Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten perustelet itsellesi palstailun?

Vierailija
27.02.2016 |

Itse perustelen tänne uhraamia tuhansia tunteja sillä, että tämä on tavallaan kuin lukemista. Jotkut ihmiset kirjoittavat täällä nimittäin tosi hyvin ja käyttävät todella hauskoja ilmauksia jne. Tavallaan kivempaa kuin lukeminen, koska voi itsekin osallistua :) Tietoa en täältä juurikaan saa, siis mitään oikeasti hyödyllistä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasin äsken Pirkan puhdistusliinapaketin. Tuoksahti hyvältä ja siellä olikin sisällä pesuaineella valmiiksi kostettuja kertakäyttöliinoja. Tuntui jotenkin hassulta ja samalla hellyyttävältä. En ole ennen tuollaiseen ratkaisuun törmännyt.

Ajattelin miten mukava olisi jos olisi ollut kumppani vieressä ja olisin voinut näyttää hänellekin pakettia ja olisimme voineet hymyillä sille yhdessä.

-Mies 29v + 1v-

Suloinen ajatus,siis tuo että olisipa kumppani jonka kanssa hymyillä yhdessä jollekin hassulle :)

Kiva että ajattelet niin.

Minulla on näköjään uusi naapuri, joka on aika söpö. Äsken olin melkein sopivassa tilanteessa jutella hänelle mutta en kuitenkaan aivan sopivassa. Olisi niin hyvä ilta lähteä spontaanisti drinksuille, mutta ei oikein kehtaa mennä oveen koputtamaan. Muutto kesken.

-Mies 29v + 1v-

Sitten kun se on saanut rauhassa muuton valmiiksi,pyydät sen uuden naapurin kahville tai drinkille,sillai kevyesti,tyyliin "Haluaisin toivottaa sinut tervetulleeksi taloon ja tarjota muuttosi  kunniaksi drinksun,"

Vierailija
22/29 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä eikä harrastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään päteä ja viisastella :) No ei, olen sellainen, mut ei se ole syy.. Tosiasiassa siihen on monta syytä: Mulla on välillä tylsää, mut en voi olosuhteista johtuen tehdä mitään paljon tän rakentavampaakaan. Mua kiinnostaa, mitä normaalit ihmiset puhuvat ja ajattelevat, koska itse olen vähän enemmänkin outo. Ehkä jossain määrin toivon myös bongaavani hengenheimolaisen täältä internetin ihmemaasta, koska oikeasta elämästä en ainakaan..

Vierailija
24/29 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapsyko kirjoitti:

Tykkään päteä ja viisastella :) No ei, olen sellainen, mut ei se ole syy.. Tosiasiassa siihen on monta syytä: Mulla on välillä tylsää, mut en voi olosuhteista johtuen tehdä mitään paljon tän rakentavampaakaan. Mua kiinnostaa, mitä normaalit ihmiset puhuvat ja ajattelevat, koska itse olen vähän enemmänkin outo. Ehkä jossain määrin toivon myös bongaavani hengenheimolaisen täältä internetin ihmemaasta, koska oikeasta elämästä en ainakaan..

Awww... Mä olen kanssa aina toivonut löytäväni palstailevan poikkiksen :)

Vierailija
25/29 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on oma elämä, perhe-elämä, sosiaalinen elämä, työelämä. Ja sitten mulla on myös av-elämä, joka sekin on osa mun elämää..=)

Yhdestäkään näistä elämäni osa-alueista en haluaisi hevillä luopua, en edes aaveesta. Av on ollut mulla kauemmin kuin mun kohta 17v teinini.

Vierailija
26/29 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja käyn täällä lääkitsemässä naisettomuuden epätoivoa, ja toisaalta kostamassa vaillejäämisen tunnettani henkisellä väkivallalla. Vaikka olen perustanut jonkinlaisen perhekyhäelmän ympärilleni, minuuteni ydin on pysyvästi se vapiseva weirdo joka eli koko nuoruutensa yksin.

Vierailija
27/29 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja käyn täällä lääkitsemässä naisettomuuden epätoivoa, ja toisaalta kostamassa vaillejäämisen tunnettani henkisellä väkivallalla. Vaikka olen perustanut jonkinlaisen perhekyhäelmän ympärilleni, minuuteni ydin on pysyvästi se vapiseva weirdo joka eli koko nuoruutensa yksin.

Lähtääks joskus kaljalle? t. mies27

Vierailija
28/29 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelen tämän itselleni sillä, etten ole muussa sosiaalisessa mediassa mukana. Sen lisäksi palkitsen itseäni ahkerasta opiskelusta palstailemalla, koska se on verraton tapa nollata ylikierroksilla käyvät aivot. :) Niin, ja minusta ihmisellä saa olla pari 'guilty pleasure' -tyylistä salaista pahaa tapaa. Palstailun lisäksi tykkään syödä sängyssä popcornia ja katsoa sinkkulaivaa tai jotain muuta hömppärealitya. :D

Vierailija
29/29 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustelen tämän itselleni sillä, etten ole muussa sosiaalisessa mediassa mukana. Sen lisäksi palkitsen itseäni ahkerasta opiskelusta palstailemalla, koska se on verraton tapa nollata ylikierroksilla käyvät aivot. :) Niin, ja minusta ihmisellä saa olla pari 'guilty pleasure' -tyylistä salaista pahaa tapaa. Palstailun lisäksi tykkään syödä sängyssä popcornia ja katsoa sinkkulaivaa tai jotain muuta hömppärealitya. :D

Minulla on sama homma,en tosin opiskele,mutta muuten palkitsen itseäni reippaudesta palstailulla.Ja salaiset paheet ovat mahtavia,itse syön herkkuja vain yksin kotona,vaikka mies ei mitenkään paheksu herkuttelua.Ja katson typeriä jenkkisarjoja,sekin on juuri tuota aivojen nollaamista.Hulluksihan tässä tulisi,jos koko ajan pitäisi tehdä jotain "järkevää" :D