Nainen jolla on ollut panokaveri/suhde, miksi mies ei kelvannut vakavampaan parisuhteeseen?
Miksi kyseinen mieshenkilö ei sopinut parisuhteeseen tai miksi et halunnut parisuhdetta miehen kanssa?
Jos halusit, mutta mies ei halunnut, kerro toki miksi mies ei halunnut, jos tiedät syyn.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi tulla ihastumisen tunteita panosuhteessa? Nehän ovat ihan luonnollisia tunteita, eivätkä välttämättä tarkoita että haluaisi jotain vakavampaa. Kyllä minä ainakin ihastun välillä miehiin, joiden kanssa en todellakaan ryhtyisi parisuhteeseen. Voihan heissä silti olla joitakin ihastuttavia piirteitä. Jos ajattelisin ettei panokaveriin saa koskaan ihastua, niin en varmaan sitten voisi edes panna ketään. :D
Jep. Itse en edes harrasta seksiä muutoin kuin ihastuneena, mutta en minä yleensä ihastuksen kanssa mitään vakavaa halua.:)
Mulle ihastuminen/rakastuminen on ensisijaisesti sitä, että haluan panna ja hengata miehen kanssa.
Sitoutumishaluihin vaaditaan jo paljon enemmän, eikä sellaisia tunteita ole tullut koko elämäni aikana tähän mennessä kuin yhdestä miehestä.
Mulla ei oman fuckbuddyn kanssa ole kyse kelpaamisesta. Emme vain tahdo mitään vakavaa. Joskus on kiva viettää ihana ilta yhdessä, pitää toista hyvänä ja jutella. Ilman sitoumuksia tai lupauksia. Se on paljon rennompaa ja tärkeintähän on että itsellä on hyvä olla. :)