Onko kukaan rakastunut heti ensikohtaamisell ja onko ollut kestävää?
Kommentit (37)
Kyllä minulle kävi näin melkein 20v sitten, rakastuin ensitapaamisella ex-mieheen, 13v oltiin yhdessä. Rakastan häntä jossain määrin edelleen (vaikka emme ole nähneet 6 vuoteen), mutta tuli muita asioita joiden takia erosimme. Se tunne ensitapaamisen jälkeen oli niin voimakas että siitä ei voi erehtyä jos sattuu kohdalle, en pystynyt syömään kahteen viikkoon, en keskittymään mihinkään enkä oikein nukkumaankaan. Jälkeenpäin kun tuota muistelee tuntuu että olin päästäni aika pahasti sekaisin. Kun aloimme seurustelemaan olimme yhdessä yötäpäivää, varmaan meni useampi vuosi kun emme olleet erossa toisistamme ollenkaan. Näen hänestä edelleen unta lähes joka yö.
Olen! 14 vuotta tulee kohta täyteen josta kohta 12 naimisissa!
En rakastunut mutta päädyttiin panemaan heti. Se oli semmosta menoa että oksat pois.
Meillä natsasi seksuaalisesti täydellisesti alusta asti. Oltiin kuitenkin niin erilaiset, ettei ajateltu meistä koskaan kuitenkaan paria tulevan. Mutta sillai siinä kumminkin kävi, että panemisen ohessa rakastuttiinkin.
En tiedä rakastuinko, mutta ihastuin ainakin vahvasti ja heti nähdessäni. Nyt 3 vuotta yhdessä ja tuntuu vain siltä, että syvenee päivä päivältä. Meistä on tullut myös parhaat kaverit. Heti ensimmäisestä tapaamisesta alkaen vietimme 5-6 pv viikossa yhdessä. Olen pari kertaa ollut kuukauden poissa työmatkalla, mutta saatamme lähettää edelleen ikävä-viestejä vain, kun ollaan normaali työpäivä erossa. En ole ennen kokenut tällaista.
Olen ja ainakin tähän asti kestänyt! :) Paras tunne kun tapaa jonkun joka oikeasti vie jalat alta! Melkein olin jo luovuttanut... monen yksinäisen vuoden jälkeen.
Mun mies:) Haastatteli mua töihin ja sanoi rakastuneensa muhun siltä istumalta. Ihmettelinkin kun oli jotenkin outo ja jäyhä siinä tilanteessa. 1,5v myöhemmin aloimme seurustelemaan ja se oli menoa kerralla. Nyt tulee 20v yhdessä:D
Rakastuin sillä sekunnilla kun näin miehen, muutimme seuraavana päivänä yhteen. Vuoden päästä tuli sitten kyllä ero, miehen toimesta. Erosta useampi vuosi aikaa ja koska kukaan ei aiheuta edes kymmenesosaa tuosta tunteesta, sinkkuna elelen. Eksäni on minulle edelleen se puuttuva pala, mutta tunne on yksipuolinen.
Ihanaa kuulla, että joillain liekki säilyy vuosia ja vuosikymmeniä - molemminpuolisesti. <3
Ihastuin täysillä ensinäkemisellä, ennenkuin oltiin puhuttu mitään. Siitä tuli yhdenyönjuttu ja aamulla kotiin kävellessä kutkutti vatsanpohjaa. Nähtiin sitten toistekin ja muutama kk myöhemmin todettiin molemmat että tässä on nyt jotain. 16 v yhdessä.
Kyllä, sekunnin murto-osassa, vaikka se taisi olla oikeasti silloin vasta seksuaalista vetovoimaa. Nyt naimisissa olen huomannut, että moni nainen reahoi mieheeni samoin eli ehkei se niin ainutlaatuista ollutkaan. En tiedä miksi juuri me sitten päädyttiin yhteen mutta onneksi niin.
Me olemme olleet yhdessä ensi tapaamisesta asti, ja asuneetkin yhtä kauan saman katon alla. Viikko tapaamisen jälkeen mies kantoi vähät tavaransa luokseni. Nyt 5 vuotta myöhemmin olemme olleet kolme vuotta naimisissa, meillä on kaksi lasta ja kaikki hyvin :)
Minä! Ajattelin että tuollaiset on ihan hömpötyksiä. Mutta olin ruokakaupassa, ja näin miehen siellä, ja minua vietiin... Hiippailin nänen perässään siellä, ja lopulta uskaltauduin hymyilemään. Törmäiltiin kaupungilla ohimennen sen jälkeen ja pari viikkoa myöhemmin päädyttiin säätämään bileissä, siitä se sitten lähti. Aina ei todellakaan ole ollut helppoa, mutta en ole miettinytkään eroa. Ihanaa on :)
Minä, 10 vuotta sitten kaverin juhlissa. Oltiin molemmat heti ihan varmoja, että tässä tää on, käytiin samana iltana/yönä koko yhteinen tulevaisuus läpi. Nyt ollaan oltu 8v naimisissa ja 3 lasta ja edelleen sama meininki.
Olin rakastunut ennenkuin edes nähtiin. Yhdessä 19v.
Minulta meinasi mennä jalat alta, kun mies katsoi minuun, esitteli itsensä ja hymyili minulle. Mutta kuten yhdelle aiemmalle kirjoittajalle, monet naiset kokevat näin myös minun miehestäni.
Itse sanoo rakastuneensa ensi treffeillä. Parin kk jälkeen muutettiin samaan maahan asumaan.
Meille molemmilta meni jalat alta ensi näkemältä. Molemmat tiesi, että tässä se nyt on. Yhdessä vasta kolme vuotta, naimisissa viime kesästä, ja tunne koko ajan syvenee.
Juttu oli heti ensitapaamisella selvä mieheni kanssa, aivan kertalaakista. Tänä vuonna juhlitaan 32. hääpäivää, ja yhä vaan vatsassa lepattaa perhoset kuin ensitapaamisellamme.
Tapasin mieheni ensikertaa 23.8.1993. Kolahti aivan käsittämättömällä tavalla jo ennen kuin hän avasi suunsa. Olemme oleet erottamattomat tuosta hetkestä lähtien. 😍
Minä, rakastuin mieheen heti ja hän minuun. Viikko ensitapaamisesta (olin silloin suhteessa ja halusin erota silloisesta kumppanista ennen kuin mitään fyysistä tapahtuisi "uuden" miehen kanssa) olin hänen luonaan yötä enkä lähtenyt enää koskaan pois. Nyt ollaan oltu 9 vuotta yhdessä.
Minä rakastuin ensitapaamisella tulisesti tai oikeastaan jo aiemmin.
Vaihdoimme kirjeitä ja puheluita. Yhteen muutettiin parin kuukauden päästä ja puolen vuoden päästä naimisiin.
Kesti vain kuusitoista vuotta sitten mies kuoli.
Nykyinen poikaystäväni oli kuin unelmieni mies nähdessäni hänet ekaa kertaa. Olemme olleet yhdessä 1,5 vuotta.