Aiotko kosia miestä huomenna?
Kommentit (20)
Minä kosin aikoinaan, seurusteltiin toista vuotta. Mies ei uskonut että olen tosissani, koska kuinka huolisin"hänen laisen". Seurustelu jatkui, ja kun seuraava karkauspäivä lähestyi, mies ehdotti sormusten ostoa. Olisihan se ollut noloa jos olisin kosinut toistamiseen 😀
En ole tavattavissa huomenna.
t. mies (-> duck-n-cover)
Vierailija kirjoitti:
Minä kosin aikoinaan, seurusteltiin toista vuotta. Mies ei uskonut että olen tosissani, koska kuinka huolisin"hänen laisen". Seurustelu jatkui, ja kun seuraava karkauspäivä lähestyi, mies ehdotti sormusten ostoa. Olisihan se ollut noloa jos olisin kosinut toistamiseen 😀
Et sitten kehdannut hamekangasta pyytää siitä ekasa kerrasta?
Haluaisin kosia yhtä miestä edes seurusteluun, mutta tiedän, että mies torjuisi joten en aio.
Vierailija kirjoitti:
Karkauspäivänä?
Olen harkinnut asiaa,toisaalta ollaan jo seurusteltu 10 vuotta,mielestäni aika olisi jo kypsä mennä naimisiin.Toisaalta mies panikoi kun mainitsekin sanan "häät",hankala tilanne :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin ainakin pyytänyt!En tosin osaa ommella,joten se olisi mennyt hukkaan mutta perinteistä ja periaatteista täytyy pitää kiinni :D
Toivottavasti Suvi kosii mua, itse en uskalla. Tai no joo hyvä jos edes huomais mut ja vaihtais pari sanaa. oojavee.
Tottakai aion. En vain tiedä vielä, että ketä aion.
rakastan palstailua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin ainakin pyytänyt!En tosin osaa ommella,joten se olisi mennyt hukkaan mutta perinteistä ja periaatteista täytyy pitää kiinni :D
Onhan niitä ompelimoita, jos nyt ei omista konetta tai osaa ommella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä ompelimoita, jos nyt ei omista konetta tai osaa ommella.
Niin mä vähän ajattelinki,että jos tuo Elämäni Mies ei olekaan halukas naimisiin,saa sentään hamekankaan ostaa,kai sen joku osaa ommella hameeksi :D
Vierailija kirjoitti:
Karkauspäivänä?
Olen harkinnut asiaa,toisaalta ollaan jo seurusteltu 10 vuotta,mielestäni aika olisi jo kypsä mennä naimisiin.Toisaalta mies panikoi kun mainitsekin sanan "häät",hankala tilanne :/
Eihän naimisiin meno = häät!
Vierailija kirjoitti:
Kosikaa joku minua :(
- Lassukka
Jaksatko odottaa huomiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkauspäivänä?
Eihän naimisiin meno = häät!
Ilmeisesti jotenkin sitoumiskammoinen,ollaan jo kuin vanha aviopari mutta mies pelkää varsinaista naimisiinmenoa :D
Ilman sormusta en kuulemma saa kosia ja kindersormuskaan ei kuulemma käy. On kyllä vaativa tuo mun poikaystävä. :D
N28 kirjoitti:
Tottakai aion. En vain tiedä vielä, että ketä aion.
Kannattaa kosia niin montaa kuin miestä kuin mahdollista,vaikka ei pääsisi vihille,saa monta hamekangasta!
Vierailija kirjoitti:
Ilman sormusta en kuulemma saa kosia ja kindersormuskaan ei kuulemma käy. On kyllä vaativa tuo mun poikaystävä. :D
Voi pahus,mä jo mietin että kosisin "purkka-automaattisormuksella",en viitsi ostaa kultasepän liikkeestä oikeaa jos kuitenkin tulee rukkaset :(
Mieleen tulee montakin ihanaa miestä,joita kosisin mielelläni,mutta valitettavasti törmäilen heihin vain satunnaisesti.Tänään en ole tavannut yhtäkään,ehkä parempi onni sitten seuraavana karkauspäivänä 2020.
Ehkä. En oo ihan varma vielä.