Jos nainen lihoo parisuhteessa huomattavasti
Kertooko se siitä, ettei enää välitä miehestään? Kun ei enää yritä näyttää hyvältä miehelle?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Akka vaihtoon
Jep. Ap vaihtoon. Laiha perseetön lauta. Yök. Viehättää vain piilohomoja.
Mitä täällä nyt minua kilvan haukutaan? Varmasti kroppani miellyttäisi myös nuorista tytöistä tykkääviä, eikä vain piilohomoja 😛
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen lihoo, mies alkaa voida huonosti. Lihava nainen ei herätä himoja.
Ei herätä laiha lautakaan
Ja välimuotoahan ei toki ole?
T hyvävartaloinen ja normaalipainoinen joka on miehensä mielestä seksikäs
Ap, miksi vain naisen lihominen on sinulle ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä nyt minua kilvan haukutaan? Varmasti kroppani miellyttäisi myös nuorista tytöistä tykkääviä, eikä vain piilohomoja 😛
Ap
Vielä oksettavampi ajatus....
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi vain naisen lihominen on sinulle ongelma?
Ei muiden lihominen ole mulle ongelma, lihotkoot pois niin olen entistä tyytyväisempi siihen että itse en liho! Ap
Mieheni rakastui luonteeseeni ei ulkonäkööni (eipä) mut jos nyt kovasti lihoaisin niin musta tuntuu että huomauttaisi kyllä..en ikinä kyllä turpoaisi koska olen tarkka ulkonäöstäni.Raskauksien aikana tullut 20 kiloa lisää jotka tippuvat itsekseen.Nyt vanhemmiten täytyy varmaan oikein ruveta treenaan ja jumppaan erikseen että pysyy peppu itseä miellyttävänä.Itselleni on tärkeää mitä peilistä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu kyllä todella kauniisti äidistään...NOT. Ap voi olla hoikka, muttei fiksu tai empaattinen tai tyytyväinen itseensä. Kovin on ilkeät ja katkerat jutut.
Onko se ihme jos on kuunnellut isäänsä ikänsä? Isänsä todennäköisesti olisi äidistä ottanut jotakin muuta pilkattavaa, se on tuo ihmistyyppi, ei ne kilot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on tutkittu että jos parisuhde voi hyvin, niin nainen lihoo. Eli ap asia on päinvastoin.
No ei varmasti ollut onnellisuuden ilmentymä ainakaan vanhempieni parisuhteessa jossa äidin lihottua isä huomautteli siitä jatkuvasti ja kehui hoikkien naisten ulkonäköä. Miten se muutenkaan voi olla totta, kun toisen tutkimuksen mukaan naisen läskit on miehelle suurin turnoff seksissä? Ap
Mulle on suurin turn off seksissä jos nainen on perseetön lauta. En halua nussia miehen näköistä.
Mies34
No sulla ei sitten varmaan kanssani seisoisi. Onneksi minun miehelläni seisoo jo kun katson tietyllä tavalla 😏 Ap, perseetön lauta
Munpa ei tarvi edes katsoa, kun vaikka vaan sanon, että mennäänlö kylpyyn jne niin miehellä seisoo etkä edes usko kuinka paljon painan.
Miksi kummassa pitäisi turvota?Eikö se oo ittellekin kivempaa kun on hoikka ja pysyy kivan näköisenä?Musta ainakin on!Siksi harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti ja paino on normaali ja näytän hyvältä..On se sitten mukavaa kun itse monen lapsen äitinä olen pitänyt itseni hyvännäköisenä ja nää turvonneet mammat mulkoilee mua kun haisevaa makkaraa ja ihan siksi että olen timmissä kunnossa ja hoikka..
Me ollaan kumpiki lihottu ku tykätään ruuasta.
Mut nyt on aika laihduttaa.