Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa torppö kaveri lapsella

Vierailija
29.02.2016 |

Tulivat koulun jälkeen meille. 15.30 meillä oli ruoka ja koska kaveri oli meillä vielä niin kysyin onko nälkä ja haluuko syödä. Ruoka maistui ja ruokapöydästä kaveri nousi sitten suoraan soittamaan toiselle kaverille et voisko tää toinen mennä heille nyt heti.
Tuli ihan sellanen olo et odotti vaan et saa (taas) ruuan meillä. Hengaa meillä ihan liian usein muutenkin ja joskus on kiva tarjoo ruokaa mut ei aina. Ja nyt sit viel toi typerä soitto toiselle kaverille ihan pokkana. Suoraan sanottuna v.tuttaa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

41, true, pääsinpähän itsekin valittamaan sen onnettoman teiniruokittavan osasta.

T:40

Vierailija
42/43 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä olen aika montakin kertaa nähnyt tasan tuollaista käytöstä aikuisten naisten - tai noh, parikymppisten - taholta. Tullaan syömään illallista ja siinä jo ruokailun ollessa kesken viestitellään, missä nähdään kavereiden kanssa hetken kuluttua.

Mun ei kai vaan sovi olla asiasta loukkaantunut, kun olen viisikymppinen ja pitäisi olla "iloinen" siitä, että kummilapset käy edes syömässä ja juomassa viiniä joskus.

Tuo on ihan tyypillistä nuorille aikuisille! Koko ajan skannataan kännykästä suurin piirtein toinen jalka oven välissä, josko jossakin MUUALLA ois paremmat "bileet". Aika hiton loukkaavaa, itse asiassa. Olenkin ottanut sen tavan, että pyydän noita (sukulaisia ja muita parikymppisiä, joita osuu kylään), että panisitteko kännykät pois, en tykkää keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei keskity keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa aivoon Ap:n marttyyriasenne, ensin sanoo että onnistu kysynyt maistuuko ruoka ja sitten väittää kaveri on siellä vaan ruuan takia ja että se nyt on jotain iltapäiväkerho toimintaa.. Lisäksi syyllistää vielä kaverin vanhemmatkin että hakevat aina ruuan jälkeen.. Ihan kuin kaverin vanhemmat nyt tietäis koska heillä syödään, vai kyttääkö ne ikkunan takana ja katsoo koska siellä on syöty?!

Sun oma lapses oli sopinut että kaveri tulee sinne leikkimään, leikkivät ja sitten sinä tarjosit ruuan ja vielä itse sitä tyrkytit!

Se että vieras lähtee leikin ja ruuan jälkeen ei ole mitenkään ihmeellistä. Ainakin meilläpäin lapsien pitää olla kotona kun vanhemmat tulee eli 16-->

Jos ei mitään riitaa tai kiusaamista ole niin ei kannata puuttua eikä varsinkaan tehdä itsestä marttyyria! Noloa! Älä tarjoa kaverille ruokaa jos se harmittaa, mutta et voi olettaa että ostat leikkiaikaa ruualla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi