Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kynnet pilalla säännöllisestä geelilakkauksesta

Sandrastina
28.02.2016 |

Olen käynyt laittamassa säännöllisesti (N 3-4 viikon välein) geelilakkausta käsiin, ja nyt viimeksi manikyyrissä ilmoitettiin, että kynteni ovat menneet niin ohueksi, ettei niihin sitä voida enää laittaa. Onko muille käynyt näin? Miksi manikyyripaikasta eivät kerro tästä mahdollisuudesta oman kynnen vahingoittumiseen asiakkaalle ? hoidan tunnollisesti kynsiäni öljyillä ja voiteilla uskoen, ettei geelilakkauksesta ole merkittävää haittaa. Nyt yhtäkkiä minulle ilmoitetaan, että kynnet ovat jatkuvan geelilakkauksen myötä menneet niin ohuiksi, ettei niihin voi laittaa mitään. Muilla samanlaisia kokemuksia? Vinkkejä kynsien vahvistamiseen ?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko tatuoinnin ottamatta selvää riskeistä tai silikonitissit tai lävistyksen nenään? Ilmeisesti. Vastuu on kuluttajalls. Eihän sipsipussissakaan ole varoitusta tai hampparipaketissa?

Vierailija
22/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko tatuoinnin ottamatta selvää riskeistä tai silikonitissit tai lävistyksen nenään? Ilmeisesti. Vastuu on kuluttajalls. Eihän sipsipussissakaan ole varoitusta tai hampparipaketissa?

Hauskasti otit esille tatuointibisneksen. Kai olet tietoinen, että EU ei vieläkään säätele liikkeissä käytettyjä värejä ja esim. osa tatuoiduista joutuu poistamaan tatuointeja niiden aiheuttamien reaktioiden seurauksena?

Lisäksi jos ottaa silikonit siellä on kyllä ihan tarkalleen kirurgi kertomassa mitkä ovat mahdolliset riskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap otti puheeksi geelikynnet ja joku kemikaalivihaaja tuli rageamaan kaikista maailman kemikaaleista tajuamatta itse muodostuvansa kemikaaleista.

Vierailija
24/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on tatuoinneilla, silareilla ja kemikaaleilla, jotka ihminen vapaaehtoisesti laittaa omaan kehoonsa?! Päätös on aina sinun. Vastuu on myös sinun. Jos jotain menee pieleen, siitä kärsii sinä ja lapsesi. Geelilynsistä, tatskoista ja silareista kannattaa ottaa itse selvää. Osa kemikaaleista, jotka työnnät itseesi vahingoittaa myös syntyviä lapsiasi.

Vierailija
25/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki kauneuden hoidolliset toimenpiteet sisältää riskejä. Olisi kurjaa mennä hemmotteluhoitoon, jos saisi aina kauhean listan vaaroja ennen hoitoja. T. Käyn hoitolassa melkein kaksi kertaa kuussa

Vierailija
26/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa katosi puolet omista ripsistä kun otin ripsenpidennykset. Kuulemma johtuu siitä, että nukun mahallani. Ei varoiteltu ei. Sain muutaman hoidon ilmaiseksi, mutta se ei tuo mun ripsiä takaisin.

Vierailija
27/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meinaa sitä, että kynsiäsi on viilattu liikaa. Huono kynsientekijä.

Vierailija
28/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä halusin tietää, onko kenellekään muulle käynyt kestolakkauksen vuoksi näin, että omat kynnet ovat alla ajan kanssa kärsineet? Minulla ollut laadukkaana pidetty OPI-kestolakkaus, huollot ja kotihoito asianmukaisesti tehty. Silti tilanne on nyt harmillisesti tämä, että omat kynnet tulleet niin ohuiksi, ettei niihin kestolakkausta voinut enää laittaa. Tieto yllätti minut. Aiemmin kynteni ovat olleet ihan normaalit, ei mitenkään erityisen ohuet tai huonokuntoiset.

Vierailija
29/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein olet käynyt uusimassa lakkauksen? Oletko repinyt geelejä itse pois?

Vierailija
30/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se meinaa sitä, että kynsiäsi on viilattu liikaa. Huono kynsientekijä.

Tässä on totuuden siemen. Geelejä ei saa poistaa viilaamalla, vaan liuottamalla lakanpoistonaineessa ja HYVIN varovasti ja kevyesti voi viilata sen jälkeen vähän pintaa. Tai viilaajan pitää osata tehdä se niin, että viilaa lakkaa, EI kynttä.

Pidä puoli vuotta paussia ja mene jollekin toiselle, joka osaa homman.

Vierailija
31/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on tatuoinneilla, silareilla ja kemikaaleilla, jotka ihminen vapaaehtoisesti laittaa omaan kehoonsa?! Päätös on aina sinun. Vastuu on myös sinun. Jos jotain menee pieleen, siitä kärsii sinä ja lapsesi. Geelilynsistä, tatskoista ja silareista kannattaa ottaa itse selvää. Osa kemikaaleista, jotka työnnät itseesi vahingoittaa myös syntyviä lapsiasi.

