Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun postia avataan asunnossa josta muutin!

Vierailija
28.02.2016 |

Tää on nyt toinen kerta kun uusi asukas avaa mun postia!!
Näkeehän se nimestä ettei kirje elikä lasku ole sille.
Ja edellisellä kerralla oli avannut laskun joka ei mitenkään voi olla täällä asuvalle ihmiselle eli ei erehdyksessäkään ole voinut avata.
Minkälainen ihminen avaa toisen postia??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka olettaa edellisen asukkaan ilmoittaneen postille muutostaan.

Vierailija
2/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuva ihminen, etenkin sellainen jolle tulee jostain syystä suuria määriä postia, ei välttämättä edes katso mitä niissä lähetyksissä lukee, vaan avaa ihan kaiken katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali. Olisit hoitanut osoitteenmuutoksen kunnolla.

Vierailija
4/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus kirjesalaisuuden rikkomisesta. Loppuu siihen jos yhtään älliä päässä.

Vierailija
5/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitteenmuutos

Vierailija
6/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen ei ilmoita uutta osoitettaan laskuttajille? Olen avannut kerran toisen ihmisen postin, kun halusin tietää onko ko. ihminen edes elossa, kun sen postit tuli vuodesta toiseen mulle, vaikka palautin postit aina Postiin ja kerroin ettei ihminen asu siinä asunnossa jonne postit jaetaan. No olihan hän elossa, oli tehnyt plussa-ostoksia ja ansainnut etuuksia, ei vaan halunnut tietää niistä mitään.

Vierailija
7/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen vain repinyt kasan laskuja auki sen tarkemmin katsomatta. Yksi kuorista olikin osoitettu jollekin edelliselle asukkaalle. Toimitin kasaan teipatun kuoren postiin ja ilmoitin, että henkilö ei asu kyseisessä osoitteessa. Viikon päästä sama kuori oli jälleen postilaatikossani.

Vierailija
8/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole tehnyt osoitteenmuutosilmoitusta?

Vierailija
9/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tavallinen ihminen ja olen muutaman kerran avannut kirjeitä laatikostani, jotka eivät olekaan olleet mulle, en ole osannut kuvitella, että jonkun muun posti tulisi laatikkooni .

Vierailija
10/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla tyytyväinen. Kun mä muutin, se seuraava asukas tilasi mun nimellä kaikkea kamaa laskulle. Kiva oli sitten sitä selvitellä ulkomailta.

Vierailija
11/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tehnyt osoitteenmuutoksen. 

Asunnossani asunut edellinen vuokralainen ei tehnyt osoitteenmuutosta ja hänen postinsa kannettiin tänne. Kiltisti kannoin postit postilaatikkoon ja kirjoitin kirjekuoreen/lehteen/mihin lie mainokseen ettei ko. henkilö asu enää täällä. Kun tätä oli jatkunut pari viikkoa, soitin postiin ja sanoin ettei henkilö asu täällä enää, älkää tuoko niitä posteja tänne. Postien tulo kuitenkin jatkui enkä jaksanut enää huolehtia niistä. Iskin ne kylmästi sinne postiluukkujen viereen, alaoven luo, jollekin korokkeelle ja jätin siihen. Ilmeisesti siivooja ne sitten jossain kohtaa siivosi. Soitin kuitenkin taas kertaalleen postiin ja sanoin, että älkää tuoko niitä tänne. Muutama kirje vielä tuli ja sitten loppui. 

Vierailija
12/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen vain repinyt kasan laskuja auki sen tarkemmin katsomatta. Yksi kuorista olikin osoitettu jollekin edelliselle asukkaalle. Toimitin kasaan teipatun kuoren postiin ja ilmoitin, että henkilö ei asu kyseisessä osoitteessa. Viikon päästä sama kuori oli jälleen postilaatikossani.

En voi ymmärtää tuollaisia taloudenhoitajia?

Itse olen pitkäaikaisesti vaikeasti masentunut, muttei koskaan ole tullut mieleen että tieten tahtoen kusisin talouteni.

Mitä ihmettä päässäsi liikkuu?

Kai päihteisiin sentään on rahaa?

Vierailija
13/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos sää maksat?

Vierailija
14/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olen tehnyt!

Vierailija
15/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitkäaikaisesti vaikeasti masentunut, muttei koskaan ole tullut mieleen että tieten tahtoen kusisin talouteni.

Väärä lainaus?

Vierailija
16/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olen tehnyt!

Eiköhän se syyllinen ole posti eikä uusi asukas. En minä ainakaan katso, kenelle kirje tulee, avaan sen. Asun yksin, ei tänne pitäisi muiden postia tulla.

Vierailija
17/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja olen muutaman kerran avannut jonkun muun postia. Itse sain rahaa sisältäneen oman kirjeeni avattuna. Eli joku oli avannut ja huomannut ettei se kuulu hänelle ja toimittanut sen sitten minulle. Kaikki rahat oli tallella.

Vierailija
18/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako se masennus sulla sisälukutaitoon ja ymmärrykseenkin?

Mulla ei onneksi.

Vierailija
19/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olen tehnyt!

No et ole ainakaan maksullista muuttopostipalvelua, se huolehtii vuoden ajan postit oikeaan osoitteeseen. Sinä aikana ehtii kyllä kaikille laskuttajille ilmoittaa uuden osoitteensa.

Vierailija
20/21 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennuksen lisäksi sulla on vikaa luetunymmärtämisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi