016 |

Onko täällä monella? Ovatko jotenkin nolot vai kuvittelenko vain?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuosit on ihan kamalia.

Vierailija
2/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nolot. Tosi hienoja kuvioita. Osa ehkä vähän toistaa samaa kaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole noloa. Suomalainen design on hyvin arvostettua ulkomaillakin.

Vierailija
4/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Vallilan verhot teistä hienoja? Esim. ne luontokuviot?

Vierailija
5/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään tosi paljon. Meillä on myös Vallilan mattoja. Ihan sama, onko muiden mielestä noloja. :) Koti pitää sisustaa siten, että on itsellä mukava olla.

Vierailija
6/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko Vallilan verhot teistä hienoja? Esim. ne luontokuviot?

Ne voi itsessään olla tosi kauniita, mutta ei välttämättä oikein istu ihan joka kotiin. Mutta jos tykkää niin saahan sellaiset laittaa vaikkei kokonaisuuteem istuisikaan! :D

Vierailija
7/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuressa osassa vähän raskas tunnelma ja ne kankaatkin aika paksuja ja tönkköjä. Eivät siis iloa varsinaisesti pursua, vaan aika harras tunnelma niiden äärellä. 

Vierailija
8/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallilan verhoja on rumia ja kauniita, eiköhän siitä valikoimasta löydy jokaiselle jotain.

Itselläni on Vallilan verhot joita ei 99% ihmisistä edes tunnistaisi Vallilan verhoiksi, koska moni ei tiedä muita kuin ne ainaiset kelohongat. Btw, kankaan laatu on tosi hyvä niissä.

Vierailija
9/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en köyttäisi, eivät sovi minun sisustustyyliini yhtään. Suosin klassisia hyvälaatuisia sisustuskankaita, lähinnä Lauritzonin ja Sandersonin mallistoista. Tai sitten ostamme kankaita matkoilta Intiasta (puuvillakankaat), thaimaasta ja Kiinasta (silkit).

Varmaan Vallilan kankaat sopii johonkin opiskelijasoluun tai kaupungin pieneen vuokrakämppään. Vähän niinkuin Marimekkokin.

Vierailija
11/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en köyttäisi, eivät sovi minun sisustustyyliini yhtään. Suosin klassisia hyvälaatuisia sisustuskankaita, lähinnä Lauritzonin ja Sandersonin mallistoista. Tai sitten ostamme kankaita matkoilta Intiasta (puuvillakankaat), thaimaasta ja Kiinasta (silkit).

Varmaan Vallilan kankaat sopii johonkin opiskelijasoluun tai kaupungin pieneen vuokrakämppään. Vähän niinkuin Marimekkokin.

Hyi mikä kommentti. Vallila on varmaan yksi Suomen suosituimmista verhomerkeistä, joten sitä on käytännössä joka kodissa.

Vierailija
12/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä mummolan lattialla ainakin noi tekokuituiset luontoaiheet matoissa, värit hirveän räikeitä ja kuviot liian isoja ja selkeitä. Ei sovi mihinkään muuhun. Yäk!

Vierailija
13/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on vallilaa jonnin verran, pari mattoa ja verhoa mistä tykkään :) verhot jo poistuneita kuoseja. Matot uudempaa. Jos jonkun mielestä nolo niin buuhuu.

Vierailija
14/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole noloa. Suomalainen design on hyvin arvostettua ulkomaillakin.

Yllättävän paljon alapeukkuja saa tää mun kommentti. Se osoittaa hyvin palstalaisten epäsivistyneisyyden :D Olen nimittän muotoilualan opiskelija ja tiedän nämä asiat paremmin kuin te. Tietäisittepä miten hullaantuneita muotoilualan kouluissa ulkomailla ollaan esim. Marimekosta.

15/23 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla parit pussilakanat ja yhdet verhot vähemmän tunnettua kuviota, mut kaapin täytteeksi päätynyt nekin. Ne Vallilan matot vaan on enimmäkseen aivan hirveitä.

En suostuisi laittaan kodissa näytille mitään hittijuttuja kuten Marimekon Unikkoa ym. Enkä ole Vallilaakaan ostanut brändin tai trendin vuoksi, vaan siksi että tykkäsin ja sopi edellisen sisustuksen tyyliin.

Vierailija
16/23 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pitänyt sellaisista väreistä ja kuvoista. Niistä löytyy kyllä aina sisustukseen sopiva kuosi, joten minä en piittaa pätkääkään siitä, mitä ne jonkun muun mielestä ovat.

Vierailija
17/23 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin pojalle huoneeseensa Vallilan verhot. Sai itse valita ja on tykännyt kovasti. Minä myös. On helpompaa vaihtaa huoneeseen ilmettä tekstiileillä kuin ryhtyä maalaamaan tai tapetoimaan.

Vierailija
18/23 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas suomi vihaajat liikkeellä. Hohhoijjaa..

Vierailija
19/23 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on keittiössä vallilan kappa, eteisessä ja olohuoneessa matot. Ite ainakin tykkään, mutta ymmärrä kyllä, jos kaikkia ei miellytä. Ei ole tunnetuimpia kuoseja, mutta kyllä noista jokaisen pitäisi silti vallila tunnistaa.

Vierailija
20/23 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parissakin huoneessa. Siellähän juuri on vaikka mitä ihania kuoseja. Tykkään juuri siitä paksusta hyvälaatuisesta kankaasta.