Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen oikeuksien puolustajat eivät näe metsää puilta!

Vierailija
28.02.2016 |

Nyt mennään perse edellä puuhun, kun ruvetaan puolustamaan naisen oikeuksia harrastaa irtosuhteita ilman leimautumista!
On monia asioita jotka vaativat huomiota kuten pieni kotihoidontuki,naisen koskemattomuus uudessa maailman tilanteessa,naisen pieni palkka,naisten syrjintä työmarkkinilla äitiyden vuoksi..yms..yms...saa jatkaa.
Miettikää nyt vaikka mmahamme saapuvaa uutta uskontoa.tyttärillämme pitäisi olla oikeus kulkea kaduilla normaalisti ilman pelkoa.Mutta minähän saan tästä heti rasistin leiman otsaani ja huomattavasti tärkeämpää suomalaisen naisen mielestä on se että hän saa harrastaa irtosuhteita KUIN MIEHET ilman leimautumista kevytkenkäiseksi.No voi nyt..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oottekste jotain hemmetin keski-ikäsiä, kun tämmönen on niin ajankohtanen asia!? En itse reilu parikymppisenä oo huomannut vuosiin mitään eroa kanssaeläjien suhtautumisessa eri sukupuolten "lutkailuun". Molemmat sitä tekee ja molepia katsotaan ihan yhtä säälivästi, jos yrittävät jokaista vastaantulijaa. Kiitos ja siirtykää seuraavaan aiheeseen.

Vierailija
22/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18: Miksi jankkaat samasta asiasta monessa ketjussa?

Mistä hän jankkaa? Mielestäni hän kertoi juuri mielipiteensä tämän ketjun aiheeseen. 

Samaa puhkinussittu-vouhotusta on jo useammassa ketjussa. Tyyppi sai hepulin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä miten tämän "puhkinussittu" ja "vapaita suhteita harrastava nainen" -keskusteluaiheen suomalaiset asenteet muistuttavat äärimuslimien käsityksiä naisista.

Vierailija
24/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oottekste jotain hemmetin keski-ikäsiä, kun tämmönen on niin ajankohtanen asia!? En itse reilu parikymppisenä oo huomannut vuosiin mitään eroa kanssaeläjien suhtautumisessa eri sukupuolten "lutkailuun". Molemmat sitä tekee ja molepia katsotaan ihan yhtä säälivästi, jos yrittävät jokaista vastaantulijaa. Kiitos ja siirtykää seuraavaan aiheeseen.

En ole keski-ikäinen, mutta jäikö sinulta huomaamatta keskustelu, jossa jo otsikossa kutsutaan naista puhkinussituksi? Ja sana lutkailukin, on naisia koskeva sana. Syy miksi käytät sitä on, ettei seksuaalisesti aktiivisia miehiä kohtaan ole käytössä vastaavia negatiivissävytteisiä sanoja. Ainakaan yleisesti. 

Ja miksi oletus on, että jos nainen, sinkkukin, on seksuaalisesti aktiivinen, hän yrittää jokaista vastaantulijaa?

Vierailija
25/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä hän jankkaa? Mielestäni hän kertoi juuri mielipiteensä tämän ketjun aiheeseen. 

Minä ainakin juuri käytin sanaa puhkinussittu ensimmäisen kerran ikinä, viestissäni nro 24. Eli meitä on nyt sitten ainakin kaksi, miksei useampiakin. Yllättääkö sinua, että feministit eivät kannata naisten alistamista? Ja SEN sinä tuomitset ja alennat vouhotukseksi ja hepuliksi?

Vierailija
26/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin juuri käytin sanaa puhkinussittu ensimmäisen kerran ikinä, viestissäni nro 24. Eli meitä on nyt sitten ainakin kaksi, miksei useampiakin. Yllättääkö sinua, että feministit eivät kannata naisten alistamista? Ja SEN sinä tuomitset ja alennat vouhotukseksi ja hepuliksi?

Aargh! Älä ainakaan esiinny feministinä, ethän? T. Feministi

Vierailija
27/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse keski-ikäinen viidentoista vuoden kuluttua ja varmasti haluat silloinkin ilmaista mielipiteitäsi kaikenlaisista omaasi ja muita ikäryhmiä koskevista asioista.

