Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetän 1400 vuodessa bruttotuloista

Vierailija
29.02.2016 |

Yhteiskuntasopimuksen takia eikä lomarahojani edes leikata. Ylen sivuilla laskuri.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskurihan on ihan pelle. Ensiksi se laskee "hinnan" pidennetylle työajalle. Se ei kuitenkaan ole rahaa, jota menettää. Toisekseen se ei tuo esiin selkeästi, että korotetuista maksuista syntyy verovähennyksiä, joten nettovaikutus ei ole yhtä suuri. Kolmannekseen sopimuksessa on vaadittu yleisiä veronkevennyksiä.

Tottakai työajanpidennys on rahaa, jonka menettää, jollei siitä kerran makseta. Mistä sä muka tiedät, mitä käyttöä mulla ajalleni on?

Verovähennykset otin omassa laskelmassani jo huomioon. Yleisistä veronkevennyksistä jäämme odottelemaan konkreetisia tietoja.

29.

Vierailija
42/44 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai työajanpidennys on rahaa, jonka menettää, jollei siitä kerran makseta. Mistä sä muka tiedät, mitä käyttöä mulla ajalleni on?

Ellet menetä jotain toista työtä tuon työajanpidennyksen johdosta, ei voi parkua, että "nyyh - en voi ostaa Lidlistä ruokaa 100:lla kuukaudessa", koska palkka laskee. Ei laske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellet menetä jotain toista työtä tuon työajanpidennyksen johdosta, ei voi parkua, että "nyyh - en voi ostaa Lidlistä ruokaa 100:lla kuukaudessa", koska palkka laskee. Ei laske.

No mä menetän sen toisen työn palkan ja säkin menetät mahdollisuuden siihen.

Vierailija
44/44 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä yhteensä 6400 euroa!!! Se on meillä koko vuoden ruokaostokset!!!!

Sitten tienaatte niin hyvin ettei teille tule mitään raha-ongelmia, vaikka 6400 laikataankin. Ellette tietysti väkisin aiheuta niitä itsellenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi