Harrastetaanko teillä suu-ja anaali seksiä
Käsitykseni mukaan ainakin parisuhteessa elävät yleensä harrastavat, ainakin sillointällöin. Miten on? Meillä ainakin kaikkea tulee tehtyä.
Kommentit (62)
Suuseksiä kyllä. Melkein joka kerta.
Anaaliseksiä ei ikinä. Ei ensimmäisessä, 15 vuoden avioliitossa eikä uudessa, 3 vuotta jatkuneessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana: yäk!
Onko seksi sun mielestä ällöttävää?
Kirjoitatko CV:hesi harrastusten kohdalle suu- ja anaaliseksi?
Totta kai. Ja mitä outoa tai erikoista moisessa.
Joo, annan suuseksiä miehelle about joka kerta, anaaliseksiä on ehkä kerran parissa kuussa.
Häh, joo? Eikös ainakin suuseksi ole ihan perussettiä?
Meillä kyllä harrastetaan molempia säännöllisesti, suuseksiä joka pianolla, peppua harvemmin - ehkä kerran kuussa.
Jep. Yleensä ensin anaaliseksiä ja sitten otan mieheltäni suihin
Oraaliseksi kumminkin päin lähes joka kerta- tai rehellisyyden nimissä sanottakoon, että mies taitaa nuolla mua hiukan useammin, kuin mitä minä otan suihin. Anaaliseksiä harvemmin, kun tuolla on liian paksu siihen :/ Punkkua rentoukseen, niin sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Oraaliseksi kumminkin päin lähes joka kerta- tai rehellisyyden nimissä sanottakoon, että mies taitaa nuolla mua hiukan useammin, kuin mitä minä otan suihin. Anaaliseksiä harvemmin, kun tuolla on liian paksu siihen :/ Punkkua rentoukseen, niin sitten :D
Perseeseen menee vaikka käsi kyynervartta myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseeseen menee vaikka käsi kyynervartta myöten.
Niinhän tuo sanoi - punkun kanssa. Meillä täysin sama juttu, tosin ilman punkkua ja pitkillä esileikeillä.
Se on muuten kyynärvarsi eikä kyynervarsi. Ihan kuin se on piano, ei pieno, alaspäin eikä alespäin. Ja se s-kirjain, se on äs eikä es.
Suuseksiä joskus, anaalia ei koskaan.
Emäntä tykkää kyllä ottaa munaa suuhun, mutta minä en siihen tonnikalan hajuiseen tavaraan kieltäni pistäisi. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Emäntä tykkää kyllä ottaa munaa suuhun, mutta minä en siihen tonnikalan hajuiseen tavaraan kieltäni pistäisi. Yäk.
Oletko harkinnut vaihtaa mieheen, kun selkeästi naiset eivät ole juttusi?
Suuseksiä joo, anaalia ei. Ei oikein kumpikaan oo halunnut erityisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Käsitykseni mukaan ainakin parisuhteessa elävät yleensä harrastavat, ainakin sillointällöin. Miten on? Meillä ainakin kaikkea tulee tehtyä.
Kyllä, anaalia silloin, kun saan ensiksi strap onilla panna miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Emäntä heti gynelle! Terve värkki ei haise tonnikalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emäntä heti gynelle! Terve värkki ei haise tonnikalalta.
No ei kai se terve olekaan, koska ei ole emännän pääkään. Sitä jaellaan lähikuppilan vessassa siihen malliin, että minä en siihen koske, paitsi kovassa kännissä siittimennupilla.
Yksi sana: yäk!