Huhhuh, olet kyllä erittäin vajaa kun et nyt näytä käsittävän asian ydintä vaikka sitä on täällä väännetty rautalangasta mikä on eettistä toimintaa ja mikä ei.

Säälittää ihan jos sinullakin on lapsia. Miten noin tyhmien ihmisten annetaan edes lisääntyä...

Vierailija
32/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo OPI-lakkaus tehdä liikkessä myyjien toimesta? Vai ovatko koulutettuja ihmisiä?

Vierailija
33/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli geelit ja halusin niistä eroon kun kynsi jäi oven väliin ja repeytyi. Ne porattiin irti ja se sattui kun porattiin omaan kynteen. Jäljelle jäi ohuet ja lyhyet nysät. Nyt syön kaikkia ja keratiinia ja ehkä jouluna ei enää hävetä. Öljyttynä ne ei näytä ihan niin karmeilta. Ei ikinä enää!!! Karmea kokemus ja se revennyt kynsi on yhä kipeä.

Vierailija
34/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli geelit ja halusin niistä eroon kun kynsi jäi oven väliin ja repeytyi. Ne porattiin irti ja se sattui kun porattiin omaan kynteen. Jäljelle jäi ohuet ja lyhyet nysät. Nyt syön kaikkia ja keratiinia ja ehkä jouluna ei enää hävetä. Öljyttynä ne ei näytä ihan niin karmeilta. Ei ikinä enää!!! Karmea kokemus ja se revennyt kynsi on yhä kipeä.

Jos ne porattiin irti ja kynnen pinta meni "pilalle" eli ohueksi niin tekijä ei ole osannut hommaansa.

Vierailija
35/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, olet kyllä erittäin vajaa kun et nyt näytä käsittävän asian ydintä vaikka sitä on täällä väännetty rautalangasta mikä on eettistä toimintaa ja mikä ei.

Säälittää ihan jos sinullakin on lapsia. Miten noin tyhmien ihmisten annetaan edes lisääntyä...

Minä itse olen vastuussa itselleni ja lapsilleni viime kädessä omasta terveydestäni. En ota riskiä, että joku kemikaali on karsinogeninen, koska lapsillani on vain 1 äiti. En myöskään anna teinieni pelleillä toksisien kemikaalien kanssa. Olen fiksumpi kuin kynsipellet tai kosmetologit, joten otan itse selvää riskeistä, enkä luota niihin, joiden leipää kynsien laittaminen on. Yksinkertaista! Kuka kynsillä itsensä elättäjä kertoisi sinulle samat asiat kuin turvallisuus- ja kemikaalivirasto tai THL?

Harva kynsiartisti edes puhuu hyvää suomea.

Vierailija
36/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mun kestolakkaus on huollatettu aina salongissa, joku kynsiteknikko tms kai. Kynnet on kääritty pieniin folioihin joiden sisällä ollut kestolakkauksen liuottava aine. Ei niitä ole koskaan revitty pois -kenenkään toimesta. Mutta vasta nyt kerrottiin, ettei tätä saa säännöllisesti käyttää. Huoltoväli ollut N 3 viikkoa. Harmittelen sitä, ettei kukaan voinut kertoa, ettei tätä kestolakkausta saa säännöllisesti pitää. Olisihan siitä voinut mainita, kun varaan uutta aikaa? Pitikö odottaa, että asiakkaan kynnet ohenee näin ohuiksi :( nämä ei siis geelikynnet vaan gel polish

Vierailija
37/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynsiä ja ripsienpidennyksiä tehdään ilman kattavaa koulutusta ja ilman kunnollista tietoa tuotteista ja niiden herkistävyyksistä. Maahantuojat järjestävät päivän mittaisia kursseja, minkä jälkeen osallistuja voi aloittaa liiketoiminnan. Välillä kielitaito on huono. Ei kannata ottaa riskiä.

Vierailija
38/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Huh Huh. Provo!

Vierailija
39/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa kynnet on tehty ihan väärin. Oikein tehtynä sen ei pitäisi ohentua kuin vähän.

Vierailija
40/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennekynsiä ja ripsienpidennyksiä tehdään ilman kattavaa koulutusta ja ilman kunnollista tietoa tuotteista ja niiden herkistävyyksistä. Maahantuojat järjestävät päivän mittaisia kursseja, minkä jälkeen osallistuja voi aloittaa liiketoiminnan. Välillä kielitaito on huono. Ei kannata ottaa riskiä.

No minun kosmetologini on suomea puhuva suomalainen, jolla on laadukas peruskoulutus ja joka koko ajan kouluttautuu lisää ja osaa myös kertoa näistä "myrkyistä" ihan selvällä suomenkielellä eli tietää mitä kemikaaleja hänen käyttämänsä tuotteet sisältävät ja mitä eivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan