Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkodissa työskentelevät!?

Vierailija
29.02.2016 |

Miten jaksatte työskennellä ryhmässä jossa työntekijä(t) saavat aikaan pahaa oloa ja ahdistusta? riittämättömyyden tunnetta? oloa ettet kelpaa, ettet ole tarpeeksi hyvä, ettet tee tarpeeksi, et vain ole ok. Ja kun tulee jokin "ristiriita-tilanne" niin eihän sinua kuulla eikä kuunnella kuin ehkä näennäisesti siinä nyökytellen ja hymähdellen ja oma kalkatus kuittaa kaiken ja pistää pisteen asialle ja näin se ON.

Minä en enää jaksaisi, kys naiset ovat kamuja keskenään ja kimpassa niin hyvässä kuin pahassakin ja minä olen ulkopuolella ja minulle saa myös puhua töykeästi yms. Ja olla mahd puhumatta vaikka koko päivän, ei siis tietoakaan mistään "löpinöistä, small talkista" tms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä juuri päiväkotiin liittyy? 

Tietysti monissa työyhteisöissä voi olla vaikeuksia. Tyhmillä enemmän kuin fiksuilla.. Kuulunet aloituksen perusteella ensimmäiseen ryhmään. 

Vierailija
2/3 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpäs ole moiseen törmänny päiväkodeissa, joissa olen työskennellyt. Joka työpaikassa tommosia työntekijöitä voi olla, muillakin aloilla. Ehkä voisit katsella uutta työpaikkaa jos liikaa alkaa ahdistaa? Ei ne kaikki työpaikat ole tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normikauraa naisvaltaisilla työpaikoilla.

Yritä vaihtaa ryhmää, ja mielellään vaikka yrittää löytää sellainen ryhmä, jossa on töissä joku mieskin (vaikka niitä ei toki ole edes joka kunnassa...).