miespuolinen ystävä torjui lähentely yritykseni
Nolottaaaa niin paljon että voisin vajota maan alle :/ lähestulkoon tarjosin seksiä ilman sitoumuksia miespuoliselle kaverilleni joka on itsekkin flirttaillut minulle ja kaveri kuitenkin torjui minut täysin kun nostin aiheen oikein kunnolla pöydälle! Miehet mikä teitä oikein vaivaa???
Kommentit (19)
Menitkö uskomaan lassukoiden jorinoita?
Been there, done that. Hävetti vitusti, mutta voivoi
Joo, ei miehillä ole mitään velvollisuutta tehdä mitä sinä tahdot. Ei kenenkään ole pakko suostua sun haluihin.
Entä montako kertaa sinä olet antanut pakit? Kerran näinkin päin
Joskus ihmiset flirttailee tarkoittamatta mitään sen kummempaa.
Kyllä se siitä ap, häpeä haihtuu aikanaan.
Mulla oli vastaava tilanne ystäväkaverin kanssa syksyllä. Halusin enemmän..torjui mut. Kesti hetken, että sain käännettyä ajatukset niin että hän on vain ystävä.
Tiesin että jos on tarkoitettu niin on tarkoitettu. Se ei ollut.
Oli vahva tunne, että joku tässä elämässä on mua varten - ja sellaisen löysin...ihanaa kun on molemminpuolista..niin vahva rakkauden tunne.
Pidän ystävämieheen yhteyttä, lähinnä hehkuttaen kuinka rakastunut ja onnellinen olen. Ehkä vähän ä että mitä menetti. Toisaalta pitäisi kiittää että antoi pakit, miuten olisi jäänyt tämä rakkaus kokematta :)
Oletko ymmärtänyt väärin miehen eleet? Suomessa miehet on yleensä jörriköitä, ja jos joku erehtyy olemaan ystävällinen ja hymyilee niin pidetään heti flirttailuna.
Teille se flirtti nyt vaan taisi merkitä eri asioita: hänelle hyvää fiilistä ja sulle enemmän. Mulla kaverimies blokkasi mut facebookista ihan yllättäen (monen vuoden kaveruus takana), ja ymmärsin rivien välistä sen, että hän tulkitsi välillemme jotain muutakin.
Ei sitä varmaan hävetä tarvitse kuitenkaan. Mielestäni rohkeaa, että teit aloitteen, vaikkei tällä kertaa lopputulos ollutkaan toivotun oloinen. Ainakin nyt tiedät missä mennään ja voit kääntää katseen johonkin toiseen mielenkiintoiseen ihmiseen.
Jos se heppu vaan hämmentyi ja kieltäytyi kun ei osannut odottaa suoraa puhetta? Sullahan ei tässä vaiheessa ole enää paljoa menetettävää joten voisit tokaista että tarjous on voimassa vielä tämän päivän, etkä jatkossa enää ota asiaa puheeksi.
Huonoimmassa tapauksessa sua vituttaa vähän enemmän mutta se menee ohi. Parhaassa tapauksessa taas... no, tiedät kyllä, sängynjouset vaihtoon ja sitä rataa!
Ei kai tuota hävetä tarvitse. Life goes on.
Mitäs veikkaat, käykö miehille useammin vai harvemmin noin, että tulee pakit?
Aha, jos mies sanoo ei, hän on vaan hämmentynyt, mut oikeasti kuitenkin haluaa aloittajan????
Mutta kun nainen sanoo ei, se tarkoittaa ei...
Älä aloittaja enää nolaa itseäsi yhtään enempää! Hän on ehkä ollut vaan mukava sinulle ja sinä oletat, että heti kun sinä ehdotat seksiä, niin kyllähän toisen on siihen suostuttava...
Vierailija kirjoitti:
Nolottaaaa niin paljon että voisin vajota maan alle :/ lähestulkoon tarjosin seksiä ilman sitoumuksia miespuoliselle kaverilleni joka on itsekkin flirttaillut minulle ja kaveri kuitenkin torjui minut täysin kun nostin aiheen oikein kunnolla pöydälle! Miehet mikä teitä oikein vaivaa???
Etkö osaa erottaa ystävyyttä seksikumppanuudesta? Syystäkin häpeät. En ikinä menisi ehdottelemaan miesystävilleni noin törkeästi. Ystävyys on ihan muuta, kuin sinun käsityksesi.
Hui kauhia! Että ihan oikein pakit tuli? Olisi näin miehenä elämä hankalaa, jos kaikkia saatuja pakkeja olisi jäänyt märehtimään ja nolostelemaan.
Ei se sun kaveri mikään oikea mies ole, kun tuolla tavalla sinut torjui. Mies saattaa olla kaappihomo, ei tuota oikein muuten pysty selittämään.
Miksei mulle kukaan halua antaa pillua? Ei tutut eikä tuntemattomat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vastaava tilanne ystäväkaverin kanssa syksyllä. Halusin enemmän..torjui mut. Kesti hetken, että sain käännettyä ajatukset niin että hän on vain ystävä.
Tiesin että jos on tarkoitettu niin on tarkoitettu. Se ei ollut.
Oli vahva tunne, että joku tässä elämässä on mua varten - ja sellaisen löysin...ihanaa kun on molemminpuolista..niin vahva rakkauden tunne.
Pidän ystävämieheen yhteyttä, lähinnä hehkuttaen kuinka rakastunut ja onnellinen olen. Ehkä vähän ä että mitä menetti. Toisaalta pitäisi kiittää että antoi pakit, miuten olisi jäänyt tämä rakkaus kokematta :)
Hienoa, että olet löytänyt rakkauden :)
En kuitenkaan usko, että tämä ystävämies miettii, mitä menetti. Hän ei ollut kiinnostunut ja sillä selvä, joskus käy niin. Jos on ystäväsi niin iloitsee puolestasi, mutta tuskin kuitenkaan mitään menettämisiä miettii, kun itsellään ei kerran ollut halua muuhun kuin kaveruuteen.
Hän ei halunnut sinua. Se häntä vaivaa. Live with it.