Pikkulapsiperheet, kuinka usein teillä peuhataan vällyjen
Kommentit (31)
Nyt on kyllä ollut kieltämättä hiljaista. . oisko ennen joulua hässitty viimeks.
Nuorin lapsi on neljä. Minä nukun makkarissa, mies olkkarissa. Seksiä ei ole jos on hellettä kesällä tai jos on kylmä talvi. Keväällä ja syksyllä mies suostuu joskus, samoin jos on viileä kesä. Sanoisin että ehkä 3-6 kertaa vuodessa yhdytään. Mies ei siis halua kun sää on väärä. Minä haluaisin ehkä 1-2 kertaa viikossa. Runksin salaa itsekseni sitten.
Aila usein heilutellan peittoa. Mies on kova poika nussimaan ja minä annan aina auliisti. 😊
Aivan liian harvoin, ehkä noin 8 kertaa viikossa. Joskus on öitä, ettei rakastella ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Nuorin lapsi on neljä. Minä nukun makkarissa, mies olkkarissa. Seksiä ei ole jos on hellettä kesällä tai jos on kylmä talvi. Keväällä ja syksyllä mies suostuu joskus, samoin jos on viileä kesä. Sanoisin että ehkä 3-6 kertaa vuodessa yhdytään. Mies ei siis halua kun sää on väärä. Minä haluaisin ehkä 1-2 kertaa viikossa. Runksin salaa itsekseni sitten.
Teillähän sitten aika aktiivista. Meillä mies on kieltäytynyt seksistä v. 2002 jälkeen. Syytä ei kerro, ehkä se on sää.
Kerran viikossa, joskus vierähtää 2.
En koskaan ole tajunnut miksi lapset estäisi seksin. Pienet lapset nukahtaa suht ajoissa ja mielestäni normaali teini ei tule vanhempien makkariin illalla koputtamatta! Teinit taitaa olla tekosyy monelle.
Puolen vuoden välein, sitten saattaa tulla joku helleputki kesällä, kesälomat ja kaikki niin ollaan yhtenään toistemme kimpussa..Tää sopii meille. .En jaksaiskaan jos ois kokoajan perseessä kiinni. Seksiä saadaan kyllä aina kun halutaan.
Tällä hetkellä parin kk välein ja silloinkin joudun olemaan aloitteentekijä. Seksi loppui kuin seinään kun tulin raskaaksi. Suoraan sanottuna vituttaa ja miettii että joudunko koko loppuelämän(suhteen?) elämään tällaisessa tilanteessa missä itsellä niin erilaiset tarpeet. Ehkä se on sitten se sää mikä mieheen vaikuttaa kuten joku tuolla yllä jo mainitsi.
9-20 krt kuussa, vaikka asutaan raksa-ajan kaksiossa ja tyttö nukkuu samassa huoneessa. lapsi 2 vuotta
1-2 krt / kk. Minä haluaisin hellyyttä arjessa ja seksiäkin jotain 2krt viikossa, vaimolle riittäisi vain silloin kun sitä sattuu haluttamaan, mitä ei yleensä tapahdu silloin kun minä teen aloitteen. Arjessa ei halua hellyyttä, ei edes haleja. Antaa olla, unelmoikoon isommasta asunnosta, minä unelmoin romanttisessa naisesta. Saattaa tuo joku päivä yllättyä, kun nostan kytkintä. Ai niin, kuopuskin on jo 5, mutta tulipahan kommentoitua...
Jos se on 28 -vuotias, niin sit mä varmaan oon. 😉