No nyt on jouluksikin varattu matka ThaimaaHAN (ei Thaimaaseen)
Luojan kiitos pääsee pakoon sitä julmetun jouluhypetystä. Viime joulu meni kotosalla ja kiitos ei enää ikinä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Tutun filippiiniläisen mukaan suomalainen joulu on suorastaan tylsä, se ei näy juuri missään. Hänen kotimaassaan otetaan joulusta kaikki ilo irti.
Ollaan perheenä oltu vuosikaudet joulua "paossa" milloin missäkin päin maailmaa ja kyllähän se joka kolkassa jollain lailla näkyy, mutta Suomessa se on jotenkin niin ahdistavaa ihmiselle, joka ei siitä niin perusta. -ap
Ai thaikkuihin? Hienoa, kunpa minulle sallittaisi sama joskus, vapaus perinteisestä joulusta, ilman että tuo niin pahoittaisi mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Ai thaikkuihin? Hienoa, kunpa minulle sallittaisi sama joskus, vapaus perinteisestä joulusta, ilman että tuo niin pahoittaisi mielensä.
Kuka on tuo mielensäpahoittaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tuo mielensäpahoittaja?
Tuo parempi puolisko arvostaa perinteistä joulua.
Tutun filippiiniläisen mukaan suomalainen joulu on suorastaan tylsä, se ei näy juuri missään. Hänen kotimaassaan otetaan joulusta kaikki ilo irti.