Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tilaa enää ikinä mitään Netanttilasta :-(

Voihan vittujen kevät ja kyrpien takatalvi :-(
29.02.2016 |

En ainakaan niin, että haen paketin Postista ja maksan sen postiennakolla, sillä tilasin sieltä yhden tavaran ja minulle tuli sitten Postista ilmoitus, että paketti on haettavissa sieltä. Olen käynyt siellä monta kertaa ja yrittänyt saada pakettiani, mutta minulle ei voi antaa sitä, koska Netanttilasta on tulossa muka minulle joku toinenkin paketti eikä tätä nykyistä pakettia voi antaa ennen kuin se toinenkin paketti tulee sinne, koska muuten "postiennakkomaksut menevät sekaisin". Pakettia ei anneta minulle, vaikka tiedän hyvin, että minä en ole tilannut Netanttilasta muuta kuin sen yhden tavaran ja sieltä ei ole tulossa siksi Postiin minulle mitään toista pakettia. Tietenkin tässä käy niin, että sitä pakettia säilytetään Postissa tietty aika, minkä jälkeen se lähetään takaisin Netanttilaan ja minulle jää vain se postiennakko maksettavaksi. Kyseinen tavara on vielä syntymäpäivälahja sukulaislapselle, joka pitäisi saada lauantaihin mennessä saatua Postista, koska synttärit ovat silloin :-(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita asiakaspalveluun?

Vierailija
2/3 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

soita asiakaspalveluun?

..joka on taasen kuuluisa siitä ettei sieltä vastata :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otat saapumisilmoituksen mukaan, menet postiin ja kysyt miten postiennakot voi mennä sekaisin ja missä on se toinen paketti.