Jos olet 25-40-vuotias lapseton sinkku pääkaupunkiseudulta...
...niin haepa huviksesi tänä iltana Ensitreffit alttarilla -ohjelman kolmannelle kaudelle.
Hakuaika alkaa lähestyä nimittäin loppuaan, joten jos on käynyt mielessä hakea, niin hae.
Tai jos lähipiirissä on joku kiva sinkkumies tai -nainen joka täyttää vaatimukset, niin käske sen hakea.
Olen kerännyt kaiken olennaisen tiedon hakemisesta tänne: http://haeohjelmaan.net
Kommentit (8)
Oon niin ruma, että ette kuitenkaan halua mua telkkariin
Missä maailmassa Katri Manninen mahtaa elää, jos hänen mielestään kaikki sinkut haluavat naimisiin? Minä olen esimerkiksi harvinaisen tyytyväinen sinkkuna, ja minusta on jopa vähän loukkaavaa, että otsikolla houkutellaan paikalle kaikki sinkut ja sitten oletetaan, että sinkut ilman muuta haluavat kipeästi eroon sinkkustatuksestaan. Jos ehdottaisin tähän ohjelmaan hakemista parisuhteettomille kavereilleni, saisin lähinnä kummastuneita katseita.
Kaikin tavoin paljon parempi otsikko olisi ollut: Oletko 25-40 vuotias lapseton, parisuhdetta etsivä sinkku pääkaupunkiseudulta? Hae nyt Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan
sie voit varmaan kosii sitä sun omaasi! sormus kun sattuu olemaan sitä kinder-mallia!
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei yhtään ole kiinnostunut julkisuudesta?
Ainakaan ekalla kaudella kukaan hakuprosessissa viimeiseen vaiheeseen päässeistä ei ollut kiinnostunut julkisuudesta vaan kaikkia jännitti, pelotti tai ainakin mietitytti se. Uteliaisuus ja halu löytää oma rakas ohjelman kautta oli kuitenkin isompi.
Ohjelmaan nimenomaan halutaan ihmisiä, jotka eivät halua ohjelmaan julkisuuden vaan rakkauden takia.
Sun laihdutusblogi oli ainoa blogi, mitä oon koskaan seurannut aktiivisesti. Internet oli erilainen silloin :)
Ei kai naimisiin voi haluta mennä päähänpistosta. Ja vielä vieraan kanssa.
Entä jos ei yhtään ole kiinnostunut julkisuudesta?