Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun postia avataan asunnossa josta muutin!

Vierailija
28.02.2016 |

Tää on nyt toinen kerta kun uusi asukas avaa mun postia!!
Näkeehän se nimestä ettei kirje elikä lasku ole sille.
Ja edellisellä kerralla oli avannut laskun joka ei mitenkään voi olla täällä asuvalle ihmiselle eli ei erehdyksessäkään ole voinut avata.
Minkälainen ihminen avaa toisen postia??

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee maksullinen osoitteenmuutos joka on voimassa 1 vuoden niin näet mitä postia sinulle tulee vanhalla osoitteella. Ilmainen postinkääntö on enää voimassa vain 1kk. Sinun itse tulee ilmoittaa uusi osoitteesi niille joille se ei automaattisesti muuttoilmoituksen kautta mene. Tämän voit tarkistaa postin sivustoilta mihin menee uusi osoite. Katso sivu http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palvelutverkossa/muuttoilmoitus/osoitetiedotyrityksille.html 

Olet siis saanut postisi avattuna eli uusi asukas ei sentään ole tuhonnut postiasi. Toisen postin avaaminen on kuitenkin rikos kuten sen tuhoaminen. Se on viestintäsalaisuuden rikkominen. Vahingossa voi tietysti avata toisen postin, mutta jos se on jatkuvaa voisi vanhaan asuntoon vaikka laittaa viestiä että teet rikoksen jos tuhoat tai avaat postiani.

Tehkää muuttoilmoitus netissä niin saatte varmasti oikein osoitteenne. Ja jos teette paperisena LUKEKAA NE OHJEET! sekä KIRJOITTAKAA SELVÄSTI vaikka TIKKUKIRJAIMILLA!

Terveisin sellaiselta, joka on ollut töissä muuttoilmoituksien tallennuksessa, ja joka on joutunut lukemaan harakanvarpailla töherrettyjä väärin täytettyjä papereita. Joka ikinen epäselvä paperi lähti erilliseen paikkaan tulkittavaksi ja lisää päiviä tuli ennenkuin muuttoilmoituksenne tuli voimaan. Lisäksi paikassa käytettiin vuokratyöläisiä pystymettästä joten en kauheasti luottaisi paperiseen ilmoitukseen enää, tiesvaikka jotkut ulkomaiset tyypit ulkomailla tallentelevat ilmoituksianne nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan