Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten taso Tinderissä

Vierailija
29.02.2016 |

on jotain ihan uskomatonta paskaa!

Valehtelematta joutuu painamaan 50 kertaa ruksia, ennenkuin löytää yhden, jolle painaa sydäntä.

En tiedä onko naisten puolella taso yhtä huono, mutta ainakin Tinderin perusteella sinkkumiehet ovat kamalan näköisiä, ja ne siedettävätkään eivät osaa ottaa itsestään hyviä kuvia.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viidestä kymmenestä on varmaan ihan oikea luku, eli 2 prosenttia on tielteellisesti tutkittu hyvän näköisten miesten määrä naisten miielestä. 80 prosenttia on naisten mukaan testeissä keskimääräistä rumemman näköisiä.

Tinder kun perustuu lähinnä ulkonäköön, eikä lompakkoloisia kiinnostaviin muihin seikkoihin, on lähinnä ääri esimerkki tästä ilmiöstä. Kaikki naiset on kiinnostuneita vain parhaista alle 5 prosentista miehiä.

Sitten itketään että miehet eivät halua kuin pillua.eivätkä halua sitoutua.

Jos itse saisit aina suunnilleen kenet tahansa miehen sänkyy, niin sitoutuminen ei ole ensimmäisenä mielessä. Itse kyllä olin samassa tilanteessa, miehiä kyllä riitti sänkyseuraksi milloin mieli teki, jo kauan ennen Tindereitä.

Sitten vasta kun ikää tuli ja alkoi mieli sitoutua ja lisääntyä, niin piti muuttaa seuranhaun kriteerit ja periaatteet kokonaan. Ainoastaan miehen pituudesta en voinut uusilla kriteereillä tinkiä, koska olen yli 180 senttiä itsekin. Ja ne hiljaiset ujot miehet ei kyllä ole autaattisesti yhtään parempia kuin nämä miehet jotka saavat naisia.

Vierailija
22/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelematta joutuu painamaan 50 kertaa ruksia, ennenkuin löytää yhden, jolle painaa sydäntä.

En tiedä onko naisten puolella taso yhtä huono, mutta ainakin Tinderin perusteella sinkkumiehet ovat kamalan näköisiä, ja ne siedettävätkään eivät osaa ottaa itsestään hyviä kuvia.

tarkoitatko hyvillä kuvilla sellaisia fotoshopattuja illuusioita? minusta on plussaa jos ovat kuvissa rennosti omia itsejään ja mahdollisimman kuosimattomia. painan myös miehenä jokaiselle ylimeikatulle sutturalle miinusta. harvassa on luonnolisen näköiset naiset internetissä

En tarkoita. Tarkoitan jotain älyttömiä irvistelykuvia (näitä on paljon!), puhelimen etukameralla alaviistosta otettuja kuvia, oluttölkin kanssa poseerauksia, ilman paitaa poseerauksia vaikka keskivartalo muistuttaa vappupalloa YM. Ap

no eikö se ole hyvä asia että ova rehellisesti omia itsejään. ei kannata etsimällä etsiä sitä täydellistä kyrpää. ainakaan mistään virtuaalityrkkyluolasta. minkä ikäistä miestä etsit? taitaa menää päälle kolmenkymmenen, ennenkuin miehet alkavat ottamaan elämää ja parisuhdetta vakavammin.

