Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen lihoo parisuhteessa huomattavasti

Vierailija
28.02.2016 |

Kertooko se siitä, ettei enää välitä miehestään? Kun ei enää yritä näyttää hyvältä miehelle?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä, että parisuhde on onnellinen! Tutkittu juttu!

Vierailija
2/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on tutkittu että jos parisuhde voi hyvin, niin nainen lihoo. Eli ap asia on päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on tutkittu että jos parisuhde voi hyvin, niin nainen lihoo. Eli ap asia on päinvastoin.

No ei varmasti ollut onnellisuuden ilmentymä ainakaan vanhempieni parisuhteessa jossa äidin lihottua isä huomautteli siitä jatkuvasti ja kehui hoikkien naisten ulkonäköä. Miten se muutenkaan voi olla totta, kun toisen tutkimuksen mukaan naisen läskit on miehelle suurin turnoff seksissä? Ap

Vierailija
6/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen lihoo, mies alkaa voida huonosti. Lihava nainen ei herätä himoja.

Vierailija
7/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kertoo kovasta stressistä parisuhteessa.

Vierailija
8/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ollut onnellisuuden ilmentymä ainakaan vanhempieni parisuhteessa jossa äidin lihottua isä huomautteli siitä jatkuvasti ja kehui hoikkien naisten ulkonäköä. Miten se muutenkaan voi olla totta, kun toisen tutkimuksen mukaan naisen läskit on miehelle suurin turnoff seksissä? Ap

Mulle on suurin turn off seksissä jos nainen on perseetön lauta. En halua nussia miehen näköistä.

Mies34

Vierailija
10/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lihoo aterioidessaan yhdessä miehen kanssa. Miehen jättiannokset suurentavat naisenkin annoksia.

Vierailija
11/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on pulska ja koskaan isä ei ole huomautellut kiloista. Vanhempani ovat yhä rakastuneita ja ovat olleet yhdessä 50 vuotta.

Vierailija
12/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Mä kun olin onneni kukkuloilla tässä parisuhteessa, lihoin paljon! Nyt, kun tunteet on laimentuneet ja onni väljähtynyt näiden kymmenien vuosien aikana, olen laihtunut puolihuomaamatta takaisin niihin lukemiin, mitkä mulla oli avioituessamme... En ole itse edes tajunnut noilla olevan jotain korrelaatiota, mutta taitaahan niillä olla!

Vierailija
13/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen lihoo, mies alkaa voida huonosti. Lihava nainen ei herätä himoja.

Ei herätä laiha lautakaan

Vierailija
14/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu kyllä todella kauniisti äidistään...NOT. Ap voi olla hoikka, muttei fiksu tai empaattinen tai tyytyväinen itseensä. Kovin on ilkeät ja katkerat jutut.

Vierailija
15/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se kertoo siitä, että on syönyt enemmän kuin kuluttaa.

Parisuhteessa molemmat saattavat välillä lihoa ja laihtua. Elämä on semmoista.

Vierailija
16/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoaa..on se sana.Ei kai siinä mitään.Moni mieskin tekee saman.Jos puoliso sairastuu tai masentuu..jos puoliso käy vieraissa tai tuhlaa kamalasti rahaa nettipeleihin..tää on niin tätä parisuhde,pienet on sulla murheet.

Vierailija
17/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on suurin turn off seksissä jos nainen on perseetön lauta. En halua nussia miehen näköistä.

Mies34

No sulla ei sitten varmaan kanssani seisoisi. Onneksi minun miehelläni seisoo jo kun katson tietyllä tavalla 😏 Ap, perseetön lauta

Vierailija
18/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi läskeys on naisille joku itseisarvo? Ei kivikaudellakaan ollut läskejä?

Vierailija
19/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies34

No sulla ei sitten varmaan kanssani seisoisi. Onneksi minun miehelläni seisoo jo kun katson tietyllä tavalla 😏 Ap, perseetön lauta

Miehesi on piilohomo

Vierailija
20/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies34

Hyi vittu... miehesi taitaa tykätä siis miehistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan