Kun juon alkoholia, oloni on normaali
Mikä mulla on? Olenko alkoholisti, joka enimmäkseen osaa hallita ongelmansa, vai onkohan mulla joku masennus/ahdistuneisuus, joka kaipaisi oikean lääkityksen? Pystyn olemaan ilman alkoholia, mutta kun juon lasin/kaksi viiniä, on ihan kuin muistaisin millainen olen ja millainen on normaali, hyvä olo.
Kommentit (13)
Ei mikään ihme tämän hallituksen aikaan.
Tehkää enemmän töitä kuten Hesen Heikki neuvoo, niin saadaan Suomi nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää enemmän töitä kuten Hesen Heikki neuvoo, niin saadaan Suomi nousuun.
Totta!
Tosin, epäilen, että ap vähättelee asiaansa. Ja siten tulee saamaan vastauksia, että ei tietenkään ole alkoholisti, jos vain lasillisen tai kaksi juo.
No kyllähän se alkoholi nyt rentouttaa. Mutta ei se ihmisen normaali olotila ole. Ei kukaan ole aina rentoutunut. 😃
Sama. En ole kokoajan tuskainen, kiukkuinen ja levoton, kun juon vähän alkoholia. Olen entinen minä, kun otan viiniä: rento, rauhallinen ja pitkäpinnainen. Lasten sotkut ja kiukutkaan ei ärsytä. Väittäisin jopa olevani mukavampi äiti parin viinilasin jälkeen.
Alkoholi poistaa sulta turhia estoja, joten ilman rajoittavia estoja olet rehellisemmin oma itsesi. Nyt vain opettelet olemaan sellainen myös ilman alkoholia.
Juoksulenkillä pääsee ihan samaan fiilikseen kun kännissä. Endorfiinit on kehon parasta omaa huumetta, eikä se ole edes haitallista.
Mulla sama juttu. Ihmettelen aina sitä olotilaa, on niin paljon selkeämpi olo ym. Olen miettinyt, että auttaiskohan käydä hypnoosissa ja yrittää tavoittaa pysyväksi olotilaksi sitä, mitä tuntee ja ajattelee parin drinksun jälkeen. En mä ainakaan alkoholisti ole.
Mulla vielä pahemmin, tarvin päivittäin rauhoittavan lääkkeen. Se vastaa kai kahta pulloa nelosolutta.
Sama täällä! "Aivosumu" ikäänkuin häviää :o
Olo on terävämpi ja tunnen olevani läsnä tässä maailmassa.
Itse asiassa mietin ihan samaa viikonloppuna kun olin juonut kaksi lasillista viiniä. Ahdistus helpottaa, nauran ja olo on normaali. Kärsin yleistyneestä ahdistuneisuushäiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mietin ihan samaa viikonloppuna kun olin juonut kaksi lasillista viiniä. Ahdistus helpottaa, nauran ja olo on normaali. Kärsin yleistyneestä ahdistuneisuushäiriöstä.
Kyllä näinhän se käy. Se miinuspuoli on, että vaikuttaa aivokemiaan, ja säännöllisesti runsaasti (useampi lasi/päivä) alkaa syödä niitä hyvänolon hormoneita, tarvitset sen pari ollaksesi normikunnossa, muuten olet masentunut (alkoholi aiheuttaa masennusta, sitä ei vain juoda masennukseen).
Kuulostaa tutulta. Onkohan mullaki