Ikähaarukalla 34-42 etsin. Ja koska olen itse kaunis nainen (sitä ei tietenkään saa ääneen täällä sanoa, mutta sanon kuitenkin), niin viehätyn oman tasoisistani miehistä. Joita on vähän! En etsi täydellistä, en todellakaan. En esim. välitä mistään pyykkilauta-sixpack-vatsasta. Mutta Tinderissä valehtelematta taso on huono. Ap

No älä etsi Tinderistä. Se on sen tasoinen mesta, ettei siellä älykkäät hyvännäköiset miehet edes pyöri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No älä etsi Tinderistä. Se on sen tasoinen mesta, ettei siellä älykkäät hyvännäköiset miehet edes pyöri." - Siksi minäkin (mies) olen pysynyt sieltä pois. - Tai oikeastaan ajattelen toisin päin: Minulla pieniä hankaluuksia uskoa, että kovinkaan moni oikeasti fiksu ja harkintakykyinen nainen kaunis tai vähemmän kaunis hakisi hyvin aktiivisesti ja pitkäkestoiesti itselleen Tinderin kautta, jotain - sanoisinko pysyvämpää.. Mutta voin toki olla erinomaisenväärässä, koska itselläni ei ole henkilökohtaista Tinder -kokemusta minuttiakaan.   

Vierailija
24/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No älä etsi Tinderistä. Se on sen tasoinen mesta, ettei siellä älykkäät hyvännäköiset miehet edes pyöri." - Siksi minäkin (mies) olen pysynyt sieltä pois. - Tai oikeastaan ajattelen toisin päin: Minulla pieniä hankaluuksia uskoa, että kovinkaan moni oikeasti fiksu ja harkintakykyinen nainen kaunis tai vähemmän kaunis hakisi hyvin aktiivisesti ja pitkäkestoiesti itselleen Tinderin kautta, jotain - sanoisinko pysyvämpää.. Mutta voin toki olla erinomaisenväärässä, koska itselläni ei ole henkilökohtaista Tinder -kokemusta minuttiakaan.   

Missäs teidän kaltaisia älykkäitä ja hyvännäköisiä miehiä tapaa jos ei tinderissä?

Vierailija
25/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkoitatko hyvillä kuvilla sellaisia fotoshopattuja illuusioita? minusta on plussaa jos ovat kuvissa rennosti omia itsejään ja mahdollisimman kuosimattomia. painan myös miehenä jokaiselle ylimeikatulle sutturalle miinusta. harvassa on luonnolisen näköiset naiset internetissä

En tarkoita. Tarkoitan jotain älyttömiä irvistelykuvia (näitä on paljon!), puhelimen etukameralla alaviistosta otettuja kuvia, oluttölkin kanssa poseerauksia, ilman paitaa poseerauksia vaikka keskivartalo muistuttaa vappupalloa YM. Ap

no eikö se ole hyvä asia että ova rehellisesti omia itsejään. ei kannata etsimällä etsiä sitä täydellistä kyrpää. ainakaan mistään virtuaalityrkkyluolasta. minkä ikäistä miestä etsit? taitaa menää päälle kolmenkymmenen, ennenkuin miehet alkavat ottamaan elämää ja parisuhdetta vakavammin.

Ikähaarukalla 34-42 etsin. Ja koska olen itse kaunis nainen (sitä ei tietenkään saa ääneen täällä sanoa, mutta sanon kuitenkin), niin viehätyn oman tasoisistani miehistä. Joita on vähän! En etsi täydellistä, en todellakaan. En esim. välitä mistään pyykkilauta-sixpack-vatsasta. Mutta Tinderissä valehtelematta taso on huono. Ap

No älä etsi Tinderistä. Se on sen tasoinen mesta, ettei siellä älykkäät hyvännäköiset miehet edes pyöri.

Ap on hyvännäköinen, fiksu ja omillaan toimeentuleva...ja Tinderissä. Joten miksei siellä voisi joku kaltaiseni mies myös pyöriä. Kaipa siellä nykyisin on julmettu määrä sinkkuja muutenkin, eikä mikään pieni osuus luusereita.

Vierailija
26/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aina kriittisempiä miehiä kohtaan kuin päinvastoin ja itse asiassa miehetkin kriittisempiä miehiä kohtaan.

