Miten perustelet itsellesi palstailun?
Itse perustelen tänne uhraamia tuhansia tunteja sillä, että tämä on tavallaan kuin lukemista. Jotkut ihmiset kirjoittavat täällä nimittäin tosi hyvin ja käyttävät todella hauskoja ilmauksia jne. Tavallaan kivempaa kuin lukeminen, koska voi itsekin osallistua :) Tietoa en täältä juurikaan saa, siis mitään oikeasti hyödyllistä.
Kommentit (29)
Miks pitäis perustella millään? oon aikuinen ja teen mitä haluan
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäis perustella millään? oon aikuinen ja teen mitä haluan
En tarkoittanut perustelua muille ihmisille vaan itselleen. Yleensä ihminen perustelee toimintaansa. Esim. menen tänään Hesburgeriin syömään, koska se on kertakaikkiaan läheisin ravintola ja minulla on hirveä nälkä ja kiire.
Palstailen kun odotan lasten nukahtavan. Mikä tahansa on ok, joka pitää minut hyvällä, leppoisalla tuulella. Telkkaria en voi katsoa, koska minun on reagoitava lasten ääniin, jotteivat lähde kiertoksille. Tämä on sopivan kevyttä ja koukuttavaa.
Toisena perustelen yksinäisyydelläni. En oikein jaksa pitää helppoja sosiaalisia suhteita yllä. Täällä on muita ihmisiä, mikä tuntuu mukavalta.
Suoritan keittiöpsykologin maisterintutkintoa.
Just nyt:
Odottelen puuron jäähtymistä :)
Monta hauskaa ketjua jo tässä välissä tsekannut 😊
Mäkään en katso telkkua, en notku muissa sos medioissa ja luen vain silloin kun ehdin, eli kun lapset nukkumassa.
Jos jollakulla jää kotityöt rästiin tai lapset huonommalle huomiolle niin se ei kyllä ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Suoritan keittiöpsykologin maisterintutkintoa.
javisst ja och samma på finlands svenska!
Itse vietän täällä joskus krapuloissani jopa 10 tuntia, joten minulla on ehkä enemmän perusteltavaa kuin muilla. -AP
Avasin äsken Pirkan puhdistusliinapaketin. Tuoksahti hyvältä ja siellä olikin sisällä pesuaineella valmiiksi kostettuja kertakäyttöliinoja. Tuntui jotenkin hassulta ja samalla hellyyttävältä. En ole ennen tuollaiseen ratkaisuun törmännyt.
Ajattelin miten mukava olisi jos olisi ollut kumppani vieressä ja olisin voinut näyttää hänellekin pakettia ja olisimme voineet hymyillä sille yhdessä.
-Mies 29v + 1v-
Olin aikaisemmin kympin tyttö joka pingotti. Palstalta imaisin itselleni huumorintajun ja olen myös kehittynyt tosielämän trollaajana, teidän inspiroimananne.
Tunnen vahvaa vetoa av-mammojen tussukan tuoksuun.
Vierailija kirjoitti:
Itse perustelen tänne uhraamia tuhansia tunteja sillä, että tämä on tavallaan kuin lukemista. Jotkut ihmiset kirjoittavat täällä nimittäin tosi hyvin ja käyttävät todella hauskoja ilmauksia jne. Tavallaan kivempaa kuin lukeminen, koska voi itsekin osallistua :) Tietoa en täältä juurikaan saa, siis mitään oikeasti hyödyllistä.
Perustelen tämän sillä,että palsta on eräänlainen henkireikä minulle.Ilman sosiaalista mediaa sekoisin yksinäisyydestä.Palstailu on myös koukuttava harrastus :D
Täällä on ihmisiä, erilaisia ihmisiä. Olen jutellut oikeasti aika henkilökohtaisistakin asioista ja saanut niihin uutta näkökulmaa. Samoin ilahdun, jos löydän juuri oikeat sanat, kun joku muu tarvitsee toista päätä.
1. Olen masentunut eikä elämälläni ole joka tapauksessakaan merkitystä.
2. Harjoittelen argumentointia sitä aikaa varten, kun olen parantunut ja ihmiset edelleen haluavat kertoa minulle mielipiteitään minusta totuuksina minusta.
3. Tykkään jutella muutenkin ihmisten kanssa, niin täähän on vain virtuaalista hiekkalaatikolla istuskelua kaikkine plussineen (voit pysyä vain itseä kiinnostavissa keskusteluissa, jengi on ainakin periaatteessa rehellistä puheissaan, uskaletaan sanoa asioita, joista kasvokkain vain hymistellään (enkä tarkoita mamujuttuja, ne on mulle yök!) ja koko ajan on käynnissä useita mielenkiintoisia keskusteluja (tai no ei ihan aina) ).
Vierailija kirjoitti:
Avasin äsken Pirkan puhdistusliinapaketin. Tuoksahti hyvältä ja siellä olikin sisällä pesuaineella valmiiksi kostettuja kertakäyttöliinoja. Tuntui jotenkin hassulta ja samalla hellyyttävältä. En ole ennen tuollaiseen ratkaisuun törmännyt.
Ajattelin miten mukava olisi jos olisi ollut kumppani vieressä ja olisin voinut näyttää hänellekin pakettia ja olisimme voineet hymyillä sille yhdessä.
-Mies 29v + 1v-
Suloinen ajatus,siis tuo että olisipa kumppani jonka kanssa hymyillä yhdessä jollekin hassulle :)
Lopetin FBn käytön ja halusin löytää jonkun vastaavan sivun, jossa sisältö vaihtuu nopeasti ja kirjoittajia on paljon. Toki tästä puuttuu se tuttujen kanssa tekemisissä oleminen, mutta kaikkea ei kai voi saada. AV ei koukuta mua samalla tavalla kuin FB, vaan käyn täällä vaihtelevasti välillä päivittäin, välillä kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies 29v + 1v-
Suloinen ajatus,siis tuo että olisipa kumppani jonka kanssa hymyillä yhdessä jollekin hassulle :)
Kiva että ajattelet niin.
Minulla on näköjään uusi naapuri, joka on aika söpö. Äsken olin melkein sopivassa tilanteessa jutella hänelle mutta en kuitenkaan aivan sopivassa. Olisi niin hyvä ilta lähteä spontaanisti drinksuille, mutta ei oikein kehtaa mennä oveen koputtamaan. Muutto kesken.
-Mies 29v + 1v-
Lisään vielä, että en katso koskaan telkkaria, jota jotkut tekee tuntikausia päivässä. Katson sitä ainoastaan silloin kun tulee jotain laadukasta. -AP