Jos nainen lihoo parisuhteessa huomattavasti
Kertooko se siitä, ettei enää välitä miehestään? Kun ei enää yritä näyttää hyvältä miehelle?
Kommentit (32)
Sitä on tutkittu että jos parisuhde voi hyvin, niin nainen lihoo. Eli ap asia on päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä on tutkittu että jos parisuhde voi hyvin, niin nainen lihoo. Eli ap asia on päinvastoin.
No ei varmasti ollut onnellisuuden ilmentymä ainakaan vanhempieni parisuhteessa jossa äidin lihottua isä huomautteli siitä jatkuvasti ja kehui hoikkien naisten ulkonäköä. Miten se muutenkaan voi olla totta, kun toisen tutkimuksen mukaan naisen läskit on miehelle suurin turnoff seksissä? Ap
Kun nainen lihoo, mies alkaa voida huonosti. Lihava nainen ei herätä himoja.
Tai kertoo kovasta stressistä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/tutkimus_onnellin…
Tässä ap:lle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti ollut onnellisuuden ilmentymä ainakaan vanhempieni parisuhteessa jossa äidin lihottua isä huomautteli siitä jatkuvasti ja kehui hoikkien naisten ulkonäköä. Miten se muutenkaan voi olla totta, kun toisen tutkimuksen mukaan naisen läskit on miehelle suurin turnoff seksissä? Ap
Mulle on suurin turn off seksissä jos nainen on perseetön lauta. En halua nussia miehen näköistä.
Mies34
Nainen lihoo aterioidessaan yhdessä miehen kanssa. Miehen jättiannokset suurentavat naisenkin annoksia.
Mun äiti on pulska ja koskaan isä ei ole huomautellut kiloista. Vanhempani ovat yhä rakastuneita ja ovat olleet yhdessä 50 vuotta.
Apua! Mä kun olin onneni kukkuloilla tässä parisuhteessa, lihoin paljon! Nyt, kun tunteet on laimentuneet ja onni väljähtynyt näiden kymmenien vuosien aikana, olen laihtunut puolihuomaamatta takaisin niihin lukemiin, mitkä mulla oli avioituessamme... En ole itse edes tajunnut noilla olevan jotain korrelaatiota, mutta taitaahan niillä olla!
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen lihoo, mies alkaa voida huonosti. Lihava nainen ei herätä himoja.
Ei herätä laiha lautakaan
Ap puhuu kyllä todella kauniisti äidistään...NOT. Ap voi olla hoikka, muttei fiksu tai empaattinen tai tyytyväinen itseensä. Kovin on ilkeät ja katkerat jutut.
Ei, kyllä se kertoo siitä, että on syönyt enemmän kuin kuluttaa.
Parisuhteessa molemmat saattavat välillä lihoa ja laihtua. Elämä on semmoista.
Lihoaa..on se sana.Ei kai siinä mitään.Moni mieskin tekee saman.Jos puoliso sairastuu tai masentuu..jos puoliso käy vieraissa tai tuhlaa kamalasti rahaa nettipeleihin..tää on niin tätä parisuhde,pienet on sulla murheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on suurin turn off seksissä jos nainen on perseetön lauta. En halua nussia miehen näköistä.
Mies34
No sulla ei sitten varmaan kanssani seisoisi. Onneksi minun miehelläni seisoo jo kun katson tietyllä tavalla 😏 Ap, perseetön lauta
Miksi läskeys on naisille joku itseisarvo? Ei kivikaudellakaan ollut läskejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies34
No sulla ei sitten varmaan kanssani seisoisi. Onneksi minun miehelläni seisoo jo kun katson tietyllä tavalla 😏 Ap, perseetön lauta
Miehesi on piilohomo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies34
Hyi vittu... miehesi taitaa tykätä siis miehistä...
Kertoo siitä, että parisuhde on onnellinen! Tutkittu juttu!