Yksi helppo ajattelutapa miehille itsetunnon kohottamiseen on ruveta arvioimaan itseään ikään kuin naista katsovan miehen tai naista katsovan naisen silmien kautta; silloin roska muuttuu laaduksi. Jos miehellä on vaikka pehmolelu tai hamsteri niin normaalireaktio on ajatella että "hyh, mikähän vitun lapsi se kuvittelee olevansa vielä?" kun taas reaktio naiseen on "aaw, onpas kivaa kun naisella on viattomuus tallella vaikka on tuollainen vastuullinen ja menevä aikuinen!"

Jos mies kirjoittaa olevansa ujo, hänen kannattaa ajatella "hei, onpa söpöä kun olen ujo".

Jos miehellä on hassut vaatteet, ajattelee vain että "aaw, onpa herttaista kun minulla miehellä on hassut vaatteet".

Jos mies harrastaa jotain esteettistä naisvaltaista lajia, niin "vau olenpa rohkea ja arvoituksellinen".

Näinhän se toimii tosielämässä; kaikki mitä nainen tekee on aina hienoa ja kaikki mitä mies tekee ei ole, ellei se ole jotain erityistä. Julkisesti kuseva mies on epäsiveellinen itsensäpalstaja ja rikesakon vastaanottaja ja samanlaisesta naisesta taas kuvataan sensuelleja videoita maksullisille sivuille.

Olen ruvennut käyttämään tuota "aaw, onpa ihanaa kun teen näin" ajatusmallia omalla kohdallani aina kun epäilen jotakin tekoani, tyylivalintaa tms. ja se on auttanut.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
27/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on hyvännäköinen, fiksu ja omillaan toimeentuleva...ja Tinderissä. Joten miksei siellä voisi joku kaltaiseni mies myös pyöriä. Kaipa siellä nykyisin on julmettu määrä sinkkuja muutenkin, eikä mikään pieni osuus luusereita.

Mutta kuinka moni niistä miehistä on oikeasti edes sinkkuja?

Vierailija
28/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mikä on tämä luuseri-määritys? putkimieskö?

Vierailija
29/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat aina kriittisempiä miehiä kohtaan kuin päinvastoin ja itse asiassa miehetkin kriittisempiä miehiä kohtaan.

Yksi helppo ajattelutapa miehille itsetunnon kohottamiseen on ruveta arvioimaan itseään ikään kuin naista katsovan miehen tai naista katsovan naisen silmien kautta; silloin roska muuttuu laaduksi. Jos miehellä on vaikka pehmolelu tai hamsteri niin normaalireaktio on ajatella että "hyh, mikähän vitun lapsi se kuvittelee olevansa vielä?" kun taas reaktio naiseen on "aaw, onpas kivaa kun naisella on viattomuus tallella vaikka on tuollainen vastuullinen ja menevä aikuinen!"

Jos mies kirjoittaa olevansa ujo, hänen kannattaa ajatella "hei, onpa söpöä kun olen ujo".

Jos miehellä on hassut vaatteet, ajattelee vain että "aaw, onpa herttaista kun minulla miehellä on hassut vaatteet".

Jos mies harrastaa jotain esteettistä naisvaltaista lajia, niin "vau olenpa rohkea ja arvoituksellinen".

Näinhän se toimii tosielämässä; kaikki mitä nainen tekee on aina hienoa ja kaikki mitä mies tekee ei ole, ellei se ole jotain erityistä. Julkisesti kuseva mies on epäsiveellinen itsensäpalstaja ja rikesakon vastaanottaja ja samanlaisesta naisesta taas kuvataan sensuelleja videoita maksullisille sivuille.

Olen ruvennut käyttämään tuota "aaw, onpa ihanaa kun teen näin" ajatusmallia omalla kohdallani aina kun epäilen jotakin tekoani, tyylivalintaa tms. ja se on auttanut.

