Menetän 1400 vuodessa bruttotuloista
Yhteiskuntasopimuksen takia eikä lomarahojani edes leikata. Ylen sivuilla laskuri.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai työajanpidennys on rahaa, jonka menettää, jollei siitä kerran makseta. Mistä sä muka tiedät, mitä käyttöä mulla ajalleni on?
Ellet menetä jotain toista työtä tuon työajanpidennyksen johdosta, ei voi parkua, että "nyyh - en voi ostaa Lidlistä ruokaa 100:lla kuukaudessa", koska palkka laskee. Ei laske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai työajanpidennys on rahaa, jonka menettää, jollei siitä kerran makseta. Mistä sä muka tiedät, mitä käyttöä mulla ajalleni on?
Ellet menetä jotain toista työtä tuon työajanpidennyksen johdosta, ei voi parkua, että "nyyh - en voi ostaa Lidlistä ruokaa 100:lla kuukaudessa", koska palkka laskee. Ei laske.
No mä menetän sen toisen työn palkan ja säkin menetät mahdollisuuden siihen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä yhteensä 6400 euroa!!! Se on meillä koko vuoden ruokaostokset!!!!
Sitten tienaatte niin hyvin ettei teille tule mitään raha-ongelmia, vaikka 6400 laikataankin. Ellette tietysti väkisin aiheuta niitä itsellenne.
Verovähennykset otin omassa laskelmassani jo huomioon. Yleisistä veronkevennyksistä jäämme odottelemaan konkreetisia tietoja.
29.