montako avainta vuokra-asunnossa pitäisi olla asukasta kohti?
Asukasta kohti? Onko väliä, minkä ikäinen asukas on?
Kommentit (10)
Ei tuosta ole mitän sääntöä, ei mikän laki määrää että ovessa täytyis olla edes lukkoa.
Normaalia lienee se että avaimia on vähintään yhtä paljon kuin asukkaita, eikä yksi vara-avainkaan olisi pahitteeksi.4
Asun yksin ja oon saanu kaks avainta. Vara-avain on siskolla, jos satun joskus lukitsee itseni ulos.
Yksi jokaiselle ja yksi ylimääräinen lisäksi. Ärsyttää, kun asun Hoasilla. Jos kämppis on matkoilla, niin on aika turvaton olo. Jos mulle käy jotain, en voi jättää vara-avainta kaverille, että se pääsisi ruokkimaan kissan.
1 avain/asukas riittää vuokra-asunnossa. Itse en ainakaan vuokranantajana halua jaella osakkeeni avaimia ympäriinsä vuokralaisen tutuille vara-avaimiksi. Lisäksi alle koulu-ikäinen ei mielestäni tarvitse omaa avainta, kun joskus on yritetty teetättää lisäavaimia. että lapsillekin olisi omansa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asukasta kohti. Meidän talossa avaimia saatiin 2 avainta/asunto ja lisäavaimista maksettiin erikseen, niistä piti tehdä anomus isännöitsijälle. Tosin on asunto-osakeyhtiö eikä vuokra-asunto. Nämä ovat avaimia, joita ei voi noin vain teettää.
Vaihdat kokonaan uuden lukon, niin saat niin monta avainta kuin haluat, eikä isännöitsijä tai vuokranantajakaan pääse enää omilla avaimilla kotiisi.
Vierailija kirjoitti:
1 avain/asukas riittää vuokra-asunnossa. Itse en ainakaan vuokranantajana halua jaella osakkeeni avaimia ympäriinsä vuokralaisen tutuille vara-avaimiksi. Lisäksi alle koulu-ikäinen ei mielestäni tarvitse omaa avainta, kun joskus on yritetty teetättää lisäavaimia. että lapsillekin olisi omansa.
Mitä se sinua kiinnostaa kenellä niitä avaimia on kun ethän sinä siinä asunnossa asu.
Muutin vauvan kanssa kaksin VVO:n kaksioon, ja kolme avainta he antoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinua kiinnostaa kenellä niitä avaimia on kun ethän sinä siinä asunnossa asu.
Oliko tämä provo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin kiinnostaisi, kun kerta sen asunnon omistaisin.
Yksi asukasta kohti. Meidän talossa avaimia saatiin 2 avainta/asunto ja lisäavaimista maksettiin erikseen, niistä piti tehdä anomus isännöitsijälle. Tosin on asunto-osakeyhtiö eikä vuokra-asunto. Nämä ovat avaimia, joita ei voi noin vain teettää.