-Mies 29v + 1v-

Phuuh. Mistähän sitä alottaisi? Aloitetaan siitä karvaisesta rotasta. Jos miehellä tai naisella on moinen otus, ajattelen että jaha, ehkä se pitää niistä? Toisekseen, miksi sinulla on noin älyttömän puusilmäinen katsontatapa? Jos nainen on "miesten töissä" rekkakuski, vartija, metallialalla, ei ajatella, että wau, mahtavaa että nainen tekee mitä haluaa yhteiskunnan normeista piittaamatta. Ei. Ensimmäinen sana, mikä monilla (varsinkin miehillä) tulee mieleen on rekkalesbo. Mutta etpä tätä tullut ajatelleeksi?

Julkisesti kusevista... kuinka moni nainen on hemaisevillaan kusta roiskuneena nilkoille, ympärikännipäissään kyykkypissalla hiljaisemmalla kujalla? Jos miestä epäillään helpommin itsensäpaljastelijaksi, se johtuu siitä, että se on miesten hallitsema ala. 

Miesten ujous on naisista usein seksikästä. Samoin nörttiys. Hassut vaatteet ei ole kenenkään päällä herttaista vaan herättää vakavan kysymyksen esim. värisokeudesta. 

Vierailija
30/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mikä on tämä luuseri-määritys? putkimieskö?

Minä käsitin, että se luuserimääritys oli omituinen virnistyskuva, kaljamahan kuvaaminen pääosassa tai kaljatölkin kanssa poseeraus. Jne.

Vierailija
31/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon parisuhteessa oleva mies ja mulla on vielä Tinder käytössä :D Tosin johtuu siitä, että en ole sitä jaksanut puhelimestani poistaa. On mulla Irc-galleriassakin käyttäjä vaikka viimeksi käynyt joskus 4v sitten. Nojoo, pitäis nää poistaa..

Vierailija
32/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon parisuhteessa oleva mies ja mulla on vielä Tinder käytössä :D Tosin johtuu siitä, että en ole sitä jaksanut puhelimestani poistaa. On mulla Irc-galleriassakin käyttäjä vaikka viimeksi käynyt joskus 4v sitten. Nojoo, pitäis nää poistaa..

Tuohon kaveriporukan mies/nainen tinderissä testiin käytettiin mieheni kuvia. Ei tulisi mieleenkään kertoa, että saisi omaan kännykkäänsä enemmän seksiä kuin jaksaisi hoidella... 

Vierailija
33/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan hemmetin työlästä poistaa.

Vierailija
34/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko niin ruma läski örkki, että pitää mennä lootaa jakamaan tinderiin? Etkö saa miestä kadulta? Osta naamari.

Vierailija
35/41 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha...Ilmankos mun brittikaverilla, miehellä, on/olis aina hirvee vienti Suomessa, koko ajan matchia tulee ,hän ennemminkin ruksi niitä :) tinderistä se on täällä lomalla ollessaan panoja löytänyt

Vierailija
36/41 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

""No älä etsi Tinderistä. Se on sen tasoinen mesta, ettei siellä älykkäät hyvännäköiset miehet edes pyöri." - Siksi minäkin (mies) olen pysynyt sieltä pois. - Tai oikeastaan ajattelen toisin päin: Minulla pieniä hankaluuksia uskoa, että kovinkaan moni oikeasti fiksu ja harkintakykyinen nainen kaunis tai vähemmän kaunis hakisi hyvin aktiivisesti ja pitkäkestoiesti itselleen Tinderin kautta, jotain - sanoisinko pysyvämpää.. Mutta voin toki olla erinomaisenväärässä, koska itselläni ei ole henkilökohtaista Tinder -kokemusta minuttiakaan. "

No mistä sinut sitten löytäisi? Minä en ainakaan tapaa miehiä missään muualla kuin netissä(ja Tinderissäkin olen ollut vasta pari kuukautta mutta se lienee ainoa mahdollisuuteni).

