Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko kosia miestä huomenna?

Vierailija
28.02.2016 |

Karkauspäivänä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. En oo ihan varma vielä.

Vierailija
2/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aattelin jättää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosikaa joku minua :(

- Lassukka

Vierailija
4/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kosin aikoinaan, seurusteltiin toista vuotta. Mies ei uskonut että olen tosissani, koska kuinka huolisin"hänen laisen". Seurustelu jatkui, ja kun seuraava karkauspäivä lähestyi, mies ehdotti sormusten ostoa. Olisihan se ollut noloa jos olisin kosinut toistamiseen 😀

Vierailija
5/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavattavissa huomenna.

t. mies (-> duck-n-cover)

Vierailija
6/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kosin aikoinaan, seurusteltiin toista vuotta. Mies ei uskonut että olen tosissani, koska kuinka huolisin"hänen laisen". Seurustelu jatkui, ja kun seuraava karkauspäivä lähestyi, mies ehdotti sormusten ostoa. Olisihan se ollut noloa jos olisin kosinut toistamiseen 😀

Et sitten kehdannut hamekangasta pyytää siitä ekasa kerrasta?

Vierailija
7/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kosia yhtä miestä edes seurusteluun, mutta tiedän, että mies torjuisi joten en aio.

8/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkauspäivänä?

Olen harkinnut asiaa,toisaalta ollaan jo seurusteltu 10 vuotta,mielestäni aika olisi jo kypsä mennä naimisiin.Toisaalta mies panikoi kun mainitsekin sanan "häät",hankala tilanne :/

9/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin ainakin pyytänyt!En tosin osaa ommella,joten se olisi mennyt hukkaan mutta perinteistä ja periaatteista täytyy pitää kiinni :D

Vierailija
10/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Suvi kosii mua, itse en uskalla. Tai no joo hyvä jos edes huomais mut ja vaihtais pari sanaa. oojavee.

Vierailija
11/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aion. En vain tiedä vielä, että ketä aion.

Vierailija
12/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan palstailua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin ainakin pyytänyt!En tosin osaa ommella,joten se olisi mennyt hukkaan mutta perinteistä ja periaatteista täytyy pitää kiinni :D

Onhan niitä ompelimoita, jos nyt ei omista konetta tai osaa ommella.

13/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä ompelimoita, jos nyt ei omista konetta tai osaa ommella.

Niin mä vähän ajattelinki,että jos tuo Elämäni Mies ei olekaan halukas naimisiin,saa sentään hamekankaan ostaa,kai sen joku osaa ommella hameeksi :D

Vierailija
14/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkauspäivänä?

Olen harkinnut asiaa,toisaalta ollaan jo seurusteltu 10 vuotta,mielestäni aika olisi jo kypsä mennä naimisiin.Toisaalta mies panikoi kun mainitsekin sanan "häät",hankala tilanne :/

Eihän naimisiin meno = häät!

Vierailija
15/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosikaa joku minua :(

- Lassukka

Jaksatko odottaa huomiseen?

Vierailija
16/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkauspäivänä?

Eihän naimisiin meno = häät!

Ilmeisesti jotenkin sitoumiskammoinen,ollaan jo kuin vanha aviopari mutta mies pelkää varsinaista naimisiinmenoa :D

Vierailija
17/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sormusta en kuulemma saa kosia ja kindersormuskaan ei kuulemma käy. On kyllä vaativa tuo mun poikaystävä. :D

18/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Tottakai aion. En vain tiedä vielä, että ketä aion.

Kannattaa kosia niin montaa kuin miestä kuin mahdollista,vaikka ei pääsisi vihille,saa monta hamekangasta!

19/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman sormusta en kuulemma saa kosia ja kindersormuskaan ei kuulemma käy. On kyllä vaativa tuo mun poikaystävä. :D

Voi pahus,mä jo mietin että kosisin "purkka-automaattisormuksella",en viitsi ostaa kultasepän liikkeestä oikeaa jos kuitenkin tulee rukkaset :(

Vierailija
20/20 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tulee montakin ihanaa miestä,joita kosisin mielelläni,mutta valitettavasti törmäilen heihin vain satunnaisesti.Tänään en ole tavannut yhtäkään,ehkä parempi onni sitten seuraavana karkauspäivänä 2020.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi