Outo kommentti työkaverilta, onko loukkaus vai kohteliaisuus?
En tajunnut. Oli ruuhkaa ja yksi mies huuteli taaempaa tilaustaan, työkaveri (viisikymppinen mies) tokaisi "Tuo meidän nipukka voi hoitaa sen" viitaten minuun.
Nipukka? En todellakaan tiedä mitä se tarkoittaa? :D
Olenko hänestä nipottava täti tai jotain? En siinä tilanteessa ehtinyt kysyä ja näin jälkeen päin se tuntuisi typerältä ottaa puheeksi.
Kommentit (14)
Näkyykö nännit paidan läpi? Todennäköisesti positiivinen kommentti :)
Ei tosiaan näy nännit paidan läpi, tumma peittävä työasu.
Olen pieni 150cm/48kg, nimi ei ala Ni.
Ap
Nipukka :D
Itse saatan heitellä ihmisistä mitä kummallisempia nimityksiä, pahaa tarkottamatta.
Ai kauhea jos ihmiset oileasti jää jälkeenpäin miettimään oliko tarkoituksenani loukata :(
Vierailija kirjoitti:
Ap
No oot sä sitten aika nipukka tosiaan.
Sano sitä ens kerralla röntykäksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse saatan heitellä ihmisistä mitä kummallisempia nimityksiä, pahaa tarkottamatta.
Ai kauhea jos ihmiset oileasti jää jälkeenpäin miettimään oliko tarkoituksenani loukata :(
Kantsisko sun miettiä jo ennen ku avaat suutasi, että voisiko sanomisesi olla loukkaavia?
Ihan positiiviselta lausahdukselta vaikuttaa. Viittaa varmasti kokoosi. :)
Oletusarvoisesti sanoisin että loukkaava kommentti. Miksei voi vaan sanoa että "Tiina hoitaa tämän". Harvemmin miehille keksitään tuollaisia kutsumasanoja, eli ei varmaan olisi kenestäkään kundista sanonut että "tuo meidän terpukka hoitaa tämän".
Mutta enpä kyllä itsekään osaa sanoa mitä tarkoittaa nipukka. Nänni tulee mieleen.
No kaiken, mitä 50-kymppiset sedät "huumorilla" heittävät voi yleensä jättää ihan rauhassa huomiotta. Jos AP on parikymppinen nuori nainen, niin sukupolvien välinen kuilu on sitä luokkaa, että ko. herrojen heitot ovat useinmiten lähinnä noloja vitsin laukojalle, kun tämä ei ymmärrä moderoida sanomisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap[/quote
Olet siis todella lyhyt aikuiseksi ihmiseksi.
Eli sitä varmaan tarkoitti, että pikkuinen nipukka.
Mutta asiatonta toki viitata ihmisen kokoon millään leikillisilläkään sanamuodoilla. Oletko provo, koska jokaisellehan tulisi ensimmäisenä mieleen tämä koko, jos on noin erityisen pieni pituudeltaan. Painoahan on reilusti yli tarpeen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhea jos ihmiset oileasti jää jälkeenpäin miettimään oliko tarkoituksenani loukata :(Kantsisko sun miettiä jo ennen ku avaat suutasi, että voisiko sanomisesi olla loukkaavia?
Niinno, oletuksenani nyt on, ettei kaikilla ole kiloa hiekkaa genitaaleillaan.
150 cm/48kg on kyllä lyhyt, mutta ei mitenkään siro.
Millanen on teijän työkaverien suhde? Mulla oli entisessä työpaikassa vaikka mitä "outoja" kutsumanimiä ja ne juonsi juurensa meijän työporukan hyvistä väleistä.
Musta (152 cm pitkänä) toi nipukka viittais pieneen kokoon. Ite oisin ottanu kohteliaisuutena, "toverillisena hellyydenosotuksena". Aika lähellä oli yks noista musta käytetyistä nimityksistä.
Ootko jotenkin pieni? Tai onko nimesi joku Ni -alkuinen? Tai tittelisi joku ni-alkuinen?