Olet ennakkoluuloinen. Siellä on koko kirjo. Siellä on selvästi fiksuja, älykkäät harrastukset omaavia miehiä jotka esittelevät itsensä reilusti ja ovat selkeästi etsimässä pitkäaikaista suhdetta. Sitten siellä on miehiä jotka suoraan sanovat että sex, sex tai että seikkailua etsivät tai "miksei jotain  pidempiaikaisempaa jos siltä tuntuu". Uskon että naisissakin on sama, varmasti löytyy fiksuja.

Luulisin olevani kohtuu fiksu(akateeminen ja muutenkin opiskellut) ja nättikin ikäisekseni. Etsin oikeaa parisuhdetta enkä harrasta kevyitä suhteita, itse asiassa on vierähtänyt useampi vuosi kun olen viimeksi miehen kanssa ollut. Muutamasta kuvasta saa jo käsityksen onko mies sitä mitä olen hakemassa: urheilullinen,  luontoihminen jolla kiinnostusta kulttuuriin ja ripaus henkisyyttä myös. Näitäkin löytyy ilokseni. Monet osaavatkin valita tällaiset kuvat itsestään jotka kertovat paljon, mies joka poseeraa polkupyörän päällä urheiluvaatteissaan saa minulta klikkauksen varmemmin kuin mies joka poseeraa moottoripyörän, metsästyssaaliinsa tai sen iänikuisen kaljatuopposen kanssa. Muutamalla sanalla voi itsestään myös kertoa profiilissa. 

Toki olisi miellyttävää jos kyseiseen sovellukseen saisi eston profiileille joissa 50-v. pönäkkä tanakka lyhyt miekkonen etsii estotonta seksiä ja kertoo suuruutensa löytyvän lantion alueelta.

Ap:n kanssa olen samaa mieltä, kaljamahaturrit saa ruksin ja niitä on paljon tällä seudulla. Klikkaan vain noin  yhtä 50-100sta miehestä.

Vierailija
37/41 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hulluksi tää nykypäivän meno on menny. Ei ihme että yksinäisyydestä tulee kansanterveys haitta ja syntyvyys vaan laskee kun koko ajan valitetaan. Missä on se entisajan tosirakkaus. Toista oli ennen vanhaan.

Vierailija
38/41 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit teki testin; laittoivat Tinderiin todella seksikkään miehen kuvan, sen vihatun vatsalihaskuvan ja kuvan, jossa iso ns. package näkyi hiukan housujen läpi. Eli kaksi kaikkein inhotuinta kuvamallia, jota Tinderissä kaikki naisista sanoivat inhoavansa.

Samalla laittoivat yhden kaverin oman profiilin, kaveri on todella kaunis nainen. 

Miehen profiili sai matcheja ihan käsittämättömän määrän, siinä missä kaverin oma profiili muutaman. Kai se miesten taso on siis huonompi kuin naisten, tai naiset ovat tarkempia.

Tai sitten se syy on tavallisin, eli naiset puhuvat jotakin ja toimivat eri tavalla.

Vierailija
39/41 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset myös osaavat huijata kuvillaan taidokkaasti, ts. ottaa edullisesta kuvakulmasta kuvia tälläytyneinä. Livenä sitten eivät ihan muistutakaan kuviaan...

Tinderissä jos naiselle yläviistosta naamakuva, niin 100% lärvin alapuolella plus 100kg. Niin se vaan menee. Se on muutenkin pelkkiä ylipainoisia yyhoo naisia täynnä. 10 kuvaa tulee vastaan, niin 9 possua ja 1, joka osaa pitää huolta itsestään. Yli 40v  naiset ettii 30v kundeja. Sit jos klikkaa sitä textii, niin se on suoraan romanttisesta leffasta missä on täydellisiä miehiä ja mukana tulee 4 ja 9v lapset. Juu ei kiitos. 30v kundia ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
40/41 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etsin sita promillea miehistä, mutta olen pettynyt kun 50 % miehistä ei mahdu tuohon promilleen."

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi