Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ei voi toimia, jos nainen on miestä älykkäämpi

Vierailija
27.02.2016 |

Näin se vaan on.

Itse en koskaan voisi rakastua itseäni tyhmempään. Sellainen mies olisi kävelevä katastrofi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eli siis ikisinkkuus kutsuu. Oh well

Vierailija
2/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, olisiko kuitenkin, että sinun kanssasi parisuhde ei voi toimia? Nim.merk. kyllä tuo ukko on minua tyhmempi, mutta kun molemmat tietävät tasonsa, eivätkä silti toista mollaa tai yritä olla olevinaan enempää kuin on, niin hyvin toimii. Tosin ryhmille naisille, tyhmä mies ei sovi. Se on nähty lähipiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No way: sittenhän kaikki maailman heteroparit olis jo eronnu.

Vierailija
4/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos nainen on tyhmempi niin suhde ei toimi. Jos nainen on älykkäämpi suhde toimii. Ja nyt ei ole kyse koulutuksesta vaan älykkyydestä

mies

Vierailija
5/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan miehen pitää olla älykkäämpi, koska nainen etsii miehestä elämälleen suuntaa mutta ei toisinpäin. Naiselle tärkeämpää on empatia ym.luonneominaisuudet.

Mutta ehkä joissakin tapauksissa mies voi maskuliinisuudella kompensoida älykkyyden puutetta; jos mies on esim.jossain sellaisessa virka-asemassa, missä pompotetaan muita ihmisiä ja joka yhdistyy valtaan ja luottamukseen kuten poliisi.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
6/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta. Naisella menee hermot tyhmän miehen kanssa. Ei vaan jaksa....

Vierailija
7/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tavannut itseäni älykkäämpää naista, joten eipä haittaa vaikka näin olisi.

Vierailija
8/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tulee alemmuuskompleksi jos nainen on älykkäämpi. 

Vierailija
9/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tyhmä mutta ulkokuorelta kuin karkki. Kelpaa mulle. Ei sen kanssa voi jutella mistään.

Vierailija
10/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jos nainen on tyhmempi niin suhde ei toimi. Jos nainen on älykkäämpi suhde toimii. Ja nyt ei ole kyse koulutuksesta vaan älykkyydestä

mies

“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”

Meillä mies on korkeammin kouluttautunut, koska kokenut sen ainoaksi tavaksi haalia arvostusta. Noin muuten ei älyllä juurikaan loista. Itse olen varmasti älykkäämpi, mutta en koskaan ole nähnyt tarpeelliseksi pönkittää itseäni kouluttautumalla mihinkään muuhun, kun kutsumusammattiini. Tämä on tehnyt aivan jäätävän ongelman, koska mies uskoo tietävänsä kaikesta kaiken vain, koska hänellä yhdeltä marginaaliselta alalta korkeammat paperit kuin minulla mistään. Ei mitään käsitystä siitä, ettei älykkyys löydy niistä papereista.

Eli ei tämä toimi kuinkaan päin.

Vierailija
11/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan on.

Itse en koskaan voisi rakastua itseäni tyhmempään. Sellainen mies olisi kävelevä katastrofi.

Tarkoitat siis, että jos joku mies olisi vielä tyhmempi kuin sinä, niin aiheuttaisi sekasortoa missä vain kulkisikin? Todellinen onnettomien tilanteiden mies siis. No, onneksi meille muille on suotu sen verran älynlahjoja, että vaikka ottaisi vähän vähemmän älykkäämmänkin kuin itse on, ei tämä silti olisi mikään idiootti...

Vierailija
12/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan on.

ilmeisesti et sitten ole mikään järjen jättiläinen itsekään, jos kerran itseäsi tyhmempi olisi jo katastrofi :D :D :D 

Sen sijaan jos molemmat on älykkäitä, muutama pointsi sinne tänne ei kaada maailmoja.

Vierailija
13/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tavannut itseäni älykkäämpää naista, joten eipä haittaa vaikka näin olisi.

Mitä äitikulta on tekemässä sunnuntailounaaksesi?

Vierailija
14/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja työtön.

Tyhmä, mutta töissä.

Kumpi, vai kampi?

Vierailija
15/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan on.

Itse en koskaan voisi rakastua itseäni tyhmempään.

Tätä en epäile hetkeäkään.

Vierailija
16/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kuinka rasittavia monet tosi älykkäät miehet ovat, voin kertoa, ihan helvetin rasittavia. Kyllä ihmisen persoona ja luonne on niin paljon syvällisempi ja monimutkaisempi asia kuin ihmisen älykkyys, se on vain osa kokonaisuutta. 

17/23 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin sanoin ennen, sillä paljoa minua tyhmempää saa hakea, mutta löysin kuin löysinkin sellaisen sattumalta ja rakastuinkin vielä, mokoma. Kyllähän se miehen sivistymättömyys välillä pännii oikein urakalla, mutta sitten ajattelen että enhän minä hänen älykkyytensä ihastunut vaan huumorintajuun ja karismaan. Joskus olen ajatellut, kun mieheni sanoo minun olevan huippuälykäs, että aivottomien keskellä on tyhmän helppo loistaa. Ihana mies hän on silti.

Vierailija
18/23 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tavallaan miehen pitää olla älykkäämpi, koska nainen etsii miehestä elämälleen suuntaa mutta ei toisinpäin. Naiselle tärkeämpää on empatia ym.luonneominaisuudet.

Mutta ehkä joissakin tapauksissa mies voi maskuliinisuudella kompensoida älykkyyden puutetta; jos mies on esim.jossain sellaisessa virka-asemassa, missä pompotetaan muita ihmisiä ja joka yhdistyy valtaan ja luottamukseen kuten poliisi.

-Mies 29v + 1v-

Nainen ei hae miehestä elämälleen suuntaa. Turhaa minä tätä sinulle kerron, et sinä usko kuitenkaan, mutta sitä ei naiset tehneet silloin kun itse olin nuori saati nyt kun tyttäreni ovat nuoria.

Ovat molemmat parisuhteessa enkä millään keksi mikä osoittaisi sen että he etsisivät miehistään elämälleen suuntaa.

Nuori mies ja noin kertakaikkisen eksyksissä. Taidat olla tosi kokematon.

Vierailija
19/23 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Onneksi näin on vain aniharvoin.

Vierailija
20/23 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko on turha,ei miestä älykkäämpiä naisia ole olemassa muutakuin elokuvissa,jos sielläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi