Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä syödään tänään?

Vierailija
28.02.2016 |

Meillä oli juuri kinkkukiusausta, vuohenjuustosalaattia ja jälkkäriksi kinuski-karpalohyvettä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spydäri <3

Vierailija
2/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Miten teitte ton vuohenjuustosalaatin ja jälkkärin. Ohje kiitos 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi syötiin eilistä possun sisäfilettä inkiväärillä maustetussa kookos-jogurtti-kastikkeessa riisin kera. Päivällisellä syödään kanaviillokkia.

Vierailija
4/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonmakkarakeittoa, siemennäkkäriä ja jälkkäriksi mansikkarahkaa.

Vierailija
5/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön juuri lihapiirakoita aamiseksi. Itse olen peeaa, joten siinä mielessä olisi turvauduttava kaapissa olevaan hernekeittopurkkiin. Jos mies maksaa kauppareissun, niin teen tomaattikeittoa ja fetasalaattia <3

Vierailija
6/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusausta paistin jämistä ja perus vihersalaattia. Muutama pala suklaata jälkkäriks.

Vierailija
7/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiä nachoja ja taco-maustettua jauhelihaa salsan ja avokadon kera. 

Vierailija
8/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä! Miten teitte ton vuohenjuustosalaatin ja jälkkärin. Ohje kiitos 😍

Vuohenjuustosalaatissa oli sitä vuohenjuustoa ;) , viinirypäleitä, punasipulia, kurkkua sekä jääsalaattia. Kastikkeena joku valmis vadelmavinegrette. Toi kinuski-karpalohyve koottiin niin, että annosmaljassa pohjalla vaikka piparin tai muun keksin murua, päälle kermavaahto-rahkaseosta, johon sekoitettu kinuskikastiketta sekä niitä karpaloita ja kinuskikastiketta paljaaltaan.

Vierailija
9/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihapihvejä, porkkanamuhennos, sienikastike ja paistetut perunat. Sunnuntain herkuttelua. :)

Vierailija
10/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Mutta inhoan sanaa hyve. Omenahyvettä, raparperihyvettä. Hrrrr 😨 😂

Vierailija
11/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen kana uunissa ja uunijuureksia

Vierailija
12/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattinen kasviskastike pastan kanssa, päälle mozzarellaraastetta. Korvapuusteja alan kohta leipoa, jahka mies saa haettua kaupasta maitoa.

Vierailija
13/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakastiketta. Seuraavaksi tulee kaalikeittoa. Oli meinaan kaalit tarjouksessa Lidlissä.

T. Lidl-mies.

Vierailija
14/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Mutta inhoan sanaa hyve. Omenahyvettä, raparperihyvettä. Hrrrr 😨 😂

"Trifle" on toinen mahdollinen nimi, itse asiassa se kuvaa tuota jälkiruokaa paremmin kuin hyve.

Vierailija
15/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupas hoitaa mulle pizzaa, sushia tai Hodarin ja Hummerin hodareita... Mä oon kipee, mikään järkiruoka ei innosta nyt.

Vierailija
16/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papuwokki ja riisiä. Super halpaa ja hyvää.

Vierailija
17/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaankaretta, hain eilen Roslundilta. Ihan parasta! Siihen kunnon salaattia kylkeen ja nam, ei tarvii mitään pottuja tms. Jälkkäriksi Lidlin Poire Belle Helene.

Vierailija
18/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kellään hyvää kalapyörykkä ohjetta ?! Tein eilen semmosii eikä ollu hyviä :(

Vierailija
19/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lupas hoitaa mulle pizzaa, sushia tai Hodarin ja Hummerin hodareita... Mä oon kipee, mikään järkiruoka ei innosta nyt.

Kuin normaalii jälkkärin syöminen on kotona? Mietin vaan. Viikonloppusinko av:laiset niitä vääntää vai aina?

Vierailija
20/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Trifle" on toinen mahdollinen nimi, itse asiassa se kuvaa tuota jälkiruokaa paremmin kuin hyve.

Vielä hirveämpi. 😂🙊

Eikö vaan kävis, että karpalo -kinuskijälkkäriä tai hässäkkää.

Ja oon ite vieläpä kokki. Voitte vaan kuvitella kärsimykseni määrän. 😅