Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän antama lahja oli pettymys

Vierailija
29.02.2016 |

Toivoin yhtä korua, ei ollut edes kovin kallis, n.50€

Poikaystävä jä hiljattain työttömäksi kun väkeä vähennettiin joten en siksi toivonut mitään kallista.

Sain kuitenkin vain kukkia ja kortin, perusteli että nyt on säästettävä joka euro kun ei ole töitä. Odotin todellakin jotain ajatuksella harkittua lahjaa, kukat ja kortti on semmoisia, jotka annetaan "kaikille"

Eniten loukkaa ehkä se, että antoi mummullensakin kukkia ja kortin eli lahjassa ei ollut edes romanttista ajatusta. Itse ostin hänelle kalliit aurinkolasit hänen syntymäpäivänään. Pakko purkaa pettymystä...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, voi voi. Murheensa kullakin.

Vierailija
2/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, vaikutat aika hankalalta ihmiseltä. Logiikka?

"Sain kukkia ja kortin - pahoitan mieleni"

50€ on monelle työttömälle iso raha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä henkilökohtaista ja romanttista olisi saada halpa koru jonka oli itse valinnut ja osoittanut miehelle?

4/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo 50€ työttömän kukkarossa mikään pikkusumma ole. Varsinkin jos on samoihin aikoihin muitakin lahjottavia, kuten se mummi. Minä en odottaisi saavani työttömältä mitään lahjaa.

Vierailija
5/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tämä oli provo.

Ei välittämisen määrää mitata saatujen lahjojen rahallisessa arvossa. Poikaystävä on oikeassa, työttömälle 50€ on jo iso raha. Vaikka sait saman lahjasetin kuin mummo, niin tuskinpa poikaystävällä on teitä molempia kohtaan samanlaiset tunteet, eli turha vertailla mitä kukin saa.

Vierailija
6/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa itsekäs ja toisen ahdingosta piittaamaton. Sait kuitenkin kukat ja kortin, joten poikaystäväsi on ajatellut sinua ja muistanut merkkipäiväsi. 50 € on työttömälle iso raha, itse työttömänä sen tiedän. 50 €:lla syö esimerkiksi monta ateriaa. 

Vierailija
7/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava haahka. Mene ite kunnon töihin ni saat ostaa helyjä itelles mielin määrin, vai onko sulla edes mitään työpaikkaa?

Vierailija
8/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat toisen kärsivän siitä, että sinä saat jo kun fucking korun? Osaispa miehes vaan jättää siut.

Vierailija
9/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg mitä kommentteja. Ymmärrän sun loukkantumisen, jos poikaystäväsi tuhlaa sitten samalla muuhun "turhaan" rahaa, esim. Käy kaikki viikonloput baarissa ja juo pään täyteen. Mutta jos hän on ihan normaali rahankäyttäjä niin olisin todella iloinen kukista ja kortista, ainakin hän muisti syntymäpäiväsi.:) Itsellä oli eilen syntymäpäivä, enkä saanut poikaystävältä muita huomionosoituksia kuin tekstarin illalla. Mielestäni muutenkin aikuiselta ihmiseltä "vaatimukset" lahjasta ovat jotenkin todella outoja, eihän se ole lahjan tarkoitus.

Off topic, Selailin tässä yksi päivä juuri vanhan luokkakaverin instagrammia. Koko profiili melkein täynnä kuvia luksuslahjoista, jotka poikaystävä on hänelle ostellut. Kuvateksteinä lahjoissa oli kaikkea tyyliin, katsokaa kuinka upea poikaystävä mulla on, kun taas ostanut uuden laukun. Ei siinä mitään mutta jotenkin vähän epäilen, että kukaan 'normaali' mies osaisi ostaa juuri pinnalla olevat laukut ym. Kyllä siitäkin sai ainakin ulkoisesti aika sellasen kuvan, että vaaditaan toista ostamaan ja poikaystävä on siksi niin ihana, kun siltä saa kalliita lahjoja;-D

Vierailija
10/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, oletpa ikävä.

50e voi työttömälle tosiaan olla isohko summa. Itse aion antaa tänä vuonna miehelle synttärilahjaksi kolmen numeron arvoisen lahjan ja tiedän aivan hyvin, että itse tulen saamaan ehkä juuri tuon viidenkympin arvoisen lahjan, koska tienaan noin kaksinkertaisesti mieheen verrattuna. Vaikka siis samaa taloutta ollaankin, niin lahjat kuitenkin niistä omista käyttörahoista toki. Ja ei tulisi mieleenkään valittaa yhtään. Eikä viime vuonnakaan kun sain suklaata ja kukkia, koska silloin hänellä oli aivan toivottoman huono rahatilanne.

Vierailija
11/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni osti itselleni syntymäpäivälahjaksi Microsoft Officen... Joka mulla vielä kaiken huipuksi oli jo itsellänikin ja kyllä miehen olisi se pitänyt tietää kun olin ostanut sen hieman aikaisemmin hänen kanssaan. Tuota pahempaa pohjanoteerausta ei ole vielä tullutkaan. Sitä odotellessa. Jätti kyllä hyvin sanattomaksi, eikä vieläkään ole selvinnyt, että mikä ihmeen aivopieru se oikein oli. Yleensä en valita lahjoista, mutta tuosta tuli kyllä jo hieman sanomista. Olin vielä pyytänyt jotain pientä ja romanttista, ehdotinkin vielä ravintolaillallista tai vaikka jotain seksiyllätystä tai juustotarjotinta jos oikein muistan. Mutta ei niin ei.

Vierailija
12/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo! Ei kukaan ole noin ajattelematon. Toistan: pakko olla provo.

Kukat ja kortti mieheltä, ei taida olla naista joka ei noista ilahtuisi. Siis provojen ulkopuolella.

Vierailija
13/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, sulla on jotakin paljon arvokkaampaa kuin 50 euron koru, nimittäin järkevä poikaystävä. Tuollaisen kumppanin kanssa on hyvä suunnitella yhteistä tulevaisuutta pidemmällekin.

Vierailija
14/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoin yhtä korua, ei ollut edes kovin kallis, n.50€

Poikaystävä jä hiljattain työttömäksi kun väkeä vähennettiin joten en siksi toivonut mitään kallista.

Sain kuitenkin vain kukkia ja kortin, perusteli että nyt on säästettävä joka euro kun ei ole töitä. Odotin todellakin jotain ajatuksella harkittua lahjaa, kukat ja kortti on semmoisia, jotka annetaan "kaikille"

Eniten loukkaa ehkä se, että antoi mummullensakin kukkia ja kortin eli lahjassa ei ollut edes romanttista ajatusta. Itse ostin hänelle kalliit aurinkolasit hänen syntymäpäivänään. Pakko purkaa pettymystä...

Missähän maailmassa sitä eletään, jos kukkia annetaan "kaikille"?