Vierailija
28/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aargh! Älä ainakaan esiinny feministinä, ethän? T. Feministi

Miksen? Mikä mielestäsi feminismin tarkoitus sitten on, jos ei sukupuolten välinen tasa-arvo? Ja olen todellakin feministi. Sinä ilmeisesti et.

Vierailija
29/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole keski-ikäinen, mutta jäikö sinulta huomaamatta keskustelu, jossa jo otsikossa kutsutaan naista puhkinussituksi? Ja sana lutkailukin, on naisia koskeva sana. Syy miksi käytät sitä on, ettei seksuaalisesti aktiivisia miehiä kohtaan ole käytössä vastaavia negatiivissävytteisiä sanoja. Ainakaan yleisesti. 

Ja miksi oletus on, että jos nainen, sinkkukin, on seksuaalisesti aktiivinen, hän yrittää jokaista vastaantulijaa?

-AV:n yksittäinen provoilija varmaan onkin se totuuden torvi, joka kertoo absoluuttisen totuuden, kuinka naisiin yleisesti suhtaudutaan.

-Miksi pitäisi käyttää eri sanaa miesten toimiessa täysin samalla tavalla? Käytin sanaa "lutkailu", koska sitä on palstalla viime päivinä viljelty. Voisin sanoa myös positiivisesti: avoin tai liberaali suhtautuminen seksuaalisuuteen. Ei kai siinä mitään negatiivista ole, jos sellaisen toteuttamisesta nauttii.

-Ei ole oletus, on vain yksi ulottuvuus tuosta toiminnasta, SEKÄ miehillä että naisilla.

Vierailija
30/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, ettei naisten oikeuksien puolustajat puolusta myös niitä muita oikeuksia? Se, että sinä ajattelet että irtosuhteet leimaavat naisen, mutteivät miestä, tekee sinusta kuitenkin auttamatta sovinistin. Ei auta vaikka kuinka käytät naisten oikeuksia keppihevosena omille mielipiteillesi.

Olenko sanonut jotain tuollaista?Olenko??

Mies joka kertoo juoksevansa naisissa on ääliö mutta naisen joka tekee saman pitäsi minun mielestäni olla jotenkin kunnioitettava koska uskaltaa olla niinkuin miehet?SIIS MITÄ VITTUA?

Olen ikäni puolustanut naisen oikeutta olla nainen--ilman että sen pitäisi olla hyvä jätkä!

Tyttäreni opetan olemaan vahva ja perään mieheltäni sitä että antaa hyvän esimerkin ja on vahva siksi että tyttäreni ei tarvitse hakea hyväksyntää miehiltä.

Oma äitini oli tälläinen miehissä kulkija ja halveksin häntä aina..kuten olisin halveksunut isäänikin jos hänellä olisi olut naistarinoita kerrottavanaan.Äidilläni oli trauma joka teki hänestä miehiltä hyväksyntää hakevan.

Mielestäni on paljon tärkeämpiäkin asioita,kuten naisten työllistyminen ja se että kun kerran se on usein ÄITI JA NAINEN joka jää kotiin hoitamaan lapsia,ettei siitä ainakaan rangaistaisi--se korvaus on huonompi kuin työttömyyskorvaus.Ja se että naiset kärsii syrjinnästä työpaikoilla ja nauttivat edelleen vuonna -16 huonompaa palkkaa kuin miehet samassa työtehtävässä.

Naisten alistaminen kekkuloinnilla alasti messuilla ja moottoriurheilukisoissa.Naisten alistaminen ja seksistiset mainokset...

Itse ainakin puhut kuin jätkä. Lisäksi kuvittelet voivasi määrätä mitä naisen vapauksia muut saavat puolustaa ja mitä eivät. Kuka luulet olevasi?

Vierailija
31/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä miten tämän "puhkinussittu" ja "vapaita suhteita harrastava nainen" -keskusteluaiheen suomalaiset asenteet muistuttavat äärimuslimien käsityksiä naisista.

Ja sitten nuo samat miehet ovat kuitenkin niin islam-vastaisia, vaikka omat mielipiteet ja asenteet istuvat uskontoon kuin nenä päähän. Tosi älykästä.

Vierailija
32/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä että naiset antaa helposti